Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Iti dau un sfat,,daca vii pe la intalniri roaga-l pe CANTO sa iti arate el cu telefonul lui ce temperatura de lucru ai in mers.
    La mine a facut in felul urmator (intr-o seara la Carol ) : a bagat un aparat (cu bluetooth) de marimea unui card in mufa din torpedou. Apoi dupa ce a initializat aplicatia in telefon am pornit motorul.
    Pe ecranul telefonului ii apare temperatura de lucru. Am plecat sa facem o tura cu masina pana pe la politie la Candiano si in mers am vazut ca temperatura oscila intre 78 de grade si 81 maxim. Mai sus nu urca,,adica spre 89/90 de grade. Asa ca termostatul vechi deschidea mai devreme si dadea drumul la antigel in radiator. De aici si oscilatia.
    Aplicatia aia este foarte tare si citeste mai multe chestii. Aparatul costa vreo 50 de lei parca,,aplicatia vreo 20 de lei,,iar cine nu are telefon cu android sa isi cumpere.
    Mie unul mi-ar trebui telefonul,,restul de 70 de lei ii am dar ce vreau sa spun este ca isi merita banii si inventia asta.

    Comment


    • ) Sa-si ia cine nu are?)) hai ca ai fost tare)

      Comment


      • Un fenomen nou ?

        Ieri, București, trafic oră de vârf, de ceva vreme 4 linii la temperatură. Am pornit la un moment dat aerul condiționat pentru a mai dezmorți garniturile și, după cca. 1 minut temperatura a scăzut la 2 linii. Am așteptat vreo 15 minute tot sperând să revină la 4 dar nici vorbă. De curiozitate, am oprit AC. ÃŽn cca. 5 minute a revenit din nou la 4 linii și acolo a rămas. Azi, am repetat experimentul, rezultat identic.

        Dacă cumva se cunoștea deja fenomenul acesta, aș ruga să îl explice cineva. Personal, nu înțeleg ce legătură are sistemul de răcire a motorului cu răcirea compresorului care se realizează prin circuitul propriu de răcire cu ulei al acestuia.
        sigpic

        Comment


        • Fluxul de aer de la GMV, care raceste compartimentul motor.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Asta nu inseamna ca e normal ce se intampla acolo. Ar trebui sa inlocuiesti termostatul, nu e normal sa faca asa.

            PS - si eu mai dau drumul la AC iarna o data la 2-3 saptamani si nu imi face asa.
            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

            Comment


            • Originally posted by ibuzescu View Post
              Ieri, București, trafic oră de vârf, de ceva vreme 4 linii la temperatură. Am pornit la un moment dat aerul condiționat pentru a mai dezmorți garniturile și, după cca. 1 minut temperatura a scăzut la 2 linii. Am așteptat vreo 15 minute tot sperând să revină la 4 dar nici vorbă. De curiozitate, am oprit AC. ÃŽn cca. 5 minute a revenit din nou la 4 linii și acolo a rămas. Azi, am repetat experimentul, rezultat identic.

              Dacă cumva se cunoștea deja fenomenul acesta, aș ruga să îl explice cineva. Personal, nu înțeleg ce legătură are sistemul de răcire a motorului cu răcirea compresorului care se realizează prin circuitul propriu de răcire cu ulei al acestuia.
              Cand pornesti AC_ul, porneste si GMV-ul, deci iti trece mai mult aer rece prin radiator, de acolo si fenomenul de a scadea temperatura. Problema, de regula, e de la termostat.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • O fi problema de termostat, dar din cate stiu ibuzescu (ca multi altii de aici) a schimbat si sonda si termostat recent. Termostatul meu are 6 luni si 10k de cand e pe masina.
                Pai schimb termostatul lunar ca sa am 4 linii? Dracii sa-l ia, vara o sa fie motorul mai bine racit, iar iarna imi ajunge cata caldura baga.
                Ca-s satul de fenomenele Dacia.

                Comment


                • Astazi am schimbat al 3 lea termostat, am pus Gates, am avut 4 linii aproximativ 5 km, am oprit la o bariera a scazut la 2, am plecat de pe loc a facut 4 iara. Am ajuns acasa am stat circa 15 minute am pornit motoru 2 linii, dupa 10 minute a ajuns din nou la 4 iar cand am dat drumu la AC de curiozitate a scazut la 2 si acolo a ramas. Am schimbat al 3 lea termostat si prin septembrie am schimbat si senzoru de temperatura. M-am saturat deja,de aruncat bani aiurea, am s-o las asa.

                  Comment


                  • Interesant, deci subiectul acesta devine deja o nouă Saga, la concurență cu cea despre uleiuri. O să las termostatul în pace iarna asta (abia l-am schimbat acu vreo 2 luni) să-l văd cum se comportă în toate situațiile. Până în prezent, acesta a fost singurul chix pe care l-a dat, în rest, funcționare corectă.
                    sigpic

                    Comment


                    • Mda mai bine nu mai aveam nimic . Se aprindea un bec atunci cand era "buba mare" cum zicea un coleg de forum si aia era. Da asta e desi motorul cica functioneaza in parameteri normali pe noi de streseaza 2-4-2-4. Si eu am schimbat sonda , si am curatat masele si tot nimic , barim de cand e frig daca rulez constant ramane strict la 2 linii , o sa schimb si termostatu ala nou de mi la pus pe garantie cu unu de la Evali de origine si daca tot aia e o sa verific si tablou de bord masa si daca tot asa o sa pun niste banda izolier sa nu-l mai vad si gata ))

                      Comment


                      • Eu cred ca cei de la Dacia au identificat problema demult si au decis ca e fara rezolvare pe termen lung. De aia au scos indicatorul de temperatura de la Roaba 2.

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          Eu cred ca cei de la Dacia au identificat problema demult si au decis ca e fara rezolvare pe termen lung. De aia au scos indicatorul de temperatura de la Roaba 2.
                          Cred ca s-au saturat de cate reclamatii au primit si cate termostate sau senzori de temperatura au schimbat in garantii, din cauza asta au scos indicatorul de temperatura de la '' ROABA 2'' !

                          Comment


                          • Poi mai bine aveau asa si astea si nu ne mai stresam atat. dar cum se pare ca fiecare de aici este perfectionist si isi doreste ca masina lui sa functioneze din toate punctele de vedere corect stam si tot schimbam cheltuim bani si nici makar nu stim sigur daca se va rezolva problema.

                            Comment


                            • Pai in afara de faptul ca nu stau tot timpul alea 4 pavele, masina functioneaza perfect, cred eu. Consumul e acelasi, caldura la fel.
                              Am avut bunavointa sa rezolv problema, se pare ca e doar cu rezolvare pe termen scurt. Punct.
                              E doar o masina!

                              PS: va doresc sa nu scadeti sub 4 pavele niciodata, la carburant.

                              Comment


                              • Citat:
                                Original a fost postat de Drogas
                                Stati un pic din cate stiu sonda are 2 canale de comunicatie unul cu ECU si unul pentru bord.

                                Cand aveam oscilatia cu 4-6 linii am conectat DDT, si pe ecranulul laptopului termostatul deschidea corect la 90 de grade si la 104 grade incepea GMV pe treapta 1, in acest timp... conectat la laptop se intampla sa urce la 6 linii aiurea cand bagam consumatori.

                                Dupa am montat cabluri de masa, si au inceput liniutele sa urce mai greu si se opreau la 4, acum parca merg mult cu 2 linii. Nu am mai monitorizat cu DDT'ul ce se intampla de atunci.
                                Cert e ca iarna la drumuri scurte in oras pana in 10 km , merg cu 2 linii si caldura cam slabut in opinia mea, ma rog avand un diesel inainte in care iarna faceam frigul am fost foarte incantat de caldura care o baga, acum parca nu prea mai stiu daca aveam altfel in anii trecuti.

                                Am schimbat termostatul si s-a rezolvat, am 4 linii in maxim 2 km





                                Originally posted by Drogas View Post
                                Am schimbat termostatul si s-a rezolvat, am 4 linii in maxim 2 km
                                Ca o completare la simptomele descrise mai sus, am testat termostatul vechi si deschidea la 80 de grade din cauza ca s-a slabit arcul care are rolin deschiderea inchiderea termostatului

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google