Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si eu am avut aceeas problema cu 2 liniute si am constatat ca e de la termostat(nu stiu ce firma e) am dat pe el 12 ron si de 3 luni de zile de cand l-am schimbat nu mi-a mai creat probleme, urca lejereanu la 4 liniute....
    sigpicIntalnirea membrilor Logan Club Mioveni, in fiecare Duminica, la ora 18, Parcare P3....

    Comment


    • !

      dupa o discutie cu un meserias plecat de la un service dacia am aflat urmatoarele:
      1. dupa schimbarea termostatului, aerisirea se face pe loc, motorul turat la 2500, pana porneste ventilatia de 3 ori. atunci se considera ca s-a aerisit.
      2. daca nici dupa treaba asta nu sta la 4 linii, are pierdere de antigel pe undeva. cand e motorul cald impinge antigelul afara, cand se raceste trage aer. cu motorul cald, pe instalatie trebuie sa fie o presiune de la 1.2 - 1.4 atmosfere.

      si am observat o chestie ciudata la termostatul defect: la 0 grade celsius, motorul sta la 2 linii. la -10, -14, motorul ajunge la 4 linii in 2 km si acolo ramane.
      sa nu uit, am cumparat o sonda de temperatura (captor temperatura lichid racire) si un termostat de la magazinul la care cineva nu facea reclama pe forum. ceva cu dacia. (si shop la final.) evident defecte. sonda indica 89 grade si 4 linii la bord, sonda suplimentara indica 110. ventilatia pornea la 114 grade. (mi-am cumparat un aparat performant de masura, de suparare ). iar termostatul, de la inceput, deschidea complet la 75 grade celsius. deci, altele noi.

      Comment


      • de ce de 3 ori si nu de 2 sau 4 ori? de ce de pe loc si nu in mers? curios..in fine!
        astazi am skimbat termostatul (unguresc, marca no name pret 35 lei), treaba merge in felul urmator...pe relanti se ridica in 4 liniute, plecat de pe loc pe o distanta de aprox 200 m scade in 2 liniute ....apoi urca in 4 si tot asa...caldura la greu.
        concluzia ...se comporta mai bine decat cel inlocuit.

        Comment


        • referitor la termostatele ce le folositi ,vedeti sa scrie 89 grade ,ca am primit eu odata unu ce deschidea la 87 , si tot timpul imi scadea la 2 linii ...
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • atentie si la garnitura termostatului...am cumparat termostatul cu garnitura separat, iar dupa montaj piedeam apa...am fost nevoit sa o pastrez pe cea veche

            Comment


            • salutare!am si eu probleme cu liniutele!de pe la 7000 pana pe la 1300km au tot fluctuat de la 2 la 4!am fost la reprezentanta si au zis ca totul merge normal...termostatu deschide bine!sa stau linistit ca s.ar putea sa fie defect de serie...sa mai astept o luna si sa revin...dupa ce am intrat pe acest forum,am citit discutii despre sonda de temperatura ca ar putea fi de vina!isi in timp ce mergeam de vreo 20 km a scazut temp la 2 liniute..am tras pe dreapta si am miscat de mufa din capul sondei si surpriza ...a urcat la 4!a stat cam 2 sapt ok!dar a inceput iar...si eu misc mereu si isi revine...dar acum face mai des...credeti ca e sonda?
              Last edited by Cristi_Xp; 2 February 2011, 12:36.

              Comment


              • @ cody - daca spui ca evident au fost defecte produsele respective de ce nu le-ai schimbat in garantie? Nu inteleg de ce era "evident" ca sunt defecte? Aparatul tau performant de masura unde efectueaza aceasta masuratoare?
                Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                Comment


                • @mugurel 89:
                  poate fi sonda sau un contact la unul din firele sondei.
                  la mine problema a fost sonda. am schimbat-o acu vreun an de zile si nu mai am probleme.
                  Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                  Comment


                  • O problema asemanatoare cum are mugurel89 am si eu la sandero,dar la mine cand a scazut de la 4 linii la 2 in timpul mersului nu mai baga caldura la fel ca si inainte pana cand revine la 4 linii.
                    Am fost la service Dacia si mi-au raspuns ca e normal sa faca asa can d e frig.Eu le-am explicat ca in celelalte doua ierni nu am avut surpriza aceasta sa scada in timpul mersului de la 4 linii la 2 indiferent daca era pe treapta 2 la ventilator si pe maxim la bulina rosie.
                    ps.dati-mi un raspuns va rog ca ma dispera din decembrie pana acuma fluctuatiile de la 4 la 2

                    Comment


                    • sa inteleg ca daca temperatura arata 2 linii dar caldura este la fel,masina se comporta normal , nu este nici o problema ?
                      Nobody is perfect. I am nobody.

                      Comment


                      • motorul nu ajunge niciodata la temperatura optima de functionare , tot timpul ii da mai multa benzina ca sa il incalzeasca .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • @kklaus:Mie imi sta doar la 2 linii si nu baga caldura pe treapta a 2 a cum baga un logan care functioneaza cu toate cele 4 linii la temperatura.Trebuie sa tin aeroterma pe treapta a 3 a ca sa compensez si sa se incalzeasca calumea in masina.
                          Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                          My ride

                          Comment


                          • si mie imi arata doar 2 linii la temperatua dar caldura este normala ...
                            am intrebat la service iar ei mi-au raspuns ca iarna este normal sa fie doar 2 linii ptr. ca este rece afara ... probabil asa o fi ...
                            Last edited by kklaus; 3 February 2011, 14:31.
                            Nobody is perfect. I am nobody.

                            Comment


                            • abureala
                              normal ajuns la temperatura , nu trebuia sa mai scada sub 4 linii .
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • E normal pe naiba, temperatura lichidului de racire trebuie sa stea la 4 linii indiferent ca e iarna la -20* sau vara la +40*. La 80* apar 4 linii deci trebuie sa fie minim 80* temperatura lichidului de racire. Pe masura ce creste o sa deschida termostatul, o sa porneasca ventilatorul pe treapta 1, eventual pe treapta 2 sa mentina temperatura intre 80 si 90 si ceva de grade.
                                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google