are cineva vreun nr de telefon de al lui silviu 79 sau pe ce pagina a mai vb ca am inteles ca are sonda de apa pentru logan 14
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
este diferenta ... 2 linii inseamna o temperatura sub 80 grade a masinii,motorul nu functioneaza in parametrii normali,de aia si consuma o idee mai mult .La diesel iarna cred ca o sa treaca de la 2 la 4 linii ajunge un pic mai greu..Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cristi_XP la 1.5DCi dupa un drum de ~60km masina a pornit cu 0 liniute la caldura, la 2 linii a ajuns cam in 7km de mers ... iar pana la 4 linii nu a urcat ... drumul a fost facut mers continu si cu viteze intre 80-100 (90km/h in cae mai mare parte a drumului) ... si oprit 3 minute masina a stat pornita la relanti pentru ca am asteptat pe cineva ... deci DCi`ul se incalzeste mult mai greu decat benzina ... ;)) , unde la benzina dupa cativa KM ti se incalzeste motorul
Comment
-
salut la baeti,nu este nici o problema ca ai decit2 linii la indicarorul de racire problema este ca maninca benzina mai multa normal este 4 linii asta inseamna ca TERMOSTATUL a rama blocat pe deschis (schimba termostatul) normal trebuie sa deschide la 86 de grade.
Comment
-
dacă arată ----to, ce pote fi defect? îmi arată așa cu motorul pornit. pun și un filmuleț. ideea e că am mers până la Ploiești și înapoi, s-a ridicat doar 2 liniuțe.mai mult nu a vrut. GMV-ul pornea...deci? să fie sonda de vină?sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN
Comment
-
ma baieti , am niste povesti mai sus, multi au zis ca sunt nebun , acu dau din coate, mecanici de la reprezentanta, nu pantofari, dar un motor daca nu lucra intre 90-95grade e problema mare de tot(nu de consum vorbesc), v-am pus mai jos doua poze, prima e cu termostatul care l-am gasit pe masina de 83grade (mergea bine vara) si a doua poza e codul de la cel care l-am luat de 89grade (acu merge beton si iarna) l-am pus sus pe masina am uitat sa va fac poza, o sa va trimit si codul de la cel de 83 daca va intereseaza
cand am zis ca este termostat de iarna si de vara era doar o expesie, dar ce cauta asta de 83 pe masina ????????????? ce-i asta ??????? eu n-am vazut pana acu de 83 in viata mea, si cine se apuca sa schimbe termostate iarna vara.
km buni
Comment
-
Comment
-
nu știe nimeni?Originally posted by emyemanuel View Postdacă arată ----to, ce pote fi defect? îmi arată așa cu motorul pornit. pun și un filmuleț. ideea e că am mers până la Ploiești și înapoi, s-a ridicat doar 2 liniuțe.mai mult nu a vrut. GMV-ul pornea...deci? să fie sonda de vină?sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN
Comment
-
@emyemanuel: daca la 2 liniute porneste GMV-ul, atunci problema este mai complexa si in cazul asta doar o diagnoza la reprezentanta (pe tester) te-ar putea ajuta.
Te contrazic! Eu am avut exact aceste simptome 2-4-2-4-2 linii! Am schimbat termostatul (33 lei) si acum, dupa 5-10 minute de la pornire, am 4 linii fix pana opresc motorul, indiferent de cat de mult merg! Asa era si inainte si asa trebuie sa fie. Nu stiu la diesel ...Originally posted by manujupanu View Postnu mai ziceti ca daca creste de la 2 linii la 4 linii si apoi scade la 2 si apoi iar la 4 e de vina termostatu >>adica a ramas blocat<<< pentru ca nu mai baga caldura la treaba asta e de vina sonda de temperatura
Termostatul original era de 89*C, la fel si asta nou.Last edited by gl_mmm; 28 November 2009, 09:29.
Comment
















Comment