Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • are cineva vreun nr de telefon de al lui silviu 79 sau pe ce pagina a mai vb ca am inteles ca are sonda de apa pentru logan 14

    Comment


    • Nu-i problema cu 2 linii acum in prag de iarna.N-am observat sa fie diferente intre 2 si 4 linii in privinta caldurii in masina

      Comment


      • este diferenta ... 2 linii inseamna o temperatura sub 80 grade a masinii,motorul nu functioneaza in parametrii normali,de aia si consuma o idee mai mult .La diesel iarna cred ca o sa treaca de la 2 la 4 linii ajunge un pic mai greu..
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Da Cristi ai dreptate ,am vazut la consumul instantaneu un consum mai mare cu 1 litru aproape.Eu n-am sesizat d.p.d.v. al caldurii in masina o diferenta prea mare de la 2 la 4 linii a temperaturii

          Comment


          • Cristi_XP la 1.5DCi dupa un drum de ~60km masina a pornit cu 0 liniute la caldura, la 2 linii a ajuns cam in 7km de mers ... iar pana la 4 linii nu a urcat ... drumul a fost facut mers continu si cu viteze intre 80-100 (90km/h in cae mai mare parte a drumului) ... si oprit 3 minute masina a stat pornita la relanti pentru ca am asteptat pe cineva ... deci DCi`ul se incalzeste mult mai greu decat benzina ... ;)) , unde la benzina dupa cativa KM ti se incalzeste motorul

            Comment


            • salut la baeti,nu este nici o problema ca ai decit2 linii la indicarorul de racire problema este ca maninca benzina mai multa normal este 4 linii asta inseamna ca TERMOSTATUL a rama blocat pe deschis (schimba termostatul) normal trebuie sa deschide la 86 de grade.

              Comment


              • dacă arată ----to, ce pote fi defect? îmi arată așa cu motorul pornit. pun și un filmuleț. ideea e că am mers până la Ploiești și înapoi, s-a ridicat doar 2 liniuțe.mai mult nu a vrut. GMV-ul pornea...deci? să fie sonda de vină?
                sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                Comment


                • ma baieti , am niste povesti mai sus, multi au zis ca sunt nebun , acu dau din coate, mecanici de la reprezentanta, nu pantofari, dar un motor daca nu lucra intre 90-95grade e problema mare de tot(nu de consum vorbesc), v-am pus mai jos doua poze, prima e cu termostatul care l-am gasit pe masina de 83grade (mergea bine vara) si a doua poza e codul de la cel care l-am luat de 89grade (acu merge beton si iarna) l-am pus sus pe masina am uitat sa va fac poza, o sa va trimit si codul de la cel de 83 daca va intereseaza
                  cand am zis ca este termostat de iarna si de vara era doar o expesie, dar ce cauta asta de 83 pe masina ????????????? ce-i asta ??????? eu n-am vazut pana acu de 83 in viata mea, si cine se apuca sa schimbe termostate iarna vara.
                  km buni
                  Attached Files

                  Comment


                  • nu mai ziceti ca daca creste de la 2 linii la 4 linii si apoi scade la 2 si apoi iar la 4 e de vina termostatu >>adica a ramas blocat<<< pentru ca nu mai baga caldura la treaba asta e de vina sonda de temperatura

                    Comment


                    • Stie cineva exact la cate grade apr 2 liniute la temperatura apa si la cate grade apar 4liniute pe indicator?

                      Comment


                      • @flipper, scrie mai sus...
                        http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                        Comment


                        • Originally posted by emyemanuel View Post
                          dacă arată ----to, ce pote fi defect? îmi arată așa cu motorul pornit. pun și un filmuleț. ideea e că am mers până la Ploiești și înapoi, s-a ridicat doar 2 liniuțe.mai mult nu a vrut. GMV-ul pornea...deci? să fie sonda de vină?
                          nu știe nimeni?
                          sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                          Comment


                          • @emyemanuel: daca la 2 liniute porneste GMV-ul, atunci problema este mai complexa si in cazul asta doar o diagnoza la reprezentanta (pe tester) te-ar putea ajuta.

                            Originally posted by manujupanu View Post
                            nu mai ziceti ca daca creste de la 2 linii la 4 linii si apoi scade la 2 si apoi iar la 4 e de vina termostatu >>adica a ramas blocat<<< pentru ca nu mai baga caldura la treaba asta e de vina sonda de temperatura
                            Te contrazic! Eu am avut exact aceste simptome 2-4-2-4-2 linii! Am schimbat termostatul (33 lei) si acum, dupa 5-10 minute de la pornire, am 4 linii fix pana opresc motorul, indiferent de cat de mult merg! Asa era si inainte si asa trebuie sa fie. Nu stiu la diesel ...
                            Termostatul original era de 89*C, la fel si asta nou.
                            Last edited by gl_mmm; 28 November 2009, 09:29.

                            Comment


                            • cei de la reprezentanta mi-au spus ca e sonda daca era termostatu nu mai baga caldura

                              Comment


                              • Astia la reprezentante au o scula smechera (nu stiu cum se cheama) care-ti arata cam tot: temp de deschidere a termostatului, functionarea/nefunctionarea sondelor, temp de pornire-oprire in trepte a GMV-ului ... chestii de-astea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google