Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    A mea e din 2006 si am ABS 8.0.Nu cred ca am EBD.Daca nu am EBD ce se intampla cu spatele?Eu am filmat odata pe zapada cum franeaza ..si spatele bloca putin cate putin..pe cand fata..tot la o secunda bloca.
    Cumpar volan de Duster

    Comment


    • #77
      @soboBN: toate loganurile cu ABS au si EBD (EBV).

      citeste aici de la postul $533
      Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

      Comment


      • #78
        Ce bine ma simt acuma).Tot descopar pe zi ce trece mai multe despre masina.Pana nu demult..nici nu stiam ce "pusca"dimineata pe frig..cand dau drumu la caldura..am aflat ca sunt niste rezistente pt caldura.Acuma ca am si EBD.Cred ca in 2010 o sa aflu ca am si ESP)numa ca nu am vazut butonu.
        Cumpar volan de Duster

        Comment


        • #79
          nu ai ESP. de EBD am aflat si eu azi
          Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

          Comment


          • #80
            Uite ce am mai descoperit.Am fost la tara intr-un weekend..si ma tot jucam cu ABS-u,si am franat odata dupa ce o intrat ABS-u si o lucrat vreo 3 secunde..am tras frana de mana..si nu o mai mers ABS-u.Nu s-a aprins nici un martor in bord..da dupa ce am tras-o s-au blocat toate 4.Oare de ce?
            Cumpar volan de Duster

            Comment


            • #81
              pt ca in timp ce franai, spatele s-a oprit un moment dat taman cand fata a fost si ea blocata, caz in care, pt calculatorul abs inseamna ca masina e oprita si deci nu e nevoie de abs...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #82
                adicata, noi nu zicem cumva acelasi lucru, dar in exprimari diferite? iar imi explici ca abs cu ebd franeaza o punte intreaga cu presiunea din roata cu aderenta minima, deci ceea ce ziceam si eu

                bogdan, uite ca moderatorii fac ceva, sunt si ei de cateva posturi off-topic uite, eu unul imi pun cenusa in cap si promit sa nu mai starnesc discutia in cauza decat pe topicul de manifestrai ale abs-ului
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #83
                  Vad ca nu prea ati inteles nimic. Eu am zis cu totul altceva. Nu vreau sa intru iar discutie, ca vad ca daca vreu sa explic ceva pe aici cuiva, poti avea probleme. Asa ca m-am cam saturat sa explic, sa mai ai si probleme. Cred ca o sa renunt a mai poata pe acest forum.
                  Last edited by adicata2003; 26 January 2009, 11:16.

                  Comment


                  • #84
                    adicata2003 ai inteles gresit. nimeni nu iti spune sa nu mai dai explicatii, dar ca atunci cand postezi, trebuie sa fie corespunzator thread-ului. trebuie sa se mentina o "curatenie" in thread-uri, ca altfel ,nu mai intelege nimeni nimic.

                    nu am nimic cu tine, cu seba, nici macar nu va cunosc, doar ca, userii, cateodata isi mai fac treaba si de moderatori
                    Last edited by bogdan_1984; 26 January 2009, 11:29.
                    sigpic

                    Comment


                    • #85
                      Eu am intervenit pe acest thread, deoarece am vazut scris de cineva o prostie. Ii baga mai rau in ceata pe cei ce nu conosc prea bine acest sistem. Si nu inteleg ce este off-topic. Eu am explicat de fapt de ce se aprinde lampa martor bord ABS. Cineva m-a intrebat ceva of-topic, si eu normal eu i-am raspuns. Ce e gresit in asta?

                      Comment


                      • #86
                        sincer...eu am citit posturile tale...si n-am inteles nimic.Ori nu stii sa te exprimi,ori incerci sa spui acelasi lucru altfel.Ca sa iti dau un exemplu :
                        Ai 70 Km/h si franezi brusc.pe partea dreapta a soselei ai uscat si pe partea stanga este uscat. Ce se va intampla. Cum e de asteptat ambele roti dreapta va ajunge imediat la limita de aderenta
                        deci ce am inteles eu...ca si pe dreapta si pe stanga este uscat...dar cand franezi tare...numai rotile din dreapta ajung la limita de aderenta.Alea din stanga...de ce nu ?
                        sau poate ai vrut sa spui altceva...aia numa tu stii.
                        Ce se intampl cu rotile de pe partea dreapta. Iti spun eu. Nimic, pentru ca nu au ajuns la limita de aderenta.
                        pai parca rotile din dreapta...au ajuns la limita de aderenta.
                        Deci Abs-ul nu va actiona pe celelalte doua roti.
                        deci in concluzie pe dreapta s-a ajuns la limita de aderenta,ABSul nu le face nimic la rotile din dreapta ca nu s-a ajuns la limita de aderenta,in schimb le franeaza pe celelalte care sunt tot pe uscat.
                        Daca tot nu ai inteles, mai intreaba, nu ma supar. Sper ca am fost inteles.
                        problema nu este ce zici,e modul in care te exprimi,dar daca esti inginer se trece cu vederea )
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #87
                          mersi ....

                          De ce esti rau acum. A fost o greseala a mea. Am gresit dreapta cu stanga. Cu siguranta sti ce am vrut sa zic, ca pe dreapta este gheata si pe stanga e uscat, si primele care ajung la limita de aderenta vor fi cele de pe dreapta.(asa e cind scri repede). Dar asa e pe forumul asta toti au ceva de comenta contra, si mereu este cineva nemultumit. Rusine sa va fie voua moderatorilor (va credeti de parca ati fi presedinti de stat). Mai faceti si misto.




                          RUSINE RUSINE
                          RUSINE RUSINE
                          RUSINE RUSINE
                          RUSINE RUSINE
                          RUSINE RUSINE
                          RUSINE RUSINE
                          Last edited by adicata2003; 27 January 2009, 01:37. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #88
                            adi, eu in continuare am senzatia, exceptant postul lui xp, ca noi doi zicem cam acelasi lucru...si daca nu inteleg ce zici tu nu inseamna ca-s jiji contrasi ca am ceva de comentat. o discutie in contradictoriu are si partea buna ca lamuretse intr-un final o serie de intrebari, ideea e sa ai rabdare. imi cer scuze ca nu sunt la nivelul tau de intelegere, asta e, contrar legii democratiei, nu toti ne nastem egali. unii sunt mai destepti, altii mai rabdatori. ai dreptate, ar trebui mie cel putin sa-mi fie rusin...chiar imi este, ca te-am provocat la o discutie destul de complexa si n-am fost in stare sa ma fac inteles ca sunt de acord cu ce ai spus tu dar am spus asta in alta forma. ma rog, raman cu rusinea ca nu stiu ce e ala abs si cum functioneaza si imi cer scuze...si, da, se poate si sa fi inteles eu gresit, dar ai putea sa explici mai clar, nu sa te superi cand esti combatut sau neanteles 100%. discutia asta in loc sa ne lamureasca mi-a lasat un gust amar, in sensul ca pana acum, citind posturile tale, erai unul cu care mi-ar fi placut sa vorbesc diferite aspecte tehnice legate de masini...asta e nimeni nu-i perfect, mai ales moderatorii, niste nesimtiti si total pe langa subiectele de discutie...aici nu fac referire explicita la cazul de fata.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #89
                              Ai dreptate.

                              Nu ma intelege gresit. Imi plac discutiile in contradictoriu, cu siguranta inveti din asa ceva. Dar nu-mi plac smecherii ce habar nu au. Esti bun, sti de toate, atunci te respect. Crede-ma ca si eu mai am multe de invatat, nu vezi ca tehnologia asta evolueaza foarte rapid! Dar daca nu sti, nu e mai bine sa stai in banca ta. Asta e parerea mea

                              Si sa-ti mai zic ceva. Este destul de greu sa explici in scris cuiva descrierea unui asemenea sistem care defapt este destul de complicat , nai ales functionarea lui.
                              Oricum sistemul de pe Logan este simplu, sa vezi sistemele cu ESP de pe alte masini, sunt mult mai complexe. Sau alte ABS-uri au si alte functii, cand pleci din panta, iti tine masina imobilizata cca 3 sec, exact cit timp ai tu sa bagi in tr I si sa pleci de pe loc. In scris este foarte dificil sa te exprimi (corect din punct de vedere tehnic), ca sa explici foarte bine functionarea sistemelor complexe.

                              Tu zici ceva de EBD. EBD-ul este acel repartitor de la vechia dacia, numai ca e electronic si e inclus in unitatea ABS. De fapt este o nascocire comerciala. Repartitorul mecanic, ce facea? Impiedica blocarea rotilor puntii spate, prin limitarea presiunii. ABS-ul. Ce face? Exact acelasi lucru dar pe toate rotile. Deci oricum daca ai ABS, prin definitia ABS-ului ai si ebd.
                              Last edited by adicata2003; 27 January 2009, 12:11.

                              Comment


                              • #90
                                pai vezi mai ca vorbim aceeasi limba, dar in dialecte diferite? daca n-ar avea ebd (de fapt o rutina de soft, ca fizic nu exista acel ebd pe masina), s-ar frana absolut la fel; ai dreptate ca abs incorporeaza ebd, e normal, atunci cand spatele aluneca, puntea respectiva se franeaza mai putin decat puntea fata, dar asta nu are de-a face cu nici un ebd, e legea de baza a abs-ului: "daca aluneca roata, redu din frana pe puntea respectiva!"; clar ca e continut in abs, doar ca da bine din punct de vedere comercial sa spui ca exista asa ceva separat
                                acum ce zici, revenim la discutia despre cum functioneaza abs-ul? sau facem pe suparatii?
                                Last edited by Seba; 27 January 2009, 16:30. Reason: Automerged Doublepost
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google