Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pai mergi cu ea fara sa mai opresti motorul, sa ramana martorul ABS aprins, sa le dai cu firma-n cap.

    Comment


    • #32
      @JJOne: Schimba service-ul. Iti recomand sa mergi la IPSO sau Dacoserv, cu martorul aprins, sa o puna pe tester sa vada exact eroarea. Eu as suspecta ceva probleme la UCE ABS.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        Apropo de abs ieri mi-a intrat de 5ori absu de vreo 4 ori de la 80 am fost nevoit sa franez la 40 si a 5a oara de la 130 la 0 ma declar multumit , de fapt nu multumit super multumit...

        sigpic

        Comment


        • #34
          Originally posted by Octavian___28 View Post
          Pai mergi cu ea fara sa mai opresti motorul, sa ramana martorul ABS aprins, sa le dai cu firma-n cap.
          Din pacate desi le-am zis ca e problema de ABS, si ca martorul ramane aprins, desteptii m-au programat la 7. Asta ca sa ajung acolo si sa aflu ca baiatul care stie sa citeasca datele din calculator vine pe la 10... Cand cica n-a mai vazut nimic.
          Poate sa fie un factor si faptul ca m-am dus s-o fac pe garantie, ca pe banii mei poate se uitau mai atent.

          Comment


          • #35
            Nu. E lipsa totala de interes.
            Schimba serviceul cum ai fost indrumat. Sau (desi sunt contra) baga-i ceva la idiotu' ala in buzunar, un 50 de lei.

            Comment


            • #36
              Cea mai buna varianta e sa schimbe service-ul, si sa se duca acolo fara programare, ca e o problema spontana, deci nu au ce sa comenteze.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                E ciudata faza ca ramen becul martorul de abs aprins. E problema de calculator. Ai verificat lichidul de frane e ok?
                1.5 dc

                Comment


                • #38
                  Pentru cei care nu au consultat un expert sau nu au facut niciun accident(sper sa nu faca) va dau o explicatie simpla. In momentul impactului corpul soferului se deplaseaza nu numai pe orizontala inspre inainte ci si pe verticala in sus(vezi P.S.), fenomen in urma caruia piciorul paraseste pedala de frana. Asa au gandit cei care au construit abs si afu. De aceea franarea persista inca 1 sec chiar daca iei piciorul de pe frana.

                  p.S.Ati observat ca in cazul impactului toate masinile se ridica de spate
                  fara

                  Comment


                  • #39
                    Si asta e o utilizare a AFU, dar la baza constuirii sale a stat tot ideea de a determina daca forta de apasare a franei nu este suficienta si sa o creasca pentru a acoperi lipsa detectata.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #40
                      se activeaza prea repede

                      ce sa spun am avut doua loganuri unu fara abs intradevar daca se blocau rotile sanie cu zurgalai da acuma de cand am una cu ABS am 45000 km la inceput frana bine se activa abs-ul numai in cazuri de urgenta adica cand era nevoie in ultimul timp se activeaza foarte repede iar cand se activeaza nu mai opreste deloc distanta foarte mere de franare prefer sa am fara abs si sa pun frana de urgenta fara sa blochez rotile decat abs ex. in bucuresti cand coboram podul de la europa spre voluntari cu 90 km/h am fost nevoit sa franez puternic datorita unui idiot care facea stanga pe linie continua la finalul coborarii m-am dus cu abs-ul activat complet datorita am apasat foarte tare estimativ peste 40m dupa care a trebuit sa dau drumul la frana si sa trag brusc de volan sa intru pe prima banda pentru a evita o coliziune la stabilitate sunt multumit cu continentaluri la frane deloc. cred ca exista o problema nu sunt multumui de abs de la logan la cea care am avut-o fara abs franam mult mai bine bineinteles nu blocam rotile da de la 130 km/h franam foarte bine acuma oriunde pun o frana se activeaza abs-ul si vaaad cu ma indrept cu hotarare spre masinile din fata ce sa mai vb cand imi mai pun si remorca pur si simplu la orice frana se activeaza si da drumu la roti si lulu frana ma enerveaza rau de tot

                      Comment


                      • #41
                        Eu ma intreb ce uzura or fi avand anvelopele tale,,,
                        Caci, daca sunt cu o doza avansata de uzura, este normal sa se activeze mai rapid ABS.
                        Depinde si de forta de apasare a pedalei; eu unul simt momentul in care e gata sa intre in functiune si dau usor drumul pedalei (in principiu stiu cand se poate activa, e in functie de multi factori,,,prefer condusul preventiv, anticipativ)
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #42
                          sunt aproape noi

                          sunt aproape noi ce au 42000 km continental, cu masina dinainte montana le-am schimbat la 80000 km, continental sunt mult mai bune decat montana asa am zis si io da nu e asa m-am uitat la ele, sunt sofer profesionist si stiu ce inseamna abs am cred milione de km din '97 pana in ziua de azi si am condus multe masini si camioane la multe firme, credema stiu cand un cauciuc este uzat da asta e intra repede si distanta de franare e mai lunga ca sa franez mai bine il fac sa nu intre din pedala cum se spune da numai pe uscat pe ud e naspa rau

                          Comment


                          • #43
                            Scuze ca intervin dar ati citit?http://www.loganclub.ro/forum/detali...ori-t2586.html
                            ""Despre ABS""

                            Originally posted by alexanilie View Post
                            sunt aproape noi ce au 42000 km continental, cu masina dinainte montana le-am schimbat la 80000 km, continental sunt mult mai bune decat montana asa am zis si io da nu e asa m-am uitat la ele, sunt sofer profesionist si stiu ce inseamna abs am cred milione de km din '97 pana in ziua de azi si am condus multe masini si camioane la multe firme, credema stiu cand un cauciuc este uzat da asta e intra repede si distanta de franare e mai lunga ca sa franez mai bine il fac sa nu intre din pedala cum se spune da numai pe uscat pe ud e naspa rau
                            MERGI cat mai REPEDE la service; ABS-ul functioneaza anormal!
                            Last edited by nicumig21fn; 24 December 2008, 19:22. Reason: Automerged Doublepost
                            omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by alexanilie View Post
                              sunt aproape noi ce au 42000 km continental, cu masina dinainte montana le-am schimbat la 80000 km, continental sunt mult mai bune decat montana asa am zis si io da nu e asa m-am uitat la ele, sunt sofer profesionist si stiu ce inseamna abs am cred milione de km din '97 pana in ziua de azi si am condus multe masini si camioane la multe firme, credema stiu cand un cauciuc este uzat da asta e intra repede si distanta de franare e mai lunga ca sa franez mai bine il fac sa nu intre din pedala cum se spune da numai pe uscat pe ud e naspa rau
                              milioane n`ai sigur...poate 100 de mii...chiar daca mergi zi de zi din '97

                              Comment


                              • #45
                                s-ar putea sa aiba dreptate alexanilie si asa sa fie,nu e stricat nimic.in cazul in care nu ati observat,cand intra abs-ul masina franeaza pe o distatanta mult mai lunga,si risti mai mult sa intri in cel din fata.abs-ul te ajuta atunci cand se blocheaza rotile,le deblocheaza pentru ca tu sa poti vira si sa nu intri in cel din fata,nu e pentru a frana mai tare.si eu lucrez tot ca sofer,si se simte foarte bine cand franezi cu abs,si cand franezi fara abs.si vreau sa zic ca abs la logan face foarte frumos spre deosebire de alte masini,ma refer la zgomotul acela.
                                Logan Kiss Fm 1.4 MPI Gri Comete

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google