Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Ambreiaj

    azi am patit ceva foarte ciudat, am mers cu masina si dupa vreo 20 de km am oprit la niste prieteni, iar cand am pornit masina sa plecam, trebuia sa accelerez pana la 6.000 de rpm ca sa pot pleca de pe loc, am mers asa vreo 1 km apoi am oprit sa vad care este problema, m-am uitat la pedala ambreiaj si observ ca este mult mai ridicata decat inainte cu vreo 10 cm cam asa, si nu inteleg cum s-a intamplat asa ceva, cand a mers foarte bine aia 20 de km , s-a stricat singura nu inteleg, si v-am zis trebuia sa ambalez foarte mult motoru ca sa porneasca de pe loc, pana la urma am ajuns acasa ca mi-a fost frik sa mai merg cu ea asa, ca sa ajung la 50 km/h bagat viteza a4a, problema cred ca este de la ambreiaj, acesta nu mai cupleaza cum trebuie, dar nu inteleg cum s-a intamplat
    voi ce parere aveti??
    ---== LoGaN dRiVeR ==---

  • #2
    de cat timp ai masina.. cat km are....esti incepator?
    sigpic

    Comment


    • #3
      Originally posted by unic View Post
      de cat timp ai masina.. cat km are....esti incepator?
      da, e incepator, ca are doar 18 ani, masina nu o are de mult timp, nu foarte multi km cu ea, pt ca e incepator si sigur nu a mers foarte mult! intrebarea e daca loganul e cumparat de nou sau SH, zic eu!
      in ceea ce priveste problema lui, din pacate ma depaseste...
      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

      Comment


      • #4
        Daca se tureaza in gol e ori e placa presiune stricata ori e discul ambreiaj uzat.
        Cheama Dacia Asistenta daca esti sigur ca nu ai stricat tu ambreiajul (defect de exploatare), altfel te costa transportul + reparatia.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          sunt incepator da, dar masina are si ea 10.400 km are 2 ani si 3 luni si am luat-o noua.
          @andrei asa este se tureaza in gol, chiar m-am mirat ca mai cupla inca, faza ca nu e de la uzura, ca am mers foarte linistit cu ea si eu si tata inainte sa iau carnetu, nu am fortato.
          chestia e ca pedala ambreiaj s-a ridicat singur e fff aproape de volan acum.
          ---== LoGaN dRiVeR ==---

          Comment


          • #6
            Daca esti incepator s-ar putea sa fi patinat discul de ambreiaj, sa nu calci complet pedala si de aia se strica.
            Sau sa fi fost prost reglat ambreiajul, din fabrica.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              sa se fi spart soarele placii de presiune si a trecut rulmentul prin ia - parca nas crede am vazut chestia asta dar la o placa super uzata - dar daca ai avut reglat prost ambreajul si rulmentul a stat permanent in contact cu placa posibil sa se fi spart - sau sa se fi aschiat cablul de ambreaj si nu mai culiseaza prin camasasi a ramas agatat dar la 10 mii de km curios - sa ne spui si noua asa mai aflam si noi chestii incredibile dar adevarate produse de Logan - numai de bine

              http://www.loganclub.ro/forum/showth...highlight=focu

              Comment


              • #8
                chestie e ca ink mai intra in viteza, altfel nici nu mai ajungeam cu ea aksa, trebuie sa accelerez foarte tare ca sa porneasca de pe loc, chestie ca dak s-ar fi rupt cablu de ambreiaj ar fi trebuie sa cada pedala jos dar la mine s-a ridicat!!! chiar foarte mult. o sa ma mai uit maine la ea poate printr-o minune se repara dar nu cred:P
                mersi tuturor care mi-ati raspuns pana acum, dar mai ziceti dak mai aveti vreo idee ceva ca e bine venita
                ---== LoGaN dRiVeR ==---

                Comment


                • #9
                  am spus ca sa aschiat nu sa rupt si nu mai culiseaza - pedala nu va cadea niciodata este sustinuta de un arc de revenire

                  http://www.loganclub.ro/forum/showth...highlight=focu

                  Comment


                  • #10
                    asa o fi acum sa vedem, dar este foarte ciudat...
                    ---== LoGaN dRiVeR ==---

                    Comment


                    • #11
                      sa nu uiti sa ne spui si noua

                      http://www.loganclub.ro/forum/showth...highlight=focu

                      Comment


                      • #12
                        @ alexandru89: defectul semnalat de tine seamana a placa de presiune stricata. daca mai continui s-o ambalezi aiurea la 6000rpm, o s-o strici si mai tare, de nici la service n-o sa mai ajungi cu ea. las-o lejer in trepetele 1,2 si 3, ca acolo e efortul mai mic pt ambreiaj decat in 4 si 5 (unde nu faci decat sa prajesti discul si risti sa strici si volanta), chiar daca pare tocmai pe dos...asa am patit pe 1300 si eu si "soarele" placii era spart.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          va tin la curent cu tot ce o sa fac si sper sa o fac
                          ---== LoGaN dRiVeR ==---

                          Comment


                          • #14
                            totusi daca era sparta placa nu mai intra in viteza cu motorul pornit el spune ca intra

                            http://www.loganclub.ro/forum/showth...highlight=focu

                            Comment


                            • #15
                              eu am ramas nelamurit.. cum e bine sa calci pedala de ambreaj?.. pana la capat sau mai putin... cred ca motorizarea nu cont cand e vb de ambreaj
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google