If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Inainte culmea, nu credeam. Eram cu globalizarea.
Acum cred in marfa pentru saraci si marfa pentru aia bogati. A se citi tari bogate si sarace.
Iar smecheria cu made in UE face toti banii. ca se pierde originea.
O companie produce trei tipuri de piese: una de prima echipare (fabrica), una pentru reprezentana si una aftermarket. Toate se refera la compozitie si timpi de fabricatie. Nu sunt mituri, chiar se fabrica in functie de piata de distributie. In China se fabrica marfa pentru America N, Europa de vest si Europa de est.
O companie produce trei tipuri de piese: una de prima echipare (fabrica), una pentru reprezentana si una aftermarket.
Ai vreo dovada cat de mica pentru asa ceva? Sau e doar presupunerea ta?
Piesele de "prima echipare" se cumpara in loturi mari de catre fabrica, deci sunt mai ieftine pe bucata. Ar fi si aiurea ca pe alea sa le faca cele mai bune si sa le dea cel mai ieftin iar apoi sa faca stifturi pe care sa ceara dublu.
In mod sigur nu se intampla asa ceva, in aceeasi fabrica.
A, ca poate delphi au o fabrica in Germania unde fac o calitate si alta in China sau Turcia und e fac alta calitate, doar asa e plauzibil.
Ca ale de fabrica sunt cele mai bune piese pe care le poti pune pe masina, majoritatea sunt de acord.
Acum cine stie, o mai fi contand si montajul facut de doreii din service-uri care bat cu barosul sau inrosesc cu lampa de gaza ca sa desfaca piesa veche si dupa aia ca s-o puna pe cea noua. Cand mi-am schimbat un pivot, imi venea sa-i dau cu barosul in cap aluia la cum batea acolo si doar plecasem putin.
Plus de asta, intr-un fel se comporta o piesa cand tot restul subansamblelor de prin jur sunt noi si altfel e cand pui una noua langa altele uzate...De ex pui un cap de bara nou cu o bieleta uzata.
Ai vreo dovada cat de mica pentru asa ceva? Sau e doar presupunerea ta?
Piesele de "prima echipare" se cumpara in loturi mari de catre fabrica, deci sunt mai ieftine pe bucata. Ar fi si aiurea ca pe alea sa le faca cele mai bune si sa le dea cel mai ieftin iar apoi sa faca stifturi pe care sa ceara dublu.
In mod sigur nu se intampla asa ceva, in aceeasi fabrica...
Stiu pe cineva care a lucrat la o fabrica de amortizoare si exact asa se producea acolo. Acelasi amortizor de trei calitati.
[QUOTE ] A, ca poate delphi au o fabrica in Germania unde fac o calitate si alta in China sau Turcia und e fac alta calitate, doar asa e plauzibil.[/QUOTE]
Daca o marca din UE are fabrici in diferite tari din lume tot "made in UE" scrie pe ele.
Parca vad ca in cativa ani, dupa cum merge cu taierea costurilor, hai nu ASAM, dar Delphi ajunge furnizor de piese de prima echipare la Dacia. Sa vedem din care categorie vor livra.
Asa auzisem si eu ,ca se pun si piese ASAM din fabrica.
Ti s-a atras atentia in mai multe randuri, sa nu mai citezi postul anterior.
Aceasta este ultima editare, pe viitor - trecem la sanctiuni, poate asa nu mai uiti
In mod sigur nu se intampla asa ceva, in aceeasi fabrica.
A, ca poate delphi au o fabrica in Germania unde fac o calitate si alta in China sau Turcia und e fac alta calitate, doar asa e plauzibil.
E foarte greu de inteles dar am sa mai explic.
In general un producator, cazul nostru Delphi asmbleaza sistemele pe care le comercializeaza sub sigla sa; subansamblele ce compun, injectoare, pompe de inalta presiune, sunt achizitionate de la diversi fabricanti. De exemplu o pompa la care platoul cu came, platoul port-galeti sunt de calitate redusa, atunci acea pompa va fi mai ieftina si durata de viata mai redusa. Altfel vor sta lucrurile i cazul in care acea pompa are componente premium; aia nu va ajunge pe Logan.
In aceiasi ordine de idei, Delphi produce are cateva tipuri de pompe, tip DF; acestea difera din punct de vedere al calitatii si implicit al pretului.
Si pentru simpatizantii vw, va informez ca Delphi, asemanata cu ASAM ( lucru cu care n-am fost de acord, asta e), produce pentru 1,2 TDI Blue Motion, pompa DFP6.
ASAM ce produce pentru vw?
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
produce destule. de la accesorii (covorase , bare de portbagaj , paravanturi , etc) pana la bujii , filtre , senzori , etc.
dar eu nu inteleg de ce va tot sta pe limba vw ?
recent am pus pe logan 2 planetare noi. nu am ales asam desi erau nesimtit de ieftine. doar burdufele de cauciuc + coliere si vaselina (la alte firme producatoare) valorau cat o planetara asam.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment