Problemele de servodirectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu stiu de ce am impresia ca si cauciucurile de iarna joaca un rol important in toate fenomenele care apar pe sezonul de iarna.
    Cauciucurile de vara sunt mult mai tari si frecarea cu asfaltul difera fata de cele de iarna care au un cauciuc moale cu profil mai pronuntat.
    Voi astepta pana da caldura sa pun rotile de vara si cred ca totul va reveni la normal. Adica volanul va merge mai usor iar cand ii dai drumul revine la pozitia de mers inainte usor, sunetele de la servo vor reveni si ele la normal...
    Eu am schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara prin martie-aprilie, insa exact cand le-am schimbat am simtit o diferenta majora la viraj.. adica merge mult mai greu. De la ce poate sa fie?
    Am mai umflat cauciucurile se simte o diferenta, insa tot merge mai greu decat cele de iarna. Se poate sa fie de la uzura?
    Am un logan mcv din 2007, la servodirectia de pe acesta trebuie completat cu ceva lichid?
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • Stie cineva ce implica sa schimbi acel presostat de la servodirectie de langa altrnator? pur si simplu il scot si pun altul? ma gandesc ca o curge ceva ulei, ca e umed in jur!

      astept un raspuns.. multumesc anticipat

      Comment


      • @ ellada - pai cand e frumos afara, anvelopele de vara au aderenta mai mare decat cele de iarna, normal ca se vireaza mai greu rotile.
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • Originally posted by Bogdan20cj View Post
          Stie cineva ce implica sa schimbi acel presostat de la servodirectie de langa altrnator? pur si simplu il scot si pun altul? ma gandesc ca o curge ceva ulei, ca e umed in jur!

          astept un raspuns.. multumesc anticipat
          cu motorul oprit presiunea nu e mare. va curge ceva ulei desigur , dar completezi dupa ...
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Problema Servo

            Buna seara. Am o problema. Am pornit motorul, martorul de la baterie a ramas aprins. Am repornit motorul, dar problema nu a disparut, in plus am constat ca nu functioneaza servodirectia, fiind electrica. Sugestii, pareri? Care ar putea fi cauza? Detin un mcv 1.5 dci 70cp noe 2006 150000 km

            Comment


            • Verifica incarcare baterie( diode alternator, curea accesorii)
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • am verificat-o...altceva, ce ar putea fi?

                Comment


                • In ce fel ai verificat incarcarea,daca nu te superi?
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Problema ta este la alternator. Nu incarca. Pompa servo functioneaza doar daca la bornele ei sunt minil 13.5 V. Cu tie nu-ti baga alterbatorul nu o sa-ti mearga nici servodirectia. Repara alternatorul si rezolvi problema. Cu motorul pornit, la bornele acumulatorului trebuie sa ai 14.2 +/-0.3 V.

                    Comment


                    • Functionarea electropompei de servodirectie,NU este conditionata de nici un prag de tensiune.Singura conditionare este stingerea becului. ARGUMENT: -daca se scoate cupla de control incarcare(asa o denumesc eu) a alternatorului,si se conecteaza un fir cu +12v,la cupla instalatiei,in pinul 2(ce stinge becul).Se porneste motorul,becul va fi stins,si servodirectia va functiona,cu toate ca alternatorul nu incarca(cupla este scoasa).La Loganul cu servodirectie electrica,cupla alternatorului are doua fire ce fac legatura cu calculatorul(pin 1) si bord + servodirectie(pin 2).

                      Comment


                      • Pai tocmai asta e conditionarea; nu ai iesire min 13.8v pe alternator implicit bec avertizare incarcare stins, nu ai servo.
                        Asa daca umblam cu "pacaliciul" putem fenta mai multi senzori (intuiesc intrebarea clasica"da un exemplu in acest sens"; sa nu o faci ca nu raspund la provocari)
                        Un lucru e clar; pompa este facuta sa lucreze la tensiunea nominala indicata de producator, pentru a se considera ca este operativa si functioneaza la paramtri pentru care a fost conceputa.Orice consumator electric,poate functiona si sub tensiunea indicata pe "name plate"( daca echipamentul care ii gestioneaza functionarea nu are prevazut o protectie de minima tensiune ca si in cazul nostru) dar asta nu inseamna sub nici o forma ca functioneaza in parametrii nominali(tensiune, curent, cuplu, rpm)O tensiune scazuta duce la cresterea curentului absorbit si implicit la arderea pompei.
                        Last edited by IancuMIC; 31 December 2011, 15:47.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • salut, eu am un kiss fm, benzina cu servo.....mi se aude un zgomot cand iau stanga ceva mai brusc, si cand e masina "rece", in rest nu! are cioneva idee de la ce e?multumesc, bafta

                          Comment


                          • Originally posted by IancuMIC View Post
                            Pai tocmai asta e conditionarea; nu ai iesire min 13.8v pe alternator implicit bec avertizare incarcare stins, nu ai servo.
                            Asa daca umblam cu "pacaliciul" putem fenta mai multi senzori (intuiesc intrebarea clasica"da un exemplu in acest sens"; sa nu o faci ca nu raspund la provocari)
                            Un lucru e clar; pompa este facuta sa lucreze la tensiunea nominala indicata de producator, pentru a se considera ca este operativa si functioneaza la paramtri pentru care a fost conceputa.Orice consumator electric,poate functiona si sub tensiunea indicata pe "name plate"( daca echipamentul care ii gestioneaza functionarea nu are prevazut o protectie de minima tensiune ca si in cazul nostru) dar asta nu inseamna sub nici o forma ca functioneaza in parametrii nominali(tensiune, curent, cuplu, rpm)O tensiune scazuta duce la cresterea curentului absorbit si implicit la arderea pompei.
                            Informatia nereala este furnizarea informatiei precum ca,pompa nu ar functiona decit peste o anumita tensiune(prag) de 13,8v.Eu am precizat ca functionarea pompei nu depinde de un anumit prag de tensiune(incadrat in domeniul incarcarii),ci doar de stingerea becului(asta insemnind ca incarca,in conditii normale) si am prezentat un argument("pacaliciul") in sustinerea afirmatiei mele.Daca era intradevar, vorba de relizarea valorii unei anumite tensiuni minime necesare,pompa nu ar fi pornit(in cazul experimentului propus de mine).

                            Comment


                            • Grupul servo este defapt o pompa si un motor electric. Nici un motor electric nu se poate proteja pe sine la functionare cu tensiune scazuta.In acest fel se includ in schema interblocaje, conditionari sau echipamente care sa monitorizeze tensiunea la la bornele acestuia. Cei de la Dacia au gasit aceasta metoda de protectie ieftina fara echipamente sofisticate care ar fi crescut pretul de intretinere si al masinii.Cu ce ne ajuta sa evitam aceasta conditionare.Doar sa stim ca se poate? Se vor mai gasi unii sa faca astfel de experiente si cand vor arde servo vor fi mai saraci cu 1000 de roni.
                              Asa ca ii recomand colegului sa rezolve incarcarea si sa lase surprizele.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Dorinta mea a fost sa demonstrez ca electropompa nu-i conditionata de pragul de tensiune precizat,13,8 si de nici un prag de tensiune cuprins in domeniul tensiunilor incarcarii(o pot face practic). Atit. Chestia,cu distusul electromotorului intr-o proba de 20-30 secunde,e vrajeala...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google