Problemele de servodirectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • completeza cu lichid de servo

    Comment


    • @loribob- O sa pun, dar nivelul lichidului nu e scazut sub minim.
      LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

      Comment


      • Mai frate, am tras de volan stanga-dreapta pe loc de am facut muschi ca Arnold..A mers vreo 2 zile si acum iar...scart! scart! cand virez dreapta. Sa ma gandesc la ce e mai rau, adica o pompa de servo?
        LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

        Comment


        • daca nivelul este bun,ai putea sa verifici articulatiile ce tin de virajul rotilor(pivoti,pipe bielete sau mai rar zona de contact a amortizoarelor fata in oale)daca totul este in regula atunci poti sa te gandesti la pompa

          Comment


          • @Loribob- Multumesc! O sa verific zilele astea! Pivotii i-am inlocuit asta toamna(de fapt, basculele cu totul).
            LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

            Comment


            • Problema Servo?

              salutare,am si eu o problema cred,am completat singur cu lichid pt servo,si acum cand iau stanga sau dreapta maxim se aude un sunet ca si cum ar pierde aer (parca ai desumfla o roata),s-a intamplat ceva?

              Comment


              • posibil sa fi pus alt tip de ulei de servo si sa nu fie compatibil cu ce ai avut tu in rezervoru pompei
                dal jos,desfaci o conducta de la caseta si virezi pe loc fara sa pornesti motoru,e bine sa suspenzi masina,pana iese tot uleiu,pui conducta la loc, pui ulei de servo nou,1 litru ajunge,pornesti motoru,virezi de 3-4 ori stanga-dreapta maxim,completezi iar cu ulei si gata ai inlocuit tot uleiu din servodirectie

                Comment


                • e acelasi tip,lichidul de dacia,cel din fabrica
                  dar se aude cand e pe loc,nu in mers

                  Comment


                  • este ceva normal sa se auda daca dupa ce ai luat stanga sau dreapta la maxim si ti volanul la maxim fortat. daca nu este din cauza asta inseamna ca ai alta problema. indicat ar fi cand iei viraj maxim sa nu ti volanul fortat la maxim sa-i dai drumul un centimetru .

                    Comment


                    • Salut,
                      Acum o saptamana am plecat cu masina la munca de dimineata, iar in mers luand viraje stanga sau dreapta se auzea un carait in fata la motor. Am oprit si m-am uitat la borcanul de servo directie si am vazut ca scazuse lichidul era uscat ianuntru borcanului. M-am oprti pe la un magazin de piese auto si am luant un bidon de lichid de servodirectie si am completat borcanul pana la maxim. N-a mai facut pana astazi cand au aparut iarasi zgomotele, iar lipsea lichid din borcan , iar pe scut am observat ca este umed de ulei sau un lichid uleios, la fel si pe o piesa care se afla deasupra alternatorului. Ma puteti lamuri cam ce ar fi?

                      Comment


                      • @LucianVister -Salut! Citeste acest thread de la inceput. Dupa simptomele descrise de tine, e vorba de sonda aflata deasupra alternatorului, pe unde se scurge lichidul. Cauta la dezmembrari e 20-30 de lei. La service Dacia costa vreo 200 de lei, daca mai tin bine minte.
                        LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                        Comment


                        • Lucian, în Cţa nu aveţi târg de piese auto ? În Bucureşti, în târgul auto Vitan, găseşti presostatul de servodirecţie (acea sondă de deasupra alternatorului) la 50 de lei.
                          sigpic

                          Comment


                          • probleme servo

                            Salutari!
                            Am patit si eu un fenomen straniu ce cred ca are legatura cu pompa de servo.
                            Acum 2 saptamani am facut un drum pe Transfagarasan si drumu a fost plin de gropi.Ajuns la locul de gratareala, cand sa parchez am observat "acel sunet" cand luam stanga de volan.
                            NU stiam de la ce e si cineva mi-a zis sa verific nivelul care era putin sub minim.
                            Din fericire un unchi avea lichid de servo, original de dacia, am scos filtrul ala, am pus lichid, pus filtrul la loc si in secunda 2 a disparut zgomotul, am virat stanga si dreapta, toate cele de mai sus cu motorul pornit!
                            Acum 2 zile la o parcare laterala am observat din nou acel zgomot de data asta cand virez dreapta .
                            Straniu este ca nu face mereu, are toane si nu imi face la rece, ci la cald, adica ajung la destinatie si cand sa parchez din cand in cand mai caraie.In mers nu face, sau n-am auzit de la muzica
                            Lichidul a ramas la fel, nu pierde.
                            Ceva idei?sa merg la "medic"?
                            Last edited by Il Dottore; 17 June 2011, 10:47.

                            Comment


                            • In principiu te va lasa pompa de servo , poate sa te mai duca mult si bine asa dar in timp e posibil sa se accentueze zgomotul si in cele din urma va creste simtitor eforul depus la actionarea volanului. Problema e ca ai mers fara lichid de servo lucru care a uzat pompa , probabil paletele alea din ea care realizeaza presiunea sau vreo bucsa-rulment daca are. Cand e rece nu face ptr ca uleiul e mult mai vascos si presiunea e buna. Cand ai facut parcare laterala ai ajuns la capat de cursa si acolo presiunea e maxima , de aceea a aparut fasaitul . Evita sa fortezi volanul in capat de cursa ca asta nu-i face bine si schimba-i uleiul , e nevoie de 1 litru. Si vezi pe unde curge!! Ca nu avea cum sa se goleasca vasul singur.
                              Pain brings out the truth in us all...
                              ...how much truth can you stand?

                              Comment


                              • vasul nu era gol era putin sub minim, masina fiind din 2005 cred ca i-a ajuns ca pana la eveniment nu am completat niciodata.nu pierde, la 2 saptamani dupa ce am completat nivelul e la fel, la maxim!
                                a nu se intelege gresit, nu scartaie la bracarea maxima a volanului/rotilor ci pe toata durata "manevrei" pot sa iau si o juma' de tura ca se aude scartait.
                                cum spuneam inainte facea cand luam stanga, acum face cand iau dreapta....
                                de 3 zile e liniste, n-a mai facut!
                                nu se simt diferente la volan e ca inainte, n-am probleme nici in mers nici la parcare.vedem ce-o fi ca intentionez sa schimb toate lichidele la revizia de 60k.
                                multumesc pt idei!

                                am mai facut un test: la bracaj maxim atat in stanga cat si in dreapta se aude un mic huruit, aproape insesizabil (asemanator sunetului scos de motor) dar numai daca scoti capul pe geam sau stai langa roata.din habitaclu nu se aude nimic.nu-i mai fac nimic pana nu da ea semne
                                Last edited by Il Dottore; 17 June 2011, 13:39. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google