Problemele de servodirectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • se schimba usor dar sa ai grija sa tii contra cand desfaci, sa tii contra sa nu retezi teava

    Comment


    • Am schimbat-o. O operatiune simpla. Am desfacut cu o cheie reglabila. A curs ceva lichid dar m-am miscat rapid. Totusi n-am fost atent la mufa. Sper ca intra intr-o singura pozitie.

      Comment


      • Si daca ai reusit sa o infigi invers tot nu este nicio paguba.
        [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

        Comment


        • Ok, mersi. Oare uleiul servo ajuns in alternator are ceva efecte nefaste?

          Comment


          • NU se prea impaca cu suprafetele cu rol de radiator.Uleiul si praful creeaza un relativ izolator termic.

            Comment


            • La exterior l-am sters cum am putut cu o carpa dar inauntru sigur e plin de ulei. Ca tot veni vorba cum as putea curata in mod sigur si eficient compartimentul motorului? S-a adunat mult praf de-a lungul timpului si acum am praf + ulei.

              Comment


              • in loc de stelute: d a c i a c l u b
                Last edited by ZFMFLORIN; 25 September 2012, 22:33. Reason: Automerged Doublepost
                ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                Comment


                • Mersi de sfaturi. Cred ca o sa curat cu servetele umede. N-o sa iau nici jumate din mizerie dar e mai sigur asa.

                  Comment


                  • Inscriu si eu o masina pe lista cu defectiunile senzorului buclucas.
                    Prima data, in urma cu vreo saptamana am auzit dimineata (rece, la pornire si viraj) zgomotul caracterisc de harjiala.
                    Nu am stiut ce e, apoi am realizat ca ramasese fara ulei in borcanul de servodirectie.
                    Masina este un 1.6 mpi (de la servici)
                    M-a cam surprins, stiind ca nu se intampla asta decat in doua situatii: circuit neetans, sau accident.
                    Accident neavand, pe unde sa scape?!?
                    Motorul cam murdar...
                    I-am pus ulei, tinut sub observatie, tot a cazut nivelul, pana cand de luni a inceput sa faca iar urat.
                    Azi a fost la service-ul dealer-ului local.
                    Total de 250 lei.
                    Piesa: 130 lei, ulei: 50 lei-1L, degresant (curatat fain alternatorul!) 32 lei si manopera diferenta...35 lei.
                    Urat mai facea.

                    Mare grija la cei care intalniti asemenea zgomote!
                    Urgent schimbati piesa, uleiul poarta pica mare pe alternator (curge Exact pe el!) si e al naibii de ieftin!
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • 77sky ai putea sa dai mai multe detalii despre curatarea alternatorului? Ce degresant ai luat, cum ai curatat...

                      Comment


                      • Poti folosi orice solvent destinat degresarii pieselor impregnate cu ulei, vaselina, care nu ataca bobinajele electromotoarelor; uscare dupa degresare si moarte n-are.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Originally posted by Kobra View Post
                          77sky ai putea sa dai mai multe detalii despre curatarea alternatorului? Ce degresant ai luat, cum ai curatat...
                          Am precizat mai sus ca am fost la dealer-ul local, adica "mana in buzunar"
                          Nu stiu ce tip de spray (am delegat pe cineva sa o duca acolo), dar voi afla si iti voi scrie numele produsului.

                          Originally posted by 77sky View Post
                          Azi am fost la service-ul dealer-ului local.
                          Total de 250 lei.
                          Piesa: 130 lei, ulei: 50 lei-1L, degresant (curatat fain alternatorul!) 32 lei si manopera diferenta...35 lei.
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • Porebleme servodirectie 1.5DCI

                            Salutare
                            Sunt posesorul unui MCV 1.5dci 70CP second
                            Masina a fost avariata destul de rau la fostul proprietar - reparata acum
                            Ma confrunt cu urmatoarea problema: pompa servodirectie cand merge cand nu ( cu motorul pornit) De cele mai multe ori, cand pornesc nu functioneaza si inece sa mearga dupa ceva timp
                            Pompa a fost lovita din accident.Nu mai are mufa cu cele doua fire groase si firele sunt conectate direct in partea electrica.In rest nu prezinta urme de lovire.
                            Mentionez ca timp de 15000 km a mers fara probleme.
                            Se poate repara? Poate avea gunoaie in ea? Se poate curata sistemul servo?
                            Daca o desfac, ce ar trebui sa verific?

                            Multumesc de ajutor.
                            Sunt nou in ale loganului si nu cunosc problemele lui.
                            Last edited by gsx; 27 September 2012, 21:53.

                            Comment


                            • Originally posted by IancuMIC View Post
                              Poti folosi orice solvent destinat degresarii pieselor impregnate cu ulei, vaselina, care nu ataca bobinajele electromotoarelor; uscare dupa degresare si moarte n-are.
                              Salut, poti da un exemplu, doua?

                              Comment


                              • Electrocleaner folosim la servici; am senzatia ca parca de la Novacolor il aduc.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google