Problemele de servodirectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • N-are cum sa iasa axul din alternator, doar daca a crapat rulmentul de langa fulie; a iesit fulia de pe ax. Ai avut totusi noroc; daca era in mers. la viteza mare puteai sa te alegi cu pagube mai mari.
    Nu ai sanse sa gasesti pe cineva astazi in reprezentantele Dacia; e inchis.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Eu zic sa scoti cureaua de acolo, sa invarti cu mana de fulia altermator, rola intinzator si apoi sa, daca astea se invart usor si nu au joc, sa pui cureaua la loc si sa pornesti masina pentru probe.
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by merlasviorel View Post
        Am scos masina din curte sa fac un drum scurt, si cand m-am dus sa inchid poarta dupa mine am auzit dinspre masina niste troncaneli, am crezut ca m-i sa inchis portiera si nu am dat importanta. Cand am plecat am vazut ca am in bord semnul de baterie aprins ceea ce m-i sa parut ciudat. Apoi la prima intersectie am constatat ca nu mai am servodirectie. Acasa am constatat asta:
        Rola aceea mica de sub cea mare nu mai sta la locul ei, arata ca si cum s-ar fi dessurubat de pe ax.
        intrebare:
        Dupa parerea mea, problema intalnita nu se incadreaza decat tangential cu subiectul topicului. Daca nu aveti nimic impotriva, in ideea in care problema tine de fulia alternatorului, propun continuarea discutiilor aici.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • fac pariu ca fulia e super ok. e vorba de rola de imtoarcere. si in niciun caz sa nu ami pui cureaua la loc, cum te invata 'colegii'.

          Comment


          • Salut am si eu un logan din 2007 si cred ca am o problema cu servodirectia, adica atunci cand este cald afara sau f cald , servo nu mai merge normal , merge greu nu mai revine volanul de nici o culoare , ma gandeam sa schimb lichidul de servo ce pareri mai aveti ? ms anticipat

            Comment


            • poti incerca , e max 30 lei un bidon de ulei servo , ajunge 1 litru , dar sincer nu cred ca rezolvi problema, ca si uleiul nou oricum e foarte subtire deci pica teoria cum ca o data cu incalzirea si subtierea uleiului presiunea scade. Cel mai probabil te lasa pompa. Verifica in sita din vasul de expansiune, daca gasesti pulbere metalia fina cred ca poti sa te pregatesti de o pompa noua.
              Pain brings out the truth in us all...
              ...how much truth can you stand?

              Comment


              • OT: Pana la urma uleiul la servodirectie trebuie schimbat la un anumit nr de km sau ani ?...ca in manualul de intretinere nu spune nimic de asa ceva...sau e ca la uleiul de la cutia de viteze (nu scrie in manual, dar totusi e bine sa il schimbam la un moment dat) ?
                Multumesc !

                Comment


                • La 4 ani e bine sa-l innoiesti.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • si pompa mea e moarta , la propiu.
                    din pacate am avut un accident ( am lovit exact partea dreapta fata a masinii ) si a picat servo complet..am fost cu ea la cineva , a desfacuto , i-a schimbat un rulment si a mers . din pacate a picat din nou dupa cateva saptamani. am repetat procedura ( dus la cineva , umblat in ea ) dar nu a mai pornit deloc.
                    este cineva pe aici care se ocupa cu repararea pompei sau ceva de genul ?
                    ps: pompa electrica . logan 1.5 dci 2006.

                    Comment


                    • Nu recomand şi nu merită repararea pompei, dacă luai decizia de la început să o schimbi cu una din dezmembrări, de exemplu, cred că ieşeai mai ieftin şi mai câştigat ca şi timp pierdut.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • din fericire nu m-a costat nici un ban " repararea " pompei.. cat despre cumpararea unei pompe , nu stiu ce sa zic.. daca nu voi avea alta solutie asta voi face

                        Comment


                        • Salut zap_aleg. Nici eu nu-ți recomand să repari pompa, schimb-o cu una nouă sau mergi la dezmembrări și caută una de Renault Laguna. Eu am montat și este mult mai bună din punct de vedere pornire și consum.
                          Last edited by 77sky; 6 October 2013, 01:40.
                          sigpic

                          Comment


                          • Ceeee? Consum, pornire? Citeste titlul.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • sall,am si eu o problema ,nu stiu daca ati patito si voi ,pierd lichid de la directie,langa pompa e un senzor banuiesc ca este,o fi o garnitura dusa ,nu stiu ce este de vine si ce fel de senzor e ala .
                              Attached Files

                              Comment


                              • E senzorul de presiune; de obicei curge pe la mufa, asa ca nu prea ai decat varianta inlocuirii. Unii l-au anulat; eu n-as recomanda.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google