Oprire motor la ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oprire motor la ralanti

    In primul rind scuze daca gresesc si postez unde nu trebuie.
    Eu am de fapt probleme la oprire, as putea spune.
    Sa vedeti ce patesc: cind iau piciorul de pe acceleratie, la semafor sau in intersectii, si calc ambreiajul sa scot din viteza, se opreste motorul.(deci cind coboara turajul spre relanti)
    Am fost in service de doua ori si au spus ca masina nu are nimic, dar ea totusi se opreste.
    A mai patit cineva la fel?
    In service am fost si pentru faptul ca sonda de mers inapoi aprinde becul cind vrea ea , dar au spus ca nu au ce face pentru ca merge totusi.
    Ce ma sfatuiti? Mai am o luna si ies din garantie.

  • #2
    Sa te duci si sa nu pleci din service pana nu-i gaseste buba. Eventual fa o tura cu unu de acolo in aceleasi conditii sa vada real.

    Comment


    • #3
      Pare o problema mai complicata, ori de la ambreiaj ori de la UCE injectie, care comanda o turatie prea mica si asa se opreste motorul.
      Au pus-o pe tester in service?
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        sau vreun senzor trimite o valoare eronata sau nu trimite nimic. de ex senzor pozitie motor (ala de pe volanta). reglajul ralantiului cum se face la dci? nu tot prin motoras pas cu pas? la benzinare mufa respectivului motor poate si cauzeaza probleme de genul....
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Se aprinde vre-un bec la bord? Cit de des se intimpla?Ce motorina ai folosit....de statie sau de canistra? Ai schimbat filtrul de motorina vreodata?,(sau macar ai golit apa din el?)

          Ai schimbat filtrul de motorina vreodata,(sau macar l-ai golit de apa?)Nu ai pierderi de motorina-scurgeri,se aprinde vre-un bec in bord? si fi sincer ce motorina ai folosit, de pompa sau din canistra?
          DCI nu are motor de reglaj relanti....regleaza relanti-ul prin ajustarea debitelor si timpilor de injectie.

          nu mai posta consecutiv la interval mai mic de 10 minute. foloseste butonul "edit"...
          Last edited by Seba; 22 February 2008, 12:40.
          Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

          Comment


          • #6
            avind in vedere ca peste o luna iese din garantie da mail la vocea clientului si spunele ca service-ul te paseaza sau incearca la alt service poate dai de mecanici auto nu de lacatusi care stiu doar sa schimbe elementele de pe masina si nu pot face o diagnosticare, ca daca trece garantia se poate sa se gaseasca defectul imediat si sa repari pe banii tai. bafta!

            Comment


            • #7
              Masina a fost pusa pe tester. Asa au spus pt. ca nu mau lasat sa stau linga ea .
              Nu se aprinde nici un bec la bord inainte de oprire.
              Am 13580 km cu ea ,revizie la 10000, purjat filtru motorina.
              Motorina doar din pompa(Petrom,Rompetrol).
              Multumesc pentru sfaturi,va tin la curent.

              Comment


              • #8
                Mergi la alt service si zi-le si lor de problema.
                La Emilian ai fost?
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Acolo am fost ca este singurul in sibiu.

                  Comment


                  • #10
                    Mergi in Rm. Valcea sau la Medias, trebuie sa gaseasca ei problema.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Trebuie sa incerc ceva pina nu ies din garantie.
                      Ma gindeam la Brasov ca acolo locuieste fimiu, dar nu stiu nimic de servisul de acolo.
                      Are cineva idee de cum se lucreaza la servisul din Brasov?

                      Comment


                      • #12
                        si la mine se oprea la relanti,acolo la clapeta este un senzor care sa dat jos sa curatat cu benzina si dai bataie totui ca nou,sa blocat din cauza prafului
                        toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                        Comment


                        • #13
                          La ASV brasov DN1 ghimbav vis-a-vis de METRO 1 .. se ocupa repede baietii si de orice problema .
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc dorutz trebuie sa incerc.
                            Va tin la curent.

                            Comment


                            • #15
                              Am o problema nemaintalnita.......Aseara cand am ajuns acasa dupa ce am parcurs vreo 20 de km prin oras, cand am vrut sa opresc motorul am luat contactul am scos cheia si motorul tot mai mergea.....Am ramas masca.....Dar dupa de am frecat de cateva ori pus contact, luat contact intr-un final s-a oprit....Apoi nu a mai vrut sa porneasca decat la a 4 cheie cu chiu cu vai....Care sa fie problema?...
                              ANVELOPE NOI SI SECOND HAND ( IMPORT GERMANIA )

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google