Oprire motor la ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    MMP,are treaba cu relantiul,in general.Daca ai probleme cu functionarea motorului la rece,trebuie urmarite,temperatura motorului(vazuta de ECM,calculatorul motorului),presiunea combustibilului,Valoarea vacuumului din galeria de admisie... Banuiesc ca cineva iar o sa-mi reproseze ca fac trimitere la tester...

    Comment


    • #47
      Originally posted by lenush64 View Post
      MMP,are treaba cu relantiul,in general.Daca ai probleme cu functionarea motorului la rece,trebuie urmarite,temperatura motorului(vazuta de ECM,calculatorul motorului),presiunea combustibilului,Valoarea vacuumului din galeria de admisie... Banuiesc ca cineva iar o sa-mi reproseze ca fac trimitere la tester...
      multumesc pentru raspuns... dar, masina a fost pusa pe tester (cei drept ...cu motorul cald), nefiind nicio eroare.

      Comment


      • #48
        Pe acest gen de probleme,de regula,nu se gasesc erori.Importanta este citirea valorilor reale si interpretarea lor,in mod corect(diagnoza dinamica)...

        Comment


        • #49
          Originally posted by lenush64 View Post
          Pe acest gen de probleme,de regula,nu se gasesc erori.Importanta este citirea valorilor reale si interpretarea lor,in mod corect(diagnoza dinamica)...
          Am rezolvat... am schimbat yacu (sau cum s-o scrie) multumesc !

          Comment


          • #50
            Intotdeauna,cu placere...!

            Comment


            • #51
              Originally posted by dj 21 rac View Post
              Am rezolvat... am schimbat yacu (sau cum s-o scrie) multumesc !
              La fel patesc si eu la rece.
              Spune-mi te rog ce ai schimbat (yacu -- nu am inteles) si ce pret avea.

              Comment


              • #52
                La fel patesc si eu la relanti. Am logan 1,4 MPI benzina + GPL din 2006 aproape 300.000 Km. Cand e rece motorul se opreste daca las pedala de acceleratie, dar dupa ce se incalzeste putin, o opresc si pornesc iar, sta la relanti indiferent daca e pe benzina sau gaz. Unii spun ca ar fi murdar senzorul de relanti si trebuie curatat. Ce parere aveti?

                Comment


                • #53
                  La motorul tau nu este asigurat un amestec corespunzator la rece.Posibil sa ai problema cu senzorul de temperatura,cu presiunea realizata de pompa de benzina,etc... Apropo,nu exista senzor de relanti...!

                  Comment


                  • #54
                    Ce e ala Yacc ? la ce se refera ?
                    1.6 MPi Icy White

                    Comment


                    • #55
                      da, eusebiu, despre ala e vorba doar ca nu e senzor de ralanti ci este mpp care tine ralantiul
                      nu-i functioneaza corect mppul, nu deschide suficient clapeta de acceleratie la ralanti si se ineaca (rece fiind, baga mai mult gaz), daca apasa un pic pe acceleratie ii da aer si nu mai moare
                      scoate motorasul pas cu pas si curata-l, daca la cald sta ok in ralanti inseama ca ala face probleme.

                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • #56
                        Mpp = motoraş pas cu pas.

                        Comment


                        • #57
                          IAC=Idle air control=MPP
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by 827sam View Post
                            nu-i functioneaza corect mppul, nu deschide suficient clapeta de acceleratie la ralanti si se ineaca (rece fiind, baga mai mult gaz),
                            La relanti,sau cit timp nu este calcata pedala de acceleratie,clapeta de acce leratie este...inchisa.Cantitatea de aer necesara motorului este data de calculator,prin intermediul MPP.

                            Comment


                            • #59
                              Vorba lu` colega noastra @lenush64 e posibil ca senzorul de temperatura sa fie defect (cand se strica acest senzor o groaza de chestii incep sa mearga prost) , daca e defect pe "rece" iar afara este cald calculatorul de injectie va interpreta ca este frig afara si comanda un amestec mai bogat rezultand motor care nu sta la ralanti , exact acelasi lucru se intampla cand senzorul este defect pe "cald" dar afara frig de crapa pietrele ecu va interpreta ca este cald afara rezultand un amestec sarac de carburant si de aici probleme cu ralanti-ul/ lipsa de putere cand motorul este rece etc.
                              Last edited by prometheus; 30 January 2015, 17:16.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #60
                                Salut.
                                Ma pun si eu la lunga coada a celor cu probleme in ceea ce priveste turatia la relanti.
                                Cand pornesc motorul turatia sta bine (la 800 ture), apoi, dupa cativa kilometri, incepe sa scada si sa fluctueze turatia.
                                Cand s-a manifestat problema prima data, turatia scadea foarte tare, masina tremura si, uneori, se oprea motorul. Nu se aprindea niciun martor in bord.
                                Am fost in 2 service-uri in Bucuresti (Norauto si SCM) - la primul au curatat MPP si corp clapeta. A functionat bine motorul aproximativ o saptamana, apoi iar a facut probleme. Am fost apoi la SCM, unde am urcat masina pe tester (SAGEM parca) - nicio eroare. Am cumparat un corp clapeta nou, original (VDO) si l-au montat meseriasii . Dupa 2 zile, a inceput iara distractia. Acum turatia nu scade sub 400, dar tot fluctueaza considerabil, si, dupa ce motorul se incalzeste, sta sub pragul "normal" de ~800 turatii.

                                Niste informatii de context: asta-vara, cand era canicula, mi se oprea buneori masina in mers, relativ violent (se ducea in nas), la cuplarea vitezei (si, implicit, la decuplarea ambreiajului). Nu mai puteam sa pornesc masina timp de 20-30 de minute. Nu se intampla mereu (ba cu AC pornit, ba fara etc. - fara niciun pattern). Cu acea ocazie am facut drumuri la 5 service-uri si am pus-o pe tester de 3 ori. Nicio eroare. Am schimbat senzonrul de pe volanta, am curatat MPP, am verificat pompa de benzina etc. Test de drum - nu a mai facut figuri (ca la dentist, nu te mai doare nimic pe scaun ). Intr-un final, la Meridian, au desfacut toata partea electrica si au verificat mufa cu mufa, fir cu fir. Nicio problema vizibila. Dupa reasamblare, nu a mai facut nicio problema.

                                Sunt cam la capatul rabdarii si fara o pista buna de investigatii, ma bate gandul serios sa duc masina la REMAT. Apelez la voi ca o ultima solutie - m-am cam saturat sa platesc pentru piese pentru ca asa "intuiesc, dar nu garanteaza" mecanicii ca se remediaza problema.

                                Scuze de post-ul kilometric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google