Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum sunt destule Logan de peste 10 ani vechime cu destul freon din fabrica cat sa functioneze AC, fara alte completari, cred ca nu e normala situatia,

    Comment


    • Originally posted by L M B View Post
      intrebare de nepriceput : Este normal ca dupa 80.000 km si 4 ani jumatate sa fie necesara reincarcare cu freon ? in instalatie mai erau doar 10g , verificarea a fost ok nu sau gasit scurgeri , sa reincarcat cu toate cele si acum merge ok .
      e circuit inchis. freonul nu se pierde cand dai drumul la AC. practic ai o fisura , dar e mica si presiunea se pierde in timp , la verificare DOREL a zis ca-i buna instalatia si merge asa. problema e cat timp merge asa. apoi reincarci.
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • Pana sa se strice radiatorul din cauza buselii, N-am avut nicio problema cu freonul din fabrica (aproape 10 ani). Se recomanda verificarea si completarea, dupa caz, o data la 3 sau la 4 ani. Eu 9 ani si ceva aia nici nu l-am bagat in seama (cam 110k km).

        Comment


        • Salut

          Azi am fost la servisul recomandat pe Dobrogeanu Gherea.....sunt meseriasi .....aveam mai mult decat trebuie (750ml )...........
          Treaba buna ......AM RACOARE IN MASINA .............
          VA MULTUMESC

          Comment


          • Originally posted by Costi-bc View Post
            e circuit inchis. freonul nu se pierde cand dai drumul la AC. practic ai o fisura , dar e mica si presiunea se pierde in timp , la verificare DOREL a zis ca-i buna instalatia si merge asa. problema e cat timp merge asa. apoi reincarci.
            a mers fix o saptamana ) . cand imi fac timp dau bara jos si verific mai in amanunt . Acum 2 luni am avut un mic incident (ma sters o duba pe coltul stanga fata ) din care mam ales cu bara + aripa julite , un far spart si clemele la celalalt far rupte . masina am facuto pe asigurare dar nu am analizat mai mult si cel mai probabil de acolo si buba de la ac . sper sa scap usor , poate rezolv cu cateva puncte de sudura , dar ramane de vazut .

            Multumesc de raspunsuri si cum ma apuc de mersterit revin cu alte detalii ; pana una alta fac putina sauna 3-4 zile ) .

            Comment


            • teoretic se pune substanta de contrast si se verifica cu ochelari speciali...
              la tine ori ai radiatorul de ac lovit ori conducta groasa care intra in compresor. oricum ar fi sudura nu tine.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • Salutare,

                stie cineva de ce atunci cand turez peste 4000 ture masina cu AC-ul pornit incepe si se tureaza singura pana la 5000 ture si ramane acolo? Se intampla doar cand stationeaza, in mers nu sunt probleme.

                Fara AC nu am probleme, masina merge bine, este vorba de un logan 1.2, de 5 ani cu 38000 km, are si instalatie Gpl.

                Multumesc!
                Last edited by yoo_bogdan89; 31 May 2016, 10:15.

                Comment


                • E modul ei de a spune " nu ma tura d'amboulea pe loc la 4000 de ture ca e degeaba". Are si ea sentimente.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • hahahhaaaaa
                    buna asta.
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • Originally posted by einstein1984 View Post
                      E modul ei de a spune " nu ma tura d'amboulea pe loc la 4000 de ture ca e degeaba". Are si ea sentimente.
                      nu neg ca e posibil sa fiu eu bou, dar asa trebuie sa faca?

                      Comment


                      • cine crezi ca a mai incercat pe masina lui ?
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • Originally posted by yoo_bogdan89 View Post
                          nu neg ca e posibil sa fiu eu bou, dar asa trebuie sa faca?
                          d-amboulea nu inseamna ca esti bou. doar ca faci un lucru in zadar, partial sau poate complet lipsit de logica unei functionari normale a motorului.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • DCI-ul meu are exact 10 ani si 170 000 km. Nu am verificat niciodata AC si pana acum merge bine. ,, Daca merge, nu umbla la el" este valabil in acest caz?

                            Comment


                            • Bună seara. Am Logan 2 cu motor 1.2 și ac cu cilindree fixa, deci cuplează si decupează mereu
                              Am măsurat aerul la ieșire și este cat de cat în parametri dar doar atunci când pornește compresorul. Când se oprește, temperatura creste rapid cu peste 5 grade. De ex azi, erau afara 15 grade. Cu ac pornit și compresorul pornit aerul avea la ieșire cam 6 grade. După ce se Oprea compresorul temp crestea pana la 10 grade, când pornea iarăși compresorul și tot asa.
                              Este normal? Sau trebe sa fac o verificare? La voi cum se manifesta? Menționez ca anu trecut am avut accident și de atunci radiatorul este un pic curbat, deși anu trecut după accident n am simțit nicio anomalie, ca anu asta
                              Mulțumesc anticipat

                              Comment


                              • Salut,

                                eu cred ca e normal, nu cred ca re cum sa mearga continu, e normal sa se mai opreasca, si cand se opreste sa creasca putin temperatura, eu nu am masurat temperatura, vezi sa nu trebuiasca completat, asta e in general marea problema.

                                Merci!
                                Last edited by 77sky; 6 June 2016, 23:14.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google