Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu iti mai racea bine sau de ce?
    Daca merge si raceste ok nu are de ce sa fie "dus compresorul".
    Daca iti raceste eu zic sa nu o tot "cauti in coarne" atat.
    Last edited by 77sky; 24 June 2016, 23:41.

    Comment


    • El are o teama datorita zgomotului produs de compresor.

      Dupa cate am citit pe acilea inseamna ca si al meu AC este ok , credeam ca numai eu am acel huruit pe caldura in trafic aglomerat.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • asa este zgomutul ma streseaza. si vara trecuta a facut la fel cand erau calduri puternice. dimineata e silentios, dar la amiaza huruie rau. aer rece baga bine zic eu

        Comment


        • De cat timp ai masina?
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • 2006 primul proprietar
            am citit tot forumul si vad ca trebuie 150 ml de ulei
            azi mi-au bagat 750 de freon si 50 de ulei.
            pana la urma trebuia 150 de ml de ulei?

            Comment


            • 50 de ulei e bine.
              A bagat nenea meseriasul 750g freon, 40 ml ulei dupa ce a golit si vidat instalatia si s-a rezolvat. Au disparut zgomotele alea ciudate si raceste normal.
              L.E. La ulei e vorba de "cc", nu de "ml".
              Last edited by Fanez; 24 June 2016, 22:44.

              Comment


              • Pai si in 10 ani nu a facut zgomotul asta?

                A mea face asa de cand o stiu, dar doar cand e foarte cald afara si stau mult la semafor in oras - adica doar atunci cand pleaca treapta a 2-a a gmv-ului. Azi, de exemplu, n-a facut zgomot pentru ca au fost doar 32 de grade. Problema apare dupa 35 de grade.

                Nu am dus-o la frigotehnist niciodata si nici n-o voi face atata timp cat baga rece ca-n prima zi.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • asa este. huruie cand e foarte cald afara si baga aer rece. o las asa, nu mai umblu si nu mai dau bani aiurea la meseriasi. multumesc pentru sprijin

                  Comment


                  • Salut ! Ieri am fost si am completat cu freon si ulei instalatia pentru ca numai baga aerul asa rece cum facea acum ceva timp in urma. Au mai fost necesari doar 50 de grame de freon pentru ca deja aveam 550 . Am curatat si radiatorul pentru ca era plin de frunze si de musculite , am curatat si instalatia si am bagat spuma in locul filturului de polen dar temperatura aerului tot aceasi este. Pot sa ii fac vreo ceva sa bage aer mai rece sau trebuie sa ma acomodez cu temperatura pe care o da acum ?

                    Comment


                    • Poti sa schimbi filtrul uscator ,se poate sa fie infundat.

                      Comment


                      • Unele probleme pot fi si de aici: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...9&postcount=62
                        Posibil sa aiba contact imperfect.

                        Comment


                        • Originally posted by Fanez View Post
                          50 de ulei e bine.

                          L.E. La ulei e vorba de "cc", nu de "ml".
                          1 litru = 1000 ml
                          1 litru = 1dmc= 1000 cc

                          Ca drujba facea de noua cu AC pornit pe caldura mare, in oras. Dupa 10 ani, tot ca drujba facea, da functiona eficient fara completare de freon si ulei. Deh, compresor Sanden, mai rezistent fata de ce au pus la ph2.
                          Last edited by mr.K; 26 June 2016, 20:02.

                          Comment


                          • Originally posted by Costi-bc View Post
                            teoretic se pune substanta de contrast si se verifica cu ochelari speciali...
                            la tine ori ai radiatorul de ac lovit ori conducta groasa care intra in compresor. oricum ar fi sudura nu tine.
                            ai nimerit buba , conducta groasa avea un por exact in capatul dinspre compresor . Schimbat conducta + oringuri la ambele conducte , problema rezolvata !

                            Comment


                            • Dupa 5 ani de la ultima interventie, a venit momentul unei alte verificari.
                              Simteam ca nu mai era chiar atat de eficient.
                              Se constata prezenta a cca 350 de grame freon.
                              Aparatul era din cel care executa operatiuni complete.

                              Dupa ce m-am contrazis putin cu el (eu stiam de cca 750 de gr la Ph1 si 450 la Ph2), umplerea s-a realizat prin alegerea tipului de auto, respectiv motor (eram langa el cand a executat comenzile).
                              S-a ajuns la cca 450 gr fluid si 35 ml de ulei.
                              Sunt verificate presiunile, sunt f ok, la peste 40 de grade temperatura ambientala, sunt cca 8-9 grade la aeratoare (si nu dat jetul exclusiv fata), teava pp-la rece (condens pe ea).
                              Acum sunt f contrariat de valorile din instalatie si de ce am spus mai sus: sa ma duc inapoi pentru completare pana la 750 (dar el a insistat, este suficient, in caz contrar ar fi alte consecinte...)
                              Si pana acum functiona relativ ok (NB: avea cca 350 gr fluid, daca ar fi trebuit 750, nu prea cred ca racea mai deloc; se simtea f bine compresia, aerul rece, dar nu era atat de eficient precum doream eu, dura ceva timp pana...)
                              Ramane sa-i fac testul temperaturilor la umbra.

                              Daca are cinvea sfaturi la obiect, este f bine-venit.

                              Merci!
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • Poate ajuta re-postarea tabelului (postat initial de T0rquemada).
                                Attached Files
                                Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google