Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai verificat daca iti pleaca GMV pe treapta 2 cand pornesti AC?

    Comment


    • Adi, revin cu completari.
      Am gresit eu: AC -ul / compresorul cupleaza si decupleaza doar dupa ce se incalzeste motorul (ajunge la 4 linii).
      Ideea este ca vara trecuta am mers cu AC - ul, apoi prin toamna am avut masina in service sa schimbe fulia de la alternator, prilej cu care mecanicii au umblat la conductele de la AC ca nu aveau loc de ele, asa ca au scos freonul.
      Am luat masina de la service si am constatat ca nu mergea deloc AC - ul, i-am sunat pe cei de la service si au comunicat ce am scris mai sus.
      Am mers sa reincarc cu freon si, asa cum am mentionat, a aparut problema asta cu cuplarea si decuplarea.
      Am avut probleme in urma cu 3 saptamani ca a cam fiert lichidul de racire, a ajuns la 6 linii si am schimbat termostatul.
      Cu toate acestea, acum porneste GMV - ul daca merg prin oras chiar si dimineata cand e racoare.
      Am facut un drum mai lung si s-a incalzit apa ajungand la 6 linii (dupa ce am montat termostatul si cu aerul conditionat deschis - incercand cumva sa deschid sa primesc un pic de aer rece).
      Multumesc mult pentru informatii.

      Comment


      • Ok, deci nebunia cu oprirea/pornirea AC e declansata numai dupa ce motorul ajunge la o temperatura mai ridicata.
        Termostatul l-a schimbat deja, GMV-ul porneste. Verifica daca sensul de ventilatie a aerului la GMV e dinspre exterior spre motor si nu invers, in mod normal asa ar trebui sa fie daca nu cumva e inversata polaritatea ventilatorului din fire.
        Daca e ok, ar fi de verificat radiatorul de racire sa nu fie infundat.
        Cantitatea de freon din instalatie e cat trebuie?

        Comment


        • Ai freon prea mult in instalatie.
          KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

          Comment


          • Salut, am si eu o problema.
            Uneori cand pornesc AC, compresorul se aude cum cupleaza si decupleaza de 2-3 ori pana ramane cuplat. Asta se intampla indiferent ca pornesc Ac-ul pe treapta 1, 2, 3 sau 4. Baga aer destul de rece.
            Mai aud acel zgomot de cuplare si in mers. Ex: Cand sunt bara la bara si inaintez foarte incet, il tot aud.
            Logan 2009 facelift. Masina e cumparata recent.

            Comment


            • compresorul se decupleaza la presiune insuficienta, suprapresiune, supraincalzire, in functie de indicele de sarcina al motorului, sunt mai multe variabile de luat in calcul. eu am patit asa dupa ce m-am dus la un service sa-mi completez cu freon pt ca aveam impresia ca nu baga destul de rece. mi-a bagat ala 700ml si trebuia 480. cuplari-decuplari non-stop, tot meseriasul mi-a zis ca asa face cand e compresorul "dus". bah esti prost, e masina noua? nu, ca e dus. bun, merg la dacia service, scot aia freonul, baga altul, cat trebuie, merge masina de 10 ani si baga rece fara sa mai umblu la instalatie. tot logan 2009, facelift. acu 2 sapt am obs ca la renault, la ralanti nu prea tine cuplat, cum s-ar zice. ma duc sa verifica freon, bag cat trebuie, tot rateu la cuplarea compresorului. din nou, alt mester, compresorul pe duca. a stropit radiatorul cu apa, subit a pornit clima. cica imi face diagnoza si-mi salveaza compresorul. n-am mai calcat pe-acolo ca merge bine acum, nu stiu daca am mai observat sa-mi fi facut o data figura. poate e radiatorul infundat cu musculite, sau aripioarele alea blocheaza fluxul de aer, indoite fiind de jeturile de apa de la spalatorie...nu stiu ce sa zic, verifica bine sa nu fie radiatorul obturat, fa o verificare de lichid si mai vedem
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Salutare. Știe cineva cum se schimba vaporizatorul la Logan 2 , 1.5 dci, 90 cp.?

                Comment


                • Originally posted by Seba View Post
                  compresorul se decupleaza la presiune insuficienta, suprapresiune, supraincalzire, in functie de indicele de sarcina al motorului, sunt mai multe variabile de luat in calcul. eu am patit asa dupa ce m-am dus la un service sa-mi completez cu freon pt ca aveam impresia ca nu baga destul de rece. mi-a bagat ala 700ml si trebuia 480. cuplari-decuplari non-stop, tot meseriasul mi-a zis ca asa face cand e compresorul "dus". bah esti prost, e masina noua? nu, ca e dus. bun, merg la dacia service, scot aia freonul, baga altul, cat trebuie, merge masina de 10 ani si baga rece fara sa mai umblu la instalatie. tot logan 2009, facelift. acu 2 sapt am obs ca la renault, la ralanti nu prea tine cuplat, cum s-ar zice. ma duc sa verifica freon, bag cat trebuie, tot rateu la cuplarea compresorului. din nou, alt mester, compresorul pe duca. a stropit radiatorul cu apa, subit a pornit clima. cica imi face diagnoza si-mi salveaza compresorul. n-am mai calcat pe-acolo ca merge bine acum, nu stiu daca am mai observat sa-mi fi facut o data figura. poate e radiatorul infundat cu musculite, sau aripioarele alea blocheaza fluxul de aer, indoite fiind de jeturile de apa de la spalatorie...nu stiu ce sa zic, verifica bine sa nu fie radiatorul obturat, fa o verificare de lichid si mai vedem
                  Am fost si am completat cu freon. Mai avea in instalatie 240ml. A bagat pana la 500ml si 20ml ulei. Treaba e ca am auzit compresorul cand a decuplat, omul de acolo zicea ca decupleaza cand e relantiul foarte mic si cand isi face presiunea sufucienta. Tot aud acel fasait (se aude cand pornesc motorul, apoi pornesc AC, si fasaie pana plec prima data de pe loc). De bagat, baga aer la fel ca inainte. O sa ii sun din nou!

                  Comment


                  • Am si eu o problema cu ac-ul, de curand observat ca nu mai porneste tot timpul compresorul cand este foarte cald afara, inca un lucru ciudat am vazut ca in momentul pornirii motorului imi porneste si ventilatorul ( ceea ce la un logan dci din 2008 se intampla cand sunt minim 4 linii la temperatura), in cazul in care la pornirea motorului nu porneste automat si ventilatorul atunci compresorul cupleaza si functioneaza normal ac-ul. Aveti idee ce poate fi? Pana acum nu am mai remarcat sa-mi porneasca ventilatorul automat la pornirea motorului indiferent cat de cald ar fi fost afara. Aveti idee ceea ce poate fi? A mai patit cineva asa ceva ?

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google