Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • continuare post 1103
    Dupa povestea descrisa acolo, am ajuns la concluzia ca la 1800 ron compresorul sa abordam problema cu bobina.
    Etapa 1 a fost sa puna o alta bobina din dezmembrari, care s-a comportat la fel.
    Etapa 2 a fost sa punem o bobina aftermarket (aprox 250 ron) care nu mai are protectie termica. Pe riscul meu. Am schimbat si cureaua de accesorii care nu arata foarte bine. S-a facut modificarea la mufa acesteia deoarece cea noua isi ia masa de pe carcasa compresorului, nu de la mufa de comanda.
    Apoi a mers minunat citeva ore si a inceput sa nu mai cupleze ambreiajul din nou. Sa mori nebun.
    M-am intors la service si dupa ce a facut ceva ce nu a vrut sa recunoasca a remediat problema. Mi-am dat seama ca a redus din garda ambreiajului deoarece acum la cuplare nu mai facea "clank" ci un suierat scurt. Asta s-a intimplat in iunie si de atunci a mers clima ca si la masina noua, chiar imi facea condens pe exteriorul parbrizului.

    Asta pina acum 2 zile cind dintr-odata nu a mai mers. Am verificat si nu primea compresorul comanda, deci ca si cum ar fi pierdut freonul.
    Se pare ca acea conducta reparata nu avea dimensiunile corecte la stutul care intra in compresor (facut la strung si sudat de conducta) si deoarece nu intra complet in fitting (asta stiam, observasem de atunci dar daca a tinut presiunea nu am comentat).
    Prin urmare, am cumparat una de la ASAM (150 ron, vine set de 2 conducte, adica cea de la compresor+cea pina la supapa de detensionare din continuarea ei).
    Referitor la conducta asta va pot spune ca e diferita de cea originala, are portiunea de furtun de cauciuc mai scurta, vine cu o-ringuri, iar la fittingul de la compresor are 2 o-ringuri. De asemenea avea partial alte curburi si unghiuri decit trebuie, dar am convins-o indoind-o la mina si in menghina, cu protectie, sa nu o distrug. Suplimentar, furtunul de cauciuc parea mai subtire si mai flexibil decit originalul si nu avea masa aceea pentru rezonanta pe el avea un fel de inel de cauciuc ca si cum ar fi trebuit prinsa intr-un colier.
    Dupa ce am montat-o eu, am umplut cu 150 ron instalatia si ramine de vazut cit tine.
    Costurile pina acuma se aduna la 2300 ron (4-5 umpleri, reparat conducta, demontat-remontat compresor de 3 ori, conducta noua, etc. )

    Daca vrea cineva cealalta conducta noua, pina la supapa de expansiune i-o dau cadou.

    Concluzia pina acum:
    Am asteptat ceva timp sa expun niste concluzii.

    Parerea mea, si din ce am cercetat pe net, defectul original (care probabil ca trena de la sezonul anterior si anume ca dupa un timp compresorul nu mai cupla desi primea comanda, din cauza protectiei termice a bobinei, sau ca de exemplu clima mergea doar cind era racoare afara, noaptea (aprilie)), ar fi putut fi reparat prin reducerea gardei de la ambreiajul compresorului.

    Spun asta deoarece singurele motive pentru care acea bobina s-ar fi putut incalzi sunt de la un scurt circuit sau de la patinarea efectiva a ambreiajului.

    Celalt motiv, pentru care a fost conceput sistemul ar fi uzura compresorului, pentru protectia instalatiei la implozia acestuia. Ori compresorul a fost desfacut si uleiul nu arata ca si cum ar fi o problema interna.
    Din pacate producatorii pentru propria protectie nu vind ambreiaje si bobine separat, dar noroc ca sunt ceilalti, aftermarket.

    Din pacate defectul acesta nu e recunoscut de service-uri, care nu umbla pe compresor deoarece trebuie data garantie pe lucrare si sunt prea multe necunoscute care nu pot fi evaluate la momentul respectiv, prin urmare se schimba totul la pachet.
    La logan in special nu se poate umbla la abreiaj fara a da jos compresorul de pe masina. Prin urmare trebuie golire+reumplere. Forma fuliei nu permite masurarea cu lera a gardei compresorului, si nu am gasit documentatie pentru o dimensiune optima acesteia.

    Sper ca ajuta pe cineva aceasta poveste lunga. Succes!

    Comment


    • Salutare ,

      Detin un Logan 1.4 , 2008 si de patru ani tot incarc freon in fiecare Primavara ( cam atat ma tine , un an ) . Am facut incarcarea de fiecare data la Norauto , unde mi-au spus ca daca exista o pierdere de freon , este foarte mica si nu o pot depista . De fiecare data in acesti ani compresorul numai pornea deloc ( precizez ca-n anotimpul rece nu-l foloseam mai deloc ) . Anul asta , compresorul porneste , dar fara aer rece , numai cald ( asta dupa ce l-am tot folosit atat toamna cat si iarna ) . Cred ca ar trebui sa merg intr-un service specializat in AC-uri , recomandati ceva , s-a mai lovit cineva de problema asta ?

      Comment


      • mergi la un centru unde dupa ce il completeaza sa iti mai tina instalatia sub supraveghere cam 30-60 minute sa vada daca pierde presiune. Ideal ar fi daca ar putea baga in freon si identificator pentru a vedea eventuale scurgeri. Operatiunea asta te-ar putea costa undeva la 200-300 lei. Eu am gasit la una din masini, acele supape pe unde se incarca cu freon defecte, nu tineau presiune. Am luat de la dezmembrari de la o masina italiana (sunt la fel si toate frantuzestile). Ar mai putea fi o-ring-urile de la nush ce filtru care e tot pe instalatie. Astea sunt cazuri usoare.

        Comment


        • Mersi de informatie . O sa merg zilele urmatoare si revin cu informatii .

          Comment


          • Detin un Sandero stepway 0.9 tce luat second-hand si am fost la o verificare unde mi a gasit doar 350 g de freon. A completat pana la 500 , neștiind care e valoarea exacta. Am căutat, dar nu gasesc ce cantitate ar trebui? Si mai e o problema legata de faptul ca ca ventilatorul nu pornește pe treapta a doua. S a intalnit cineva cu problema aceasta? Mulțumesc

            Comment


            • nu face figuri compresorul? cuplare-decuplare la interval de cateva zeci de secunde? sunt doua modele de instalatii, cu 350 si cu 500+ grame freon. la loganul meu din 2009 deja e varianta cu 350g, la 500 facea figuri, tot asa mi-a bagat si mie aiurea freon de-o dat afara pe esapament lipsa treptei a doua la ventilator poate insemna fir cazut sau termocupla defecta (senzorul si mufa sunt pe radiator), iti recomand sa faci verificarile cu motorul oprit (verificare si curatare contacte). apoi verificarea finala o faci cu o punte de sarma (sunt/strap). daca ventilatorul merge in tr2, temocontactul e "dus". m-as mira, avand, din nou, in vedere vechimea masinii. poate e picata mufa sau a intrat murdarie. iar cantitatea de freon trebuie s-o cauti in manual, daca nu ma insel, e dat acolo cat e nevoie. sau intreaba la un service dacia. mai mult de atat te poate ajuta colegul torquemada.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Sandero(B52) stepway 0.9 TCe ...de care ph1(2012-2016) sau ph2(2017-prezent)?

                ph1 era cu R134a
                ph2 e cu 1234yf

                La X52 releele pentru treapta 1 și 2 GMV + rezistența de limitare sunt corp comun, nereparabil dar testabile via diagnoză

                pentru X52 ph1
                https://www.loganclub.ro/forum/filed...tch?id=3152719
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Va salut! .Am o problema si cu AC -ul . Anul trecut mi s-a rupt o conducta , am schimbat-o , incarcat cu freon , totul ok funtional. In primavara aceasta minune....la apasarea butonului de AC acesta cupla si decupla incontinuu, tacanit dupa tacanit. Am mers la service ,mi s-a verificat instalatia, mi s-a completat freon insa problema persista. Uneori are momente , cand pe loc AC-ul ramane cuplat insa daca accelerez sau plec de pe loc cupleaza si decupleaza ca nebunul . Cand cupleaza face rece e ok. Pe tester presiunea este ok insa cand accelerez putin se creaza presiune mai mare si imi opreste compresorul. Ventilatorul functioneaza ( cand se cupleaza compresorul) , am verificat senzorul de presiune de pe radiotor ac este ok. ( inlocuit cu unul nou face la fel )
                  A mai patit cineva asa?

                  Comment


                  • Salut! Am un Logan MCV 1.5 din 2014 și am o problema la AC și încerc să aflu daca cineva a mai pățit așa ceva și cum a rezolvat. Am observat , uneori, la relanti că atunci când e pornit AC-ul se aude un fel de duduiala care ține mai mult sau mai puțin, după care își revine. Se întâmplă că în unele zile sa se audă mai des alteori foarte rar și nu știu ce ar putea fi. De răcit răcește dar nu așa tare cum țin minte că răcea la început. Cineva mi-a spus că ar face zgomotul ăla că nu ar fi suficient freon in in instalatie.

                    Comment


                    • Salut! Am un Logan MCV 1.5 din 2014 și am o problema la AC și încerc să aflu daca cineva a mai pățit așa ceva și cum a rezolvat. Am observat , uneori, la relanti că atunci când e pornit AC-ul se aude un fel de duduiala care ține mai mult sau mai puțin, după care își revine. Se întâmplă că în unele zile sa se audă mai des alteori foarte rar și nu știu ce ar putea fi. De răcit răcește dar nu așa tare cum țin minte că răcea la început. Cineva mi-a spus că ar face zgomotul ăla că nu ar fi suficient freon in in instalatie.

                      Comment


                      • Asa facea si la mine cand un prieten frigotehnist a completat cu freon, cand am fost pentru zgomot la un service avea prea mult freon

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google