Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare!

    In primul rand vreau sa-mi cer scuze daca nu postez unde trebuie, dar scriu de pe telefon si abia-abia am gasit topicul acesta.
    Detin un Logan PH1/2007, 1.4, 67000 km, modelul imediat sub Prestige (desi pe usa am abtipild cu Prestige, nu cu Ambition, o mare dilema...).
    In fine, vreau sa ma ajutati cu urmatoarea problema.
    De cand au venit caldurile am folosit non-stop AC-ul si totul merge ok. Il lasam pornit si pe treapta 2 de ventilatie, asa ca atunci cand porneam masina, pornea automat si AC-ul.
    Noaptea trecuta m-am intors de prin tara si se facuse cam frig in masina. Am pus AC-ul (care era pornit) pe treapta zero de ventilatie. Totusi, cum in scurt timp s-a facut cald in masina zic sa dau drumul doar la ventilatie fara AC (nu-mi place sa merg cu geamurile deschise). Ok, invart de buton pana la treapta 2, aud AC-ul cum cupleaza, se aprinde becul si incepe sa sufle rece. Atunci, unul dintre pasageri ma atentioneaza ca am uitat sa inchid AC-ul, asa ca apas pe buton si... surpriza, nu se mai opreste! )
    Nu-mi dau seama daca butonul ala face ceva, ca nu se aude clic precum la celelalte, e doar cu impuls. Acum, daca vreau sa opresc AC-ul dau pe treapta zero la ventilatie. Daca vreau sa-l pornesc, la fel dau direct pe ce treapa vreau si porneste singur. Adica, cu alte cuvinte, butonul ala sau instalatia s-a blocat pe "mereu pornit".
    Nu e asa mare problema, ca totusi AC-ul functioneaza si baga rece de-ti ingheata oasele, dar prin toamna vreau sa folosesc numai ventilatia, fara AC.
    Ce credeti ca poate fi? E o chestiune de vreun senzor? E doar e chestiune de buton? (care, repet, are si ledul pornit). Nu ma pricep si nu prea vreau sa desfac pe acolo, sa leg vreun fir in crucis si sa faca scurt. Treaba e ca masina a fost super intretinuta si pana acum nu am schimbat nici macar vreun bec la ea, nu a desfacut nimeni niciodata bordul.
    Astept parerile voastre!
    MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

    Comment


    • Din ce inteleg, butonul de pornire pare sa se fi blocat pe pozitia inchis; e un buton cu blocare, de tipul "push on-push off", nu cu impuls.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Credeam ca este un buton cu impuls, deoarece niciodata nu l-am auzit facand zgomot la apasare si nici nu am sesizat sa se "adanceasca" in acel locas. Sa inteleg ca e un lucru bun, caci daca e un buton care se apasa pe baza unui arc, se poate inlocui foarte usor?
        Multumesc.
        MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

        Comment


        • Originally posted by alexs1988 View Post
          Nu s a pus ulei in el inainte de montare.poate ca asta a fost si cauza defectarii
          sau a fost span in instalatie si daca nu a fost curatata, a gripat compresorul

          instalatia se curata in ambele sensuri cu o instalatie cu solutie si presiune mare de aer

          Comment


          • Aveti idee daca acel buton se poate schimba separat sau trebuie sa cumpar tot panoul cu butoanele de ventilatie, aer, etc?
            MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

            Comment


            • Salut
              Stie cineva cotele, dimensiunile pentru cele doua oringuri de la vaporizator?
              Ma refer la oringurile care etanseaza vaporizatorul de supapa de detensie.
              Multumesc

              Comment


              • gasesti kit e oringuri la Renault, cu toate garniturile de pe instalatie.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Sau le poți căuta la magazinele de piese auto onlain si le găsești pe toate in aceeași pungă, cu codul și holograma originale, față de 2 pungi mult mai scumpe la reprezentanță..

                  Sent from the Middle Ages using witchcraft!
                  "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
                  Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

                  Comment


                  • In setul de origine, (cel cu 6 oringuri ) nu sunt si cele doua oringuri de care am pomenit in postarea anterioara. Setul contine oringurile pentru conductele care vin dupa supapa de destindere.
                    Am incercat sa inlocuiesc cu cele din set dar nu se potriveste nici una....
                    Tind sa cred ca cele doua oringuri vin impreuna cu vaporizatorul.

                    Comment


                    • sunt doua seturi de origine cu 'oringuri', tu de care cauti?



                      Comment


                      • Eu am luat setul de oringuri, cel din prima imagine, in cea dea doua imagine este setul de garnituri care din cate stiu, vin la compresor si la vreo doua iminari...
                        Oringurile care vin pe tevile de la vaporizator sunt verzi, acum nu stiu daca culoarea este importanta...
                        Attached Files
                        Last edited by dyngo; 11 September 2015, 14:10.

                        Comment


                        • Ai dreptate, supapa vine cu cele doua tipuri de oring-uri separat fata de pozele de mai sus.

                          Comment


                          • Nu stiu daca intereseaza pe careva, dar va spun ca am rezolvat problema cu butonul de AC ramas blocat pe pornit.
                            Se pare ca problema tinea de arcul din interior, care din cauza imbatranirii materialului s-a scurtat de la atatea apasari. Asa ca am demontat ce era de demontat, am tras de arc sa-l lungesc si apoi l-am pus la loc. Acum se apasa mai greu si se simte cum arcul opune mai multa rezistenta, dar functioneaza ireprosabil.
                            MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                            Comment


                            • Faină rezolvarea, mulţumim pentru explicaţii.

                              Comment


                              • Am si eu o problema la AC-ul Loganului in sensul ca nu mai cupleaza compresorul[ se aprinde butonul , porneste ventilatorul dar nu se aude ambreiajul compresorului ]

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google