Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dimpotriva; la 27-29*C cate erau afara, la mine masuratoarea indica 8,6*C. Daca ne luam dupa tabelul din manual, e chiar foarte bine.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

      Comment


      • Voi utilizati autoturismul respectiv aerul conditionat la umbra sau in garaj sa fim seriosi hai sa vedem un test la soare cand frige tabla masini de nu poti tine mana pe ea acolo se vede cu adevarat randamentul frigorific

        Comment


        • cand o sa creasca temperaturile, las masina in curte toata ziua si dupa amiaza o sa fac testul si postez rezultatele aici...
          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

          Comment


          • Originally posted by moxu' View Post
            Voi utilizati autoturismul respectiv aerul conditionat la umbra sau in garaj sa fim seriosi hai sa vedem un test la soare cand frige tabla masini de nu poti tine mana pe ea acolo se vede cu adevarat randamentul frigorific
            Eu folosesc aerul conditionat, cand merg cu masina (curenti de aer, racire condensor etc); atunci ma intereseaza sa am un confort. In asemenea conditii e gandita sa functioneze instalatia.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Moxu, m-ai lamurit. Tu stii ce faci acolo (adica repeti mecanic ce ti-a aratat cineva ) dar nu stii de ce si cum se face. Pentru info, eu am facut operatiile mentionate in manualul de service de mai sus si ghici ce, masuratorile chiar au dat cum cerea manualul...
              Ce naiba freon sa ramana in manometre daca faci VID in instalatie?
              Last edited by einstein1984; 8 June 2015, 09:08.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Daca tu crezi ca nu am habar este parerea ta. Parerea celor din domeniu este alta . Asa ca hai sa postam la subiect. Scuze daca te-am deranjat

                Comment


                • Am si eu o intrebare : daca stie cineva, in zona Moldovei, pe cineva care face curatare de span a instalatiei de AC ? Tocmai am schimbat compresorul datorita spanului din instalatie si nu as vrea sa-l stric si pe asta...
                  Sau, ce s-ar putea face, pentru a curata instalatia de AC ( toata : radiator AC, compresor, tevi s.a.m.d, prin curatare cu aburi sub presiune etc. ) ? Tevile sunt curate, mai complicat este cu radiatorul de AC, care "probabil" mai contine span.

                  Comment


                  • Temperatura A/C

                    Va rog sa ma ajutati cu un sfat referitor la A/C, mai exact temperatura pe care o introduce unitatea A/C.
                    De ceva timp simt ca A/C-ul nu raceste suficient, daca tin mana nu simt aerul intradevar rece, cum simt la un coleg care are tot Logan, doar ca modelul pe benzina, 1.6.
                    Anul trecut am fost la un service pentru A/C care mi-au testat unitatea au reincaract cu freon, au verificat cu substanta florescenta daca am pierderi prin instalatie si nu au gasit nimic, mi-au schimbat si uleiul din compresor, insa si atunci si acum, temperatura nu e suficenta, adica ca sa faca fata trebuie sa dau pe pozitia 4 (maxim) si atunci abia abia se simte.
                    Puteti sa imi recomandati ceva, ce ar putea fi, eventual un alt service?

                    Multumesc

                    Comment


                    • Bine ai venit in randurile noastre.
                      ...
                      Ti-am mutat postul intr-o sectiune potrivita problemei dumitale; pe viitor te sfatuiesc sa folosesti functia cauta, pentru a vedea daca nu cumva sunt topicuri deja deschise, legate de o anume speta.
                      Daca o sa rasfoiesti ultimele pagini ale acestui thread, sunt convins ca vei gasi ceea ce te intereseaza.
                      Multumesc pentru intelegere.
                      Last edited by IancuMIC; 14 June 2015, 22:17.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Aer conditionat/motor

                        Dupa ceva mers prin oras, pornesc aerul conditionat iar masina incepe sa imi dea in nas destul de puternic, il opresc motorul merge normal. Pornesc iar aerul, iar imi da in nas (nu e vorba de a lua din puterea motorului). Ceva opinii, pareri ? MULTUMESC

                        Comment


                        • Posibil compresor AC pe duca. Merge infranat si ingreuneaza motorul
                          Logan GPL 1.4

                          Comment


                          • apas pe butonul de AC si nu se intampla nimic. nu porneste ventilatorul, nu se schimba putin turatia etc;

                            sa fie lipsa de freon? sa ma duc sa incerc sa umplu instalatia cu freon sau sa caut in alta parte problema???? ca ar fi din alta parte ma gandesc ca nu ar avea rost sa mai umplu cu freon, ca tot se va pierde cand demontez ceva.
                            Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                            Comment


                            • Problema AC

                              Am tot cautat e forum si nu am gasit ceva asemanator. Despre problema mea : pana la inceputul verii mi s-a intamplat de doua ori sa imi ramana ventilatorul pornit dupa ce am oprit motorul. Prima data s-a oprit singur dupa 5 minute ceea ce am inteles ca este normal, dar a doua oara m-a sunat un prieten dupa jumatate de ora dupa ce am intrat in casa sa imi spuna ca inca imi merge ventilatorul (am crezut ca o sa se opreasca iar in 5 min). Nu am avut alta alternativa decat sa decuplez cablu din ventilator ca nu s-a oprit nici dupa 45 de minute. Liniile de la temperatura erau normale cresteau maxim la 4 liniute, iar a doua zi cand am plecat am cuplat iar cablul si nu a mai facut figuri. Acum vara de cand folosesc AC-ul se intampla ceva ciudat...cand merg in oras AC-ul porneste numai cand merge si este in viteza ( cel mai des se intampla cand bag a 4-a si merg constant, si se aude un zgomot ciudat cand accelerez {un harait} ca si cum merge ce a fortat) si se ridica liniutele la temperatura la 6 linii si azi chiar s-au ridicat la maxim de doua ora cate 5 minute, si cand e pe liber la relanti nu porneste niciodata. Iar la mers in exterior, AC ul merge normal, baga aer rece si liniile nu depasesc niciodata numarul de 4 desi fac autostrada A2 cu 140-150 km/h.

                              Nu inteleg de ce face asa si nici nu am fost cu ea pana acum la service ca nu am un mecanic. De fiecare data cand am fost cu ea la mai multe service uri cu aceiasi problema service urile mi au dat mereu alte solutii. Astept o parere despre problema si chiar as ruga daca imi puteti recomanda un mecanic sau un service sa rezolv asta.

                              Comment


                              • Am verificat preventiv instalatia de AC a Loganului din semnatura, fiindca in curand implineste 3 ani. Cantitatea existenta in instalatie (agent racire) a fost de 375 ml ; baza de data a instalatiei SecuSMART din service indica necesara o cantitate de 750 ml de freon.
                                Un prieten cu cunostinte tehnice in domeniu mi-a zis ca la varianta mea de motorizare este necesara doar o cantitate de 475 ml ; am convenit cu persoana din service sa umplem instalatia cu 500 ml (fata de cele 750 ml pe care le indica aparatul) si, daca este cazul, sa completam ulterior.
                                Ulterior m-am convins ca prietenul avea dreptate : 475 ml este cantitatea corecta !

                                DAR ...

                                Desi acum cantitatile sunt OK, totusi eficienta AC mi se pare ca lasa de dorit. Instalatia baga aer rece ... dar parca nu este asa de rece !
                                Stiu ca sunt diferente constructive intre Loganurile mai vechi si cele mai noi, dar asta inseamna si o diferenta sesizabila in eficienta AC ?!? La vechiul Logan (dCi, 2007) aerul conditionat era foarte eficient ; aproape imediat simteam cum mi se racesc picioarele .
                                La acest Logan, chiar si dupa 30 minute de functionare, nu am aceasta senzatie ... este oare doar o chestie subiectiva ? Valorile de temperatura din nota producatorului - prezenta aici, in topic- sunt valabile si pentru varianta 1.2 ?
                                Mi s-a sugerat sa curat radiatorul AC.
                                Ma voi prezenta in curand la revizia de 3 ani. Sa solicit in service acest lucru ? Se poate verifica si altceva ?
                                Multumesc anticipat pentru orice opinie exprimata !

                                LE : Tabel primit de la userul Torquemada, caruia ii multumesc si pe aceasta cale !
                                Attached Files
                                Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google