Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se cheama condensor nu uscator ca nu usuca rufe.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • filtrul uscator sau butelie deshidratanta e totuna cu condensor?

      Comment


      • E cu uscatorul langa radiator .acum imi baga ceva aer rece dar doar prin gurile de aer din partea soferului pe cele de la pasager nu.ati mai intalnit.voi merge unde mi ai arata sa vad ce spun baietii.apropo am fost chiar mai inainte la un magazin de piese auto si au gasit filtru uscator ca denumire

        Comment


        • eu am luat anul trecut valeo cu vreo 100 de lei de la autokarma

          Comment


          • Am gasit pe bestautovest cu 56

            Comment


            • Originally posted by kkhheelloo View Post
              filtrul uscator sau butelie deshidratanta e totuna cu condensor?
              Butelia deshidratata e tot ansamblul (recipientul), filtrul uscator e ceea ce e inauntru.
              Condensorul daca nu am insel, e tot ansamblul butelie deshidratata + radiator AC.

              Originally posted by alexs1988 View Post
              Am gasit pe bestautovest cu 56
              Nu cumpara nimic pana nu ai o diagnosticare corecta a problemei.

              Comment


              • nu cumpar inca.o sa mai merg la un service.ciudat e modul cum baga aerul rece pe 2 guri si mai cald pe celelalte

                Azi am stat de dimineata continuu cu ac pornit.la un moment dat a inceput sa bage aer rece destul de ok tot pe cele doua guri de aer, apoi dupa un timp nu a bagat deloc doar cald , apoi iar rece.ciudat nu?
                Last edited by alexs1988; 25th April 2015, 15:59. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • alexs1988 , ce ai rezolvat pana la urma? am aceeasi problema si eu. vreau sa ma duc luni la verificare.

                  Comment


                  • Mai bine căutați un meșter bun ,oricum nu puteți face nimic la instalația A.C.

                    Comment


                    • Gata...diagnostic : compresor defect.
                      Presiunea pe conducta de inalta nu depaseste 6 bari indiferent de turatii.
                      Se pare ca supapele compresorului se duc datorita presiunii de,lucru mari pe retur. Presiune care creste din cauza filtrului uscator colmatat.
                      Acu intrebare....merita un compresor sh?

                      Originally posted by mike26ro View Post
                      Gata...diagnostic : compresor defect.
                      Presiunea pe conducta de inalta nu depaseste 6 bari indiferent de turatii.
                      Se pare ca supapele compresorului se duc datorita presiunii de,lucru mari pe retur. Presiune care creste din cauza filtrului uscator colmatat.
                      Acu intrebare....merita un compresor sh?
                      Scuze....am scris presiune mare pe retur. Dar e vb de presiunea pe tur.
                      Last edited by mike26ro; 11th May 2015, 13:29. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Decât unul sh, cu posibila uzură pronunțată si șanse mari de defectarea în viitorul apropiat, mai bine încerci sa-l dai pe al tău la reparat.
                        Poate ieși mai ieftin și la bani, ptr. ca si unul sh, sigur costa destul, dacă unul nou OEM ajunge la aproape 2000lei. Si ăsta nu la dacia-reno, unde probabil sare sau se învârte înjur de 3000lei.

                        Comment


                        • Originally posted by mike26ro View Post
                          ...... Presiune care creste din cauza filtrului uscator colmatat.........
                          Se poate scoate usor acest filtru ? unde este pozitionat mai exact ?
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Filtrul e in dreapta radiatorului.

                            Ai dreptate kojak, o sa.l duc sa.l repar, ori iau unul reconditionat de,la dacia...ca cica au divizie de reconditionari

                            Surpriza....am,umplut instalatia cu 500 g de freon...ai se pare ca acuma merge...
                            Am,scapat de compresor
                            Acu....problema e de ce pierde atata freon in 2 ani?
                            Last edited by mike26ro; 12th May 2015, 14:11. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Pe la presetupa compresorului sau ai o pierdere mica pe partea de aspirație a instalației mai grav sa ai vaporizatorul cu probleme

                              Comment


                              • Pierderile apar de obicei pe traseul de inalta presiune adica ,condensator sau teava de la condensator la vaporizator.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google