Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Singur ai scris că nu aveai tot agentul în instalație...
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Corect. Nu am avut tot agentul in instalatie.
      DAR s-a completat. acuma in sistem exista 515grame.
      Deci sistemul este arhi plin.
      SI tot nu baga aer rece cum trebuie.

      Comment


      • Laguna break. Gabarit habitaclu peste Logan. Aceasi instalatie dupa Logan 1.6 16 v...radiator etc.
        In manual zicea ca intra 700 grame. Am fost de am facut plinul la a.c si am masurat si gradele.
        + 12 grade treapta 1 si + 14 grade treaba 4.

        Dupa 4 zile nu prea mai baga rece si l am sunat pe nenea cu freon-ul sa i zic. Trebuia sa merg la el dupa 3 zile. In 3 zile nu stiu care i faza si ce s a intamplat, dar a inceput sa bage rece de nu poti sa lipeste mana pe aerator pe treapta a 2 a. L am sunat pe frigotehnist si a zis ca probabil este prea mult 700 gr de freon ptr instalatie si sa o las asa.
        Acum am in jur de 8 grade treapa 1 si 5 grade pe treaba 2, trepta 4 - 14 grade.

        Pana la treapta 3 compresorul merge si se opreste (variaza si de cat timp este dat drumul la a.c) si treapta 3 si 4 functioaneaza pana la 10 minute fara sa se opreasa.

        Comment


        • Sa nu pierzi freonul din instalatie, vreo fisura pe la radiator.

          Comment


          • Nu stiu daca pierd. Functioneaza foarte bine de acum 2 luni. Radiatorul si vaporizatorul sunt noi.

            Comment


            • Andyno - cand ai masurat ca baga 12 / 14 grade... atunci motorul mergea pe relantiu?

              Comment


              • salut.am o plroblema cu ac la un logan 1.6 16v,azi am fost si am complectat cu freon toate bune si frumoase,dupa operatiunea de complectare compresorul a inceput sa cupleze si sa decupleze singur,chiar daca accelerez sau e in relantiu tot asa face.La interval de citeva secunde cupleaza si decupleaza.Va rog un raspuns daca sa mai intilnit cineva cu asa ceva.Multumesc

                Comment


                • aceeasi problema o am si eu dupa ce am complectat freon,compresorul a inceput sa cupleze si sa decupleze la in interval de citeva secunde 2,3 secunde,nici nu pot merge cu masina cind cupleaza da in nas si cind decupleaza pleaca iar "merge in suturi".Un raspuns daca se poate .Va multumesc.

                  Comment


                  • Ce cantitate de freon ai bagat??
                    Last edited by Atinge Dragos; 24 July 2015, 19:09.
                    Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
                    sigpic

                    Comment


                    • prea mult freon in instalatie

                      Comment


                      • Nu e prea mult freon, e presiunea prea mare în instalație.
                        În mod normal, după în cadrul reumpleri se face și un test de presiune la final.

                        Comment


                        • Daca ai cantitatea necesara de freon ai si presiunea corecta.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Marius, cred ca cel mai simplu ar fi sa mergi la cel care a completat si sa traga tot freonul din instalatie (asa se vede exact cat freon ai in instalatie) si de asemenea uleiul.

                            De asemenea iti poate face si o vidare de 30 min a instalatie - asa preventiv, si ai scapat de aceste dureri de cap.

                            Un cost estimativ ar fi max. 100 ron.

                            Succes.

                            Comment


                            • AC-ul Mi-a Mancat 2 Ani Din Viata

                              Salutare tuturor,

                              Am dat de greu la modul ca:
                              Posed un Logan 2007 ( faza 1) model Laureate +, care pana acum 2 saptamani a mers ceas.
                              -Acum 2 sapt nu a mai pornit AC, mai exact a pornit dar fara sa bage rece deloc si mai si fasaia compresorul )( deci lipsa Freon si ulei )
                              - am mers la un service si am incarcat instalatia cu Freon ( mai aveam doar 170 grame )
                              si de aici incepe distractia ca nu a tinut incarcarea decat 2 zile, dup care m-am intors la service si nu mai aveam decat un mare FAS in instalatie. S-au apucat baietii de demontat la conducte, radiator, etc le-au suflat sub apa si au gasit ei un furtun care rasufla ( l-am inlocuit cu un alt furtun nou ) si SURPRIZA tot pierd freonul din instalatie.
                              -cand au vazut asta au mai incarcat inca odata instalatia ( si cu ulei fluorescent ) - ghiciti cat a tinut ....pai 2 zile
                              Oamenii s-au declarant invinsi de problema asa ca am mers la reprezentanta DACIA si aici au luat-o iar la bibilit pe toate partile, a stat masina la ei 2 zile si o noapte timp in care "au reparat-o" numai ca am luat-o de la ei ieri dimineata cu conductele inghetate si azi dimineata SURPRIZA - am pierdut iarasi tot freonul din instalatie.

                              Mai ciudat din punctual meu de vedere este ca la masinuta de incarcat nu vede pierderea asta ( destul de mare zic eu ) - face vacuum si-l mentine 25 de minute cat are setarea.
                              POATE FI DE LA VENTILELE DE INCARCARE/DESCARCARE Freon

                              Ei acum vor sa demonteze bordul sa vada daca nu cumva pierde pe la radiatorul din interior. Costul estimative este de 500 ron numai manopera asa ca as vrea sa stiu daca a mai patit cineva asa ceva si ce a fost pana la urma ca nu mai pot

                              PS in 3 zile plec la mare

                              Va multumesc frumos de ajutor si daca am postat aiurea rog un admin sa ma ia de urechi

                              Comment


                              • Nu are nicio treaba ventilatia un oring de la conducte scapa ori pe la compresor dar mai degraba pe la intrarea in vaporizator ,mai verifica si o sa fie ok.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google