Mi Se Incalzeste Apa Si Nu Porneste Ventilatorul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by prometheus View Post
    Ca sa fie garnitura de chiulasa ar trebui sa ai asa zisa maioneza sub capacul de umplere cu ulei + vasul de expansiune destul de murdar + fum alb la greu pe toba.
    Daca ai aceste simptome atunci da garnitura e dusa....
    N-am maioneza sub capacul de umplere cu ulei, nu scoate fum insa vasul de expansiune e foarte murdar. Antigelul a fost schimbat acum vreo luna. Ce cauze ar putea fi?
    L.E. Antigelul a fost galben si s-a colorat de la o zi la alta, ieri l-am gasit maroniu. In sticla din dreapta e antigel scos cand am schimbat furtunul spart, la vreo 3 zile dupa ce l-am pus pe cel din stanga (nu mai stiu daca era deja diluat sau nu in sticla aia). Am zis ca e normal sa se coloreze asa ca s-a mai curatat ce a mai ramas inainte de schimb dar acum e prea "colorat".
    Attached Files
    Last edited by Fanez; 14 May 2016, 07:27.

    Comment


    • Ultimele noutati. Am schimbat senzor temperatura, rezistor ventilator, antigel, termostatul e schimbat prin noiembrie. Pe bord apar 6 linii, dupa ceva timp scad la patru. GMV porneste cateodata, dar scurt timp (20 secunde) apoi cand mai vrea el. Cu AC pornit, porneste si merge. Am tras masa suplimentara, am curatat masa de la caroserie, tot asa face. Am dus-o la tester, nu apare nimic defect, apare ca porneste la 94 de grade. De mers merge insuficient, cum am avut la Fiat de mi-a fiert motorul. Nu mai porneste cand masina e cu motorul oprit. Motorul pare incins dar nu exagerat, nu fierbe apa in borcan. Ramane sa ma duc la autoporand sa-i pun sa rezolve problema.

      Comment


      • e problema de masa insuficienta, mai pune un cablu de la minus de pe baterie pe motor si pe caroserie

        Comment


        • Originally posted by Fanez View Post
          (...)Am tras masa suplimentara, am curatat masa de la caroserie, tot asa face(...).
          Am specificat si mai sus ca am tras masa suplimentara de la baterie la motor si de la baterie la caroserie.
          Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord

          Comment


          • N-am ajuns la aia, ca n-am avut chef sa ma cert cu nimeni, prin urmare nici cu ei Cauze posibile, banuite de mine:
            1. Termostatul nu deschide sau nu deschide suficient.
            2. Radiatorul de apa putin infundat, nu circula apa prin el corespunzator.
            Pareri?
            Eu cred ca ar trebui totusi sa mearga GMV cat e nevoie, pana ajunge la temperatura corespunzatoare... La ultima verificare pornea dupa un minut si 10-15 secunde si mergea 20 de secunde. Cu motorul oprit nu porneste deloc. Normal ar fi sa porneasca daca temperatura ajunge la 94 de grade alea gasite pe tester.

            Comment


            • Eu cred ca cei care ti-au schimbat atatea piese de la acel service e foarte posibil ca si radiatorul sa nu mai fie al tau original , cred ca ti-au schimbat si radiatorul cu unul infundat(de aici si mizeria aceea oribila in vasul de expansiune) .

              Schimba radiatorul cu unul care stii sigur ca este ok.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Am mai zis ca radiatorul meu s-a stricat in accident si aia mi l-au schimbat cu unul SH. De la radiator am zis si eu ca ar fi, dar era posibil sa fie si alte cauze, unele eliminate pana acum.

                Comment


                • iaca

                  Tot lichid murdar aveam si eu in vasul de expansiune ... nici urma de ulei in antigel.
                  Deh, la mine a fost cam maro situatia... am schimbat ca ultima solutie garnitura de chiuloasa si acum merge in 4 linii fix !
                  Daca spui ca temperatura urca si coboara singura (deocamdata) peste 4 linii ...hmmmm, pot asemana situatia ta cu ceea ce mi se intamplat anul trecut prin toamna cand nici nu banuiam ca in jumate de an o sa o ia razna temperatura.

                  Poate ai noroc si e doar radiatorul ..
                  Un termostat e 50 lei iar senzorul de temp. e 35 lei pe echivalent si ~60 lei pe original renault.
                  Oricum, monitorizeaza cu atentie evolutia temperaturii, mai ales acum pe caldura, ca e mai bine sa te sesizezi din timp.

                  Toate cele bune,
                  Radu

                  Comment


                  • M-am apucat azi sa scot termostatul, sa-l verific in oala cu apa. Surpriza! A deschis cand apa a inceput sa fiarba, adica la peste cele 89 de grade cum scrie pe el. Era negru. De la mizeria din instalatie (radiator jegos pe dinauntru). L-am fiert si l-am bagat in apa rece de cateva ori, ca sa-l misc, l-am mai miscat fortat cu o surubelnita, l-am curatat cat s-a putut, l-am pus la loc. La proba merge bine, gmv porneste, nu mai apar 6 linii la bord, gmv porneste si cu motorul oprit. In consecinta termostatul avea buba. Relativ nou, pus anul asta (nu mai stiu exact cand), Facet made in Italy. Nu cred ca el in sine a fost problema ci mizeria din instalatie care s-a depus pe el.

                    via Tapatalk

                    Comment


                    • Ti-au schimbat si radiatorul la autoporand? Ca a mea de 10 nu are nici un fel de mizerie in circuit, am scos 2 termotstate curate luna din el.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Te lamureste raspunsul asta?
                        Originally posted by Fanez View Post
                        Am mai zis ca radiatorul meu s-a stricat in accident si aia mi l-au schimbat cu unul SH. De la radiator am zis si eu ca ar fi, dar era posibil sa fie si alte cauze, unele eliminate pana acum.

                        Comment


                        • Daca ala SH a avut carmaz din ala de astupat porii, se explica, ca ala e negru.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Inseamna ca sa te astepti de la acel radiator SH sa-ti curga antigelul din el ca banuiesc ca nu degeaba a bagat solutie de astupat porii.

                            Ba da si-au batut aia joc de tine intr-un mare fel , cu planetare schimbate cu radiator vai de mama lui , ai tras de pe urma alora la greu!!!
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • O sa-l schimb ca sa stau linistit. Ca si cum am reparat masina pe asigurare dar o mai repar o data pe banii mei.

                              Comment


                              • Mi s-a intamplat si mie sa se ridice apa la 6 linii pentru un minut maxim in urmatoarele conditii, de doua ori, in Grecia, saptamana trecuta:
                                - o data dupa un mers in coloana cu viteza 1, in urcare, oprit iar pornit si tot asa timp de vreo 15 minute, dar nu s-a ridicat imediat ci dupa ce am oprit si am alimentat si am repornit la drum(la cateva minute dupa ce am iesit din acea coloana)
                                - a doua oara, la doua zile dupa prima ridicare, tot in Grecia intr-o rampa mare pe o autostrada, unde nu puteam sa urc decat cu treapta 4 si blana, dar la fel, pentru foarte scurt timp.
                                Masina era incarcata full de bagaje, 4 persoane, aer conditionat pornit, antigelul la maxim in borcan la rece, ulei Mobil1 0W40, bujii Denso IK20 Iridium Power.
                                Ventilatorul functioneaza si pe treapta 1 si pe treapta 2, chiar ieri mi-a pornit pe treapta 1 dupa un drum de vreo 50 km, dupa ce am oprit motorul, cred ca pentru prima oara pe anul asta, sonda de temperatura e de origine si are aproape 2 ani, termostatul la fel, radiatorul nu pare murdar.
                                Ce mi se pare curios, este ca nu s-a ridicat la 6 liniute tot concediul si am mers in conditii de caldura mai mare, chiar si cu treapta 1 pe drumuri neasfaltate, si nici ventilatorul nu a pornit pe treapta 1 dupa oprirea motorului niciodata.
                                Treaba asta a inceput sa apara exact dupa ce am urcat niste rampe nasoale rau de-am chinuit masina vreo cateva minute bune, iar cam dupa o ora de mers, si am ajuns in acea coloana cu mers in treapta 1, la scurt timp s-a ridicat la 6 liniute.
                                S-o fi deranjat/miscat ceva pe la motor in acele urcari brutale, cat am urcat cu ea nu s-a ridicat la 6 liniute, ci dupa jumatate de ora de mers normal si vreo 15 minute de mers in coloana, plus ca dupa cateva zile s-a intamplat in mers in treapta 4 in acceleratie maxima la 120 kmh. Nu s-a aprins nici un bec, nu a mirosit a nimic, doar ca ma ingrijoreaza fenomenul, deoarece niciodata de cand am masina (7 ani) nu am avut 6 liniute la apa indiferent de temperatura si conditiile de stres ale masinii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google