Mi Se Incalzeste Apa Si Nu Porneste Ventilatorul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by raduroane View Post
    ...
    Mai mult, au vazut antigelul rosu care l-am schimbat acum 3 saptamani si mi-au spus ca e bai ... renault/logan cica are doar verde sau albastru iar rosu e dedicat pe gama vag.
    Daca este tipul recomandat (glaceol rx tip D) poate sa fie orice culoare. Am avut si verde si rosu fara nicio problema. Acum am galben.
    Last edited by Fanez; 30 April 2016, 20:01.

    Comment


    • Are masina din 2009...deci e imposibil sa nu disipe caldura din cauza vechimii. Nici la masini din 90 nu se intampla asta.

      Am avut 1.6 16v desfăcut care a mers cu antigel dubios...scoteam bucati de piatra din chiulasa si tot functiona ceas sistemul de răcire.

      Comment


      • Probabil fusese diluat cu apa de la robinet.

        Comment


        • Originally posted by alessandro View Post

          Am avut 1.6 16v desfăcut care a mers cu antigel dubios...scoteam bucati de piatra din chiulasa si tot functiona ceas sistemul de răcire.

          Poate functiona dupa standardele tale ; iti dai seama ce avea prin bloc si radiator ; pt mine cele 2 notiuni "piatra" in chiulasa si "functiona ceas sis de racire" sunt incompatibile.....

          Aaa....daca te referi ca nu-I fierbea apa sau nu avea 6 linii -poate insa e doar un exemplu ca "merge si asa".....insa nu optim

          Comment


          • Când zic ceas mă refer ca am facut loguri de temperatura cu testerul dupa nenumărate reprize la peste 7000 rpm iar garficele de temperatura erau perfect normale.
            Nu am zis ca e bine sa ai depuneri de piatra in sistemul de răcire...chiar nu este ok.

            Comment


            • Da...asa se lucreaza civilizat- cu loguri
              Ceea ce nu acopera logurile sau doar partial este factorul timp.....deci reprize la x ture dar cat timp? ...3-4 ore? Si sarcina?...
              Cred ca asta a fost unul din motive pt care au ales sa echipeze cu termostat pilotat electronic....

              Comment


              • Termostatul electronic e pentru norme de poluare euro 5 euro 6.

                Pentru mers sportiv 100% cel mai bine este fără termostat sau unu care sa deschida la 75-80 grade maxim.

                Comment


                • mda ..

                  Senzorul proneste corect ventilatorul (in 2 trepte) si la temperaturile date... asta am vrut sa spun.
                  Termostatul este mecanic (motorul e euro 4) nu are nimic electronic pe el.
                  In ca sunt in cautarea unei solutii ...

                  Comment


                  • Iti baga caldura iarna?

                    Poti incerca un flush al sistemului de racire si curatarea radiatoarelor..( calorifer si motor)
                    Daca nici asa nu merge , atunci le schimbi

                    Daca nu te pricepi, apelezi la service cum ai facut initial

                    Comment


                    • Originally posted by raduroane View Post
                      Senzorul proneste corect ventilatorul ...
                      In ca sunt in cautarea unei solutii ...
                      Ai verificat busonul de la bidon? Poate nu mai tine bine supapa si nu mai face presiunea corespunzatoare in sistem. Eu aveam pierderi de lichid foarte mici (un furtun intepat) si pierdea presiune ceea ce facea racirea anormala. Vezi ce am scris mai sus.

                      Comment


                      • Originally posted by Hirayama View Post
                        Iti baga caldura iarna?

                        Poti incerca un flush al sistemului de racire si curatarea radiatoarelor..( calorifer si motor)
                        Daca nici asa nu merge , atunci le schimbi

                        Daca nu te pricepi, apelezi la service cum ai facut initial

                        Iarna trecuta baga caldura bine. Faza cu incalzitul peste masura e de factura mai recenta de la jumatea lui aprilie.
                        Curatatul radiatoarelor e singura solutie pe care o vad ...
                        Stii te rog daca datul jos al radiatorului implica si scoaterea spoilerului din fata sau e suficienta doar scoaterea barei de deasupra farurilor?


                        PS (Fanez): Face presiune sub buson si nici nu am pierderi de antigel ... de aia sunt confuz. Aparent toate sunt ok, numai cand ii dau peste 100 imi sare in cap temperatura.... si singurul diagnostic pus e radiator infundat?! .. la 60.000 km ... eu unul nu am mai auzit... si mor de draci.
                        Oricum macar de as sti ca asta e motivul SIGUR .. ca pana acum am schimbat si senzori si termostat si antigel iar daca tot am sa dau un ban buluc pt radiator si nu e asta problema . #@^#@%#%^

                        Comment


                        • Originally posted by raduroane View Post
                          renault/logan cica are doar verde sau albastru iar rosu e dedicat pe gama vag.
                          De 2 ani am rosu si merge brici...
                          My ride

                          Comment


                          • Originally posted by raduroane View Post
                            Stii te rog daca datul jos al radiatorului implica si scoaterea spoilerului din fata sau e suficienta doar scoaterea barei de deasupra farurilor?
                            Daca zici ca baga bine caldura iarna, poti incerca doar un flush ,fara sa dai jos radiatoarele...
                            Dar trebuie facut meticulos...eu o sg data am facut, am clatit de 5 ori instalatia pana cand am scos apa distilata curata; a fost cam un super flush, prima oara am scos tot antigelul din instalatie si am folosit flush+apa distilata pus ( mers la relanti 10min cu " caldura la maxim" pe aeroterma fara termostat), apoi de 4 ori am clatit doar cu apa distilata in acelasi mod...

                            Am facut asta fara a avea vreo problema....si nici dupa nu am avut probleme; sunt unii care insa zic ca dupa flush lea inceput sa le curga instalatia, posibil si asta , in acest caz flush doar iti indica punctele slabe din timp, mai devreme sau mai tarziu tot iti va curge....

                            Nu prea vad cum sa dai jos radiatoarele fara sa scoti spoilerul....

                            Comment


                            • Originally posted by aleXpeed View Post
                              Inseamna ca si eu trebuie sa mai trag o masa? Adica de la o borna (care e aceea, plus?) direct pe caroserie?...
                              De ieri ma framanta ideea cu 6 linii ...
                              Deci va cer ajutorul, GMV-ul merge, lichid este, nu-mi place sa vad 6 linii, foaaaaarte rar urca la 9 si apoi scadea la 4). Sa fie o masa?
                              A mai scris cineva pe aici (n-am mai stat sa caut cine) rezolvarea problemei cu liniutele nebune. Am aflat si eu zilele trecute ca cineva cu astfel de problema a rezolvat-o tragand o masa suplimentara de la baterie la caroserie si de la baterie la motor (de la minus!!!). Am patit iar fluctuatia 4-7-4 cand aveam toti consumatorii porniti (stergatoare, faruri, dezaburire, radio, aeroterma). Am montat un cablu suplimentar de la baterie la motor, sa vad daca mai face.
                              Last edited by Fanez; 9 May 2016, 13:21.

                              Comment


                              • hy

                                M-am intors din service !
                                Am curatat si radiatoarele ... si tot asa face.
                                Repus pe diagnoza si: contra-presiune in circuit racire !
                                Vorbeau ceva mecanicii ca a mai scazut varful de temperatura de la 110 grade la 105 ... dar ca tot nu e bine !
                                Cauze: 99% o fisura in chiuloasa sau 1% pompa de apa nu isi face treaba cum trebuie.

                                M-au ciuruit ! ... trebuie sa sparg pusculita $#!#@!$^#!$#

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google