Mi Se Incalzeste Apa Si Nu Porneste Ventilatorul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    da, doar asa sa fi pornit in trafic si eu sa nu il fi auzit

    Comment


    • #77
      Porneste la 4 linii .La mai putin de 4 linii nu porneste . Il pot auzi si cand is in trafic . Daca vreau sa porneasca ...il pot porni oricand . Depinde cat de de grea e talpa . Daca dupa 4 linii continui sa ii dai , si nu porneste , si constati ca apa fierbe si nivelul e crescut , apare o problema .Daca trece de 4 linii , e problema . Problema comuna e ca defapt un releu ( mecanic ) sa ii zic asa deoarece are ca un fel de dioda inauntru , dar care e sudata la rece . Am vazut zeci de masini ( daca nu chiar sute ) chemate in service pentru aceasta problema .
      sigpic

      Comment


      • #78
        la euro 3, la patru linii e temperatura normala de functionare

        Comment


        • #79
          TM80MAT stii ce rol are dioda aia??zine si noua sa stim!!

          Comment


          • #80
            Originally posted by TM80MAT View Post
            Daca trece de 4 linii , e problema . Problema comuna e ca defapt un releu ( mecanic ) sa ii zic asa deoarece are ca un fel de dioda inauntru , dar care e sudata la rece .
            Problema ar fi ca exista o dioda intr-un releu...? Si eu ma fac uneori,greu inteles,dar nici chiar asa! Dioda respectiva se monteaza polarizata invers,in paralel cu bobina releului,cu rol de protectie impotriva impulsurilor de tensiune generate de autoinductie,la deconectarea alimentarii releului. Referitor la "sudura la rece",nu cred ca se foloseste o astfel de procedura(preturi mari) si probabil e vorba de "sudura in puncte" ,care e la cald si foarte economica.

            Comment


            • #81
              Originally posted by big_electro61 View Post
              Problema ar fi ca exista o dioda intr-un releu...? Si eu ma fac uneori,greu inteles,dar nici chiar asa! Dioda respectiva se monteaza polarizata invers,in paralel cu bobina releului,cu rol de protectie impotriva impulsurilor de tensiune generate de autoinductie,la deconectarea alimentarii releului. Referitor la "sudura la rece",nu cred ca se foloseste o astfel de procedura(preturi mari) si probabil e vorba de "sudura in puncte" ,care e la cald si foarte economica.
              Daca eram electrician , stiam denumirea exacta . Eu am explicat exact cum a zis domnul electrician de la reprezentanta , care mi-o inlocuit acea rezistenta . Acea piesa a costat : 195 RON . Mie personal nu mi se pare mic pretul.
              Last edited by crististreulea; 23 October 2012, 21:15.
              sigpic

              Comment


              • #82
                salut
                am probleme cu ventilatorul.
                astazi in traficul din bucuresti am avut 6 respectiv maximul de liniute la temperatura de la apa. scadeau cand mergeam si am dat si drumu la aer conditionat sa porneasca ventilatorul.
                cand am dat drumu la aer a pornit. fara aer se oprea.

                vreau sa ma duc la service la adras. ce diagnoza sa ii fac mecanica sau pe calculator ?
                From Miami 2 Ibiza
                Voucher
                http://i39.tinypic.com/302s7zr.png

                Comment


                • #83
                  asa am patit si eu. scoate mufa de la sonda de temperatura si bag-o din nou , eventual curata mufa cu spray de contacte.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by TM80MAT View Post
                    Daca eram electrician , stiam denumirea exacta . Eu am explicat exact cum a zis domnul electrician de la reprezentanta , care mi-o inlocuit acea rezistenta . Acea piesa a costat : 195 RON . Mie personal nu mi se pare mic pretul.
                    Acea componenta este o dioda 1N,iar pretul in orice magazin de electronice este de 1RON.Diferenta posibil a fi contabilizata la -serviciu elegant-...! Amara gluma,recunosc!

                    Comment


                    • #85
                      Acum 2 veri am avut probleme cu ventilatorul, in sensul ca mi-a aparut mai mult de 4 linii la apa in trafic... pe cand am ajuns acasa, mi-au ajuns liniile la maxim si chiar s-a aprins in bord becu rosu de la apa. Am deschis capota si ventilatorul de la radiator nu mergea era oprit asta in conditiile in care l-am auzit/ vazut functionand fara nici o problema.

                      Am mers la un electrician auto si am descoperit ca releul care porneste ventilatorul nu mai functiona. Asa ca am schimbat releul ( mi-a dat el unu de la la ceva audi, culmea ca s-a potrivit) si de atunci nu am mai avut probleme.

                      Asta pana azi, cand am facut in drum mai lung cu masina, totul a fost bine pana cand am parcat masina. Atunci am observat ca iar mi-a crescut peste 4 liniute apa. Am ambalat-o putin a mai crescut pana la maxim si ventilatorul mort.
                      Deci, banuiesc ca e releu acela din nou. Asa ca ma voi pune sa-l schimb.

                      Intrebarea mea este ca e normal sa se duca releul acesta asa repede? Cam 1 data la 2 ani? Nu exista ceva masura suplimentara ce se poate lua ca sa nu se arda asa usor? Am observat ca in locul unde se conecteaza acest releu mai este un loc exact la fel ca si cel in care sta releu la care ii zice "B" releu find pus in locul "A" Diferenta e ca daca pun releul in locul "B" intra mult mai usor si parca nu face contact asa bine ca si in "A". Stie careva pentru ce e locul "B" mai exact?

                      Cu stima un Logan de 1.4 MPI

                      Comment


                      • #86
                        Pune releul în acelaşi loc, nu modifica nimic.
                        Nu e normal totuşi ce se întâmplă, dar având în vedere că al doilea nu a fost la fel, e oarecum explicabil.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #87
                          Am schimbat releul, am luat unul nou, de provenineta germana. Dupa un mic test, am constatat ca totul e in regula, ventilatorul porneste si raceste radiatorul , liniile din bord nu mai trec peste valoarea nominala.
                          Ciudat oricum, ca se intampla chestia asta, chiar si vanzatorul de la magazin a ramas suprins cand i-am spus ca e a doua oara cand mi se intampla asta.

                          Toate cele bune!

                          Comment


                          • #88
                            Primul releu poate a avut un defect de fabricatie, al doilea nu a fost pt. Logan (alte caracteristici), acum sper sa fie bun !

                            Comment


                            • #89
                              as vrea sa stiu si eu care este siguranta GMV si daca o poate posta cineva
                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                Cea evidentiata cu galben
                                Attached Files
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google