Mi Se Incalzeste Apa Si Nu Porneste Ventilatorul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi Se Incalzeste Apa Si Nu Porneste Ventilatorul

    Am si eu o problema cu masinuta mea cu ventilatorul. Mi se incalzeste apa la 6 liniute si mai sare si la maxim si nu pornete ventilatorul. Daca dau drumu la caldura in masina la maxim in cateva minute isi revine. Deci e clar de la ventilator. Imi poate spune cineva cam ce e si sa stiu daca o sa ma doara capul sau nu ?

    ms anticipat
    1.6 MPI CRAZY DRIVER

  • #2
    Cel mai probabil ai aer in instalatia de racire si trebuie sa-i faci o aerisire.
    Daca nu porneste ventilatorul chiar deloc, atunci este sonda (ii comanda pornirea cand apa ajunge la o anumita temperatura) defecta.Controleaza mufa sa nu fie sarita,sau contactii oxidati.

    Comment


    • #3
      Daca imi spui si unde e situata sonda ar fi bine
      1.6 MPI CRAZY DRIVER

      Comment


      • #4
        Nu vreau sa-ti spun o prostie, asa ca mai bine zic nu stiu exact unde este.
        Nu cred ca ar fi oricum greu de gasit.


        Daca una dintre cele de mai sus nu este cauza, e posibil sa fie motorasul ventilatorului ars, blocat, sau in cel mai fericit caz sa aiba carbunii consumati.
        Mai asteapta pareri, poate fi si altceva.

        Comment


        • #5
          Vezi la mufa sa nu fie scoasa putin ca nu mai merge.

          Comment


          • #6
            Verifica in primul rand masa tabloului de instrumente, e posibil sa fie slabita.

            Comment


            • #7
              Mai intai ar trebui mers in service sa vezi daca porneste GMV, sa puna testerul pe masina.
              Daca porneste, e o problema la tabloul de bord, de fapt la tresa de masa.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Hellman View Post
                Daca imi spui si unde e situata sonda ar fi bine
                te uiti in spatele ventilatorului si vezi unde duc firele...ar trebui sa dica la sonda si deobicei este montata pe o laterala a radiatorului

                Comment


                • #9
                  Salut , cred ca vb de termocupla ca nu iti porneste decat cand dai pe treapta 4 a aerotermei . bun in partea din dreapta a termocuplei care este situata pe radiator exista o rezistenta care este arsa este ca un fel de arc , inculsa in termocupla se scoate usor si este 20 ron una , inlocuieste-o si iti va merge normal termocupla va porni si pe treptele inferioare. am avut aceeasi problema. alta problema este firul acela negru de la baterie ( - ) care nu face masa bine si transmite date eronate calculatorului de bord. nu este decat o eroare de calculator totusi verifica rezistenta aia !
                  LoganClub Craiova

                  Comment


                  • #10
                    ?????????????????????????????????dar ce treaba are electroventilatorul de pe radiator cu comenzile de la aeroterma (treapta I,II,III,IV)eu daca nu ma insel am inteles ca electroventilatorul nu-i porneste dar se poate porni manual de la comenzile de la aeroterma?

                    Comment


                    • #11
                      Electroventilatorul nu pornea si dadeam drumu la aeroterma sa vina caldura in masina ca sa se raceasca apa . acum vad k am luat o groapa si ventilatorul si'a revenit

                      dar este posibil sa imi fure curent de undeva deoarece dk imi urca la 6 liniute apa si opresc farurile apa scade imediat la 4 liniute
                      1.6 MPI CRAZY DRIVER

                      Comment


                      • #12
                        E de la tresa de masa, sigur. Tu nu ai temperatura aia, de aia nici nu porneste GMV. Temperatura e mare doar pe bord nu si in realitate.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Si daca urca la 8 liniute? Mentionez ca am fost la reprezentanta, au pus-o pe tester. GMV-ul porneste, electro ventilatorul isi face treaba si totusi uneori urca la 8 liniute, nu la 6, nu la 10 FIX la 8. Cei din reprezentanta au zis ca nu au vazut asa ceva, dar dupa testare nu le-a reiesit nici o problema.
                          Idei?
                          Merci mult
                          Last edited by vali007; 23 May 2008, 20:20.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            electroventilatorul porneste exact in momentul cand sare de la 6 la 8 liniute la temperatura ,nu ai nici o problema,daca vrei sa te convingi stai pe loc si tine motorul mai turat si ai sa vezi ca o sa porneasca

                            Comment


                            • #15
                              Eu zic ca e de la siguranta, care nu e fixata cum trebuie. Mult succes.
                              Fuarte Nervos !!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google