[ZGOM]Zgomot la ralanti (ambreiajul este de vina)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • golanu
    replied
    Mda.... am loganu de 3 anisori... cu 55.000 km, 1.4 MPI, face acel zgomot ca la diesel, la ralanti, de cand era nou, dar nu am avut nici un fel de problema.

    Se mai intampla cand folosesc foarte mult ambreiajul (Bucuresti) sa simt o vibratie in pedala cand o actionez, si se aude si un fel de scartait, parca nu ar fi destul de lubrifiat cablul, sau ceva de genu asta... dar asta se intampla numai daca il folosesc foarte mult, iar a doua zi dimineata merge ca uns, pana din nou ajung in aglomeratia din buc si baga 1-a, scoate din viteza, baga 1-a, intelegeti ideea cred .

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    ok cred ca si eu o sa fac la capac la filtru modificarea ,pt ca si la mine se mista si joaca poate mai scap de zgomotele de la relatii ,usor,usor

    Leave a comment:


  • Adriann
    replied
    Am pomenit de ordiea interventiei (1 filtru de aer - 2 scut) pentru ca pe loc la ralanti nu mai facea zgomot dupa introducerea saibelor la capac filtru de aer, iar la pornire se auzea din nou acel zgomot (care s-a dovedit sa fie de la scutul indoit abia perceptibil in dreptul rotii dr).

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    Originally posted by Adriann
    Problema cu scutul era valabil si la vibratiile in cazul ralantiului, vibratiile motorului sunt mai mari decat in treptele de viteza si astfel vibra/batea ceva pe acolo.
    Eu am rezolvat acel zgomt in ordinea: mai intai la filtrul de aer apoi la scut (nu este obligator sa fie si la voi, eu l-am lovit intr-o groapa cel mai probabil)

    a pai spune asa ca ne induci in eroare este chestia doar de tulumba de aer atat,dar cica este un alt zgomot legat de de pedala de ambreiaj ,eu ziceam de tacheti pt un zgomot metalic care dispare dupa ce se incalzeste motorul ,totusi cred canu vorbim toti de acelasi lucru

    Leave a comment:


  • Adriann
    replied
    Problema cu scutul era valabil si la vibratiile in cazul ralantiului, vibratiile motorului sunt mai mari decat in treptele de viteza si astfel vibra/batea ceva pe acolo.
    Eu am rezolvat acel zgomt in ordinea: mai intai la filtrul de aer apoi la scut (nu este obligator sa fie si la voi, eu l-am lovit intr-o groapa cel mai probabil)

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    da si de la tulumba de la filtru mai poate sa fie
    eventual un filmulet ne-ar linisti

    iar indreptarea scutului chiar nu inteleg ce legatura are ,poate ne dai mai multe detalii despre el

    Leave a comment:


  • Adriann
    replied
    Eu am un Logan de 1,6 8v si am avut si eu acel zgomot la ralanti.
    Am scapat de el prin :
    - introducerea a doua saibe de 10 deasupra garniturilor de cauciuc de la capacul filtrului de aer;
    - indreptarea scutului in dreaptul rotii dreapta fata.
    Va sugerez sa faceti aceste doua verificari.

    Leave a comment:


  • cattalin81
    replied
    adailton zice ca tocmai se aude mai tare cand se incalzeste motorul (4 linii la temeperatura) si maisna sta la relanti, iar cand se calca ambreiajul acesta dispare. Nu prea are legatura cu tachetii, totul e din ambreiaj (minunatul zgomot de disel care e la toate Loganurile pe benzina)

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    Originally posted by adailton
    Detin un logan preference de 1,4 l si as avea urmatoarea nedumerire legata de functionarea acestuia:


    dupa ce motorul se incalzeste, cam primii 20 km, la relantii se mai aude un zgomot ciudat, un harsait sau un zgomot ca de diesel- o bataie, iar cand calc ambreiajul acesta dispare;
    mentionez ca nu intampin probleme la bagatul in viteza plecatul de pe loc sau alte probleme de genul acesta;
    care este modul de rezolvare mai ales ca la service mi se spune incontinu ca "asa sunt toate"

    da se aude la fel si la mine , este vorba de tacheti dar cand se incalzeste motorul nu se mai aud ,cel mai bine poti auzi la mine cand trece la 35 grade pe gpl ,se aude tare dupa incalzire dispare de tot

    Leave a comment:


  • cattalin81
    replied
    Acum 2 zile am fost cu titiul meu la prima revizie de 1 an. Le-am zis si de acest zgomot, evident au zambit usor si mi-au spus ca e normal cand se incalzeste. E legat de calitatea materialelor se spune si zgomotul cica nu duce la o depreciere a pieselor respective in timp. Acum sincer sa fiu inclin sa nu cred asta dar timpul e singurul care ne va demonstra care e treaba cu acest zgomot minune.

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    N-ai ce rezolva cu OPC-ul in situatii din astea, doar cu Vocea Clientului poate.

    Leave a comment:


  • carusel
    replied
    Eram curios

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    Ce sa faci la OPC? Sa aiba si aia de ce rade...

    Leave a comment:


  • carusel
    replied
    A incercat cineva la OPC ?

    Leave a comment:


  • adailton
    replied
    referitor la acest zgomot am observat ca daca esti la punctul mort si impingi usor maneta in fata, atunci intensitatea zgomotului scade

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google