[ZGOM]Zgomot la ralanti (ambreiajul este de vina)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cristi_LCD
    replied
    Am si eu o intrebare. La relanti 1,6(8v) mi se pare mie sau e putin mai zgomotos decat 1,4. Sau mai am si motor zgomotos pe langa ce mai am?

    Leave a comment:


  • cattalin81
    replied
    Ma bucur nespus ca e o problema de la Solenza incoace. Si totusi este un zgomot care apare la relanti deci se cam incadreaza in tematica fie ca ne place sau nu.
    De curiozitate, a incercat cineva sa il remedieze in vreun fel de la Solenza incoacesau toata lumea s-a resemnat?

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    Uf, nu din nou asta cu ambreiaju'...
    E o problema de la Solenza incoace, comuna cu Clio. Ambreiajul lasa de dorit in privinta asta, e de la arcuri, dar nu este nici o problema reala.
    Si ca sa va lamuresc, in momentul in care se calca pedala de ambreiaj zgomotul dispare pentru ca ambreiajul nu mai preia vibratiile din arborele motorului si ca atare nu se mai aude.

    Leave a comment:


  • Adriann
    replied
    Atunci de la ce poate fi ?
    Totusi, atunci cand calci ambreiajul, cu maneta la punctul mort, zgomotul dispare !
    Last edited by Adriann; 26 November 2007, 16:59.

    Leave a comment:


  • jullyen
    replied
    zgomotul nu este de ambreiaj, pt ca in punctul mort sa maneta pe liber ca sa priceapa toti placa este lipita de disc(cuplata) si atunci miscarea de rotatie a motorului este trnsmisa si pinioanelor din cutie. deci zgomot nu este de ambreiaj!!!

    Leave a comment:


  • Adriann
    replied
    Sunt de acord si la mine se aude zgomotul de la ambreiaj, dar este diferit de cel facut de ce s-a vorbit mai inainte (zgomotul este ca de motor diesel - un tacanit) iar de la ambreiaj dispare la apasarea pedalei de ambreiaj, pe cand la celalalt caz nu disparea la apasarea pedalei de ambreiaj !!!

    Leave a comment:


  • cattalin81
    replied
    Nu are nici o legatura cu carcasa filtrului de aer la mine. Pasi:
    1. E simplu, esti in trafic, masina calda, asigura-te ca ai geamurile inchise, muzica oprita si nu e vreun camion langa tine .
    2. Asculta sunetul motorului cand stai pe loc cu masina bagata in viteza si ambreiajul apasat.
    3. Pune maneta schimbatorului de viteze la punctul mort si ridica piciorul de pe pedala de ambreiaj.
    4. Vei observa ca in plus fata de sunetul motorului vei obtine si alte sunete, ca si cum se lovesc niste piese metalice intr-un lichid cu o oarecare vascozitate (sunetul de disel). Sunetul nu este chiar usor de sesizat uneori dar alte dati diferenta este considerabila.
    Am trecut prin 15 Loganuri pe benzina 1.4 si 1.6. Toate fac identic! La cine nu se aude asa, nu stiu ce sa zic, au tras lozul cel mare si au alt tip de ambreiaj.
    Se poate pune cumva ceva de pe Megane sau alta masina facuta de Renault?

    PS: Zgomotul se aude din masina cel mai bine, de afara, nu ma intereseaza

    Leave a comment:


  • Adriann
    replied
    Felicitari, chiar este o rezolvare simpla si eficienta.
    Ma bucur ca observatia mea chiar este folositoare.

    Leave a comment:


  • doio77
    replied
    Ascultati ce sa mai scris mai sus cu saibele la filtru de aer, chiar are efect. Le-am pus si eu ieri si se simte ,nu mai bate , am aprins si luminile sa vad daca mai face asa si se pare ca sa redus f mult zgomotul , ce a mai ramas se poate sa fie de la scut cum sa mai zis bafta.

    Leave a comment:


  • suru
    replied
    Originally posted by BRUTUSANF
    da si de la tulumba de la filtru mai poate sa fie
    eventual un filmulet ne-ar linisti

    iar indreptarea scutului chiar nu inteleg ce legatura are ,poate ne dai mai multe detalii despre el
    si eu am observat la carcasa filtrului de aer ca are un joc mare in sus si jos.
    nu stiu daca e normal.saptamana viitoare abia fac revizia de 60.000km la cineva si va fi una serioasa pentru ca doar una am facut la 15.oookm

    Leave a comment:


  • RSX
    replied
    distributia e schimbata?

    Leave a comment:


  • misha
    replied
    eu am cu loganu' 63.600 km facuti in 2 ani si vreau sa spun ca pe langa consumabile nu am schimbat nimik la el.aaa imi trebuie cauciucuri pe fata ...in rest nimik.....Imi puteti spune si mie cam ce ar trebui sa schimb la nr asta de km.Astept raspunsurile voastre.mersi

    Leave a comment:


  • golanu
    replied
    Originally posted by Rocri
    @golanu asa mi s-a intamplat si mie ieri (dupa o fataiala 1-2-3-2-1). E un scartait mai gros nu-i asa? Cam ca cel de metal pe cauciuc.


    Exact, e mai gros.... si apare la fataieli din astea... si nu imi dau seama daca este de la cablu (mi-e teama sa nu ma trezesc ca se rupe in mijlocu bucurestiului), ca asa se simte la picior.... ca altceva nu prea stiu ce ar putea fi.

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    Originally posted by Adriann
    Eu am un Logan de 1,6 8v si am avut si eu acel zgomot la ralanti.
    Am scapat de el prin :
    - introducerea a doua saibe de 10 deasupra garniturilor de cauciuc de la capacul filtrului de aer;
    - indreptarea scutului in dreaptul rotii dreapta fata.
    Va sugerez sa faceti aceste doua verificari.
    am rezolvat cu saibele la capac de filtru ca ma enerva ca se misca si acum sa vad in continuare ce se mai aude ,totusi la mine au ramas tachetii cand este rece motorul ,altceva nu pare sa mai fie

    Leave a comment:


  • Cristi_LCD
    replied
    Originally posted by Adriann
    Eu am un Logan de 1,6 8v si am avut si eu acel zgomot la ralanti.
    Am scapat de el prin :
    - introducerea a doua saibe de 10 deasupra garniturilor de cauciuc de la capacul filtrului de aer;
    Va sugerez sa faceti aceste doua verificari.
    Chiar asta aveam (am) de gand sa fac, dar nu pentru zgomot - nici nu banuiam ca face si zgomot - ci pentru ca nu-mi placea ca se misca, dar ezitam (sa nu se prinda astia de la garantie ca am umblat pe acolo ). Multumesc pentru sugestie.
    @golanu asa mi s-a intamplat si mie ieri (dupa o fataiala 1-2-3-2-1). E un scartait mai gros nu-i asa? Cam ca cel de metal pe cauciuc.
    Last edited by Cristi_LCD; 6 October 2007, 08:46.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google