Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Nu am mai ajuns in service,m-am incapatanat sa mai verific odata bujiile si am gasit una defecta,culmea,a cedat in ziua in care schimbasem o alta bujie defecta in urma cu vreo 2 saptamani. Motorul functioneaza grozav acum,bine ca nu au fost injectoarele sau pompa,m-ar fi costat mult mai mult.

    Comment


    • #62
      Schimb integral

      Bujiile, la diesel, se schimba toate odata (nu doar una), una cazuta inseamna si un efort suplimentar pentru celelalte...
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #63
        99.000km cu DCI 1.5

        Masina a functionat ca taxi are 99000km si functioneaza super.Motorina numai de la RomPetrol cu aditivi,deaia probabil nu am avut prob cu ea sau cu injectoarele.Si mai trebuie spus ca motoarele diesel din vremurile noastre mai trebuiesc si ele turate fratilor,eu merg cu el intre 2500-4000,ca un motor Otto si nu incercati sa-l protejati mergand subturat ca mai rau faceti il obositi.Da eu il exploatez cum asa ar trebui sa gandim toti,nu faci o investitie sa-l ai si peste 15 ani,il cumperi sa-l folosesti si uita-ti aproape 100.000km si numai consumabile.Mai ganditi-va

        Comment


        • #64
          Ai dreptate, mai trebuie turat. Nu este bine sa se mearge subturat cu motorul. Se poate defecta EGR-ul si turbina.

          Comment


          • #65
            Eu am tot auzit contrariul la schimbul de bujii pentru diesel,daca se duce o bujie o schimbi doar pe aceea. Am schimbat 3 bujii pe parcursul a 70 000 km.

            Comment


            • #66
              De obicei, cand pica o bujie incandescenta la un diesel se schimba toate(asta daca masina are mai multi Km parcursi). Daca are putini Km, se considera ca bujia a avut un defect din fabricatie, si se schimba doar aceea. Daca are mai multi Km parcursi, se schimba toate, nu pentru motivul ca toate sunt defecte. Se considera ca toate au cam ajuns la capatul lor de viata si se schimba preventiv . E clar ca si puterea lor de incalzire nu este egala. Recomandat, pentru o pornire usoara pe ger, inlocuirea tuturor bujiilor.

              Comment


              • #67
                Si mie mi-au picat 2 dintre injectoare.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by gabyyy View Post
                  Si mie mi-au picat 2 dintre injectoare.
                  La cati Km, si ce motorina folosesti?

                  Comment


                  • #69
                    Saracu gabi de unde sa stie ce motorina sa bagat in masina lui ca el a lut-o la mana a doua ,mai ieri scria ca nu ii mai porneste .....

                    Comment


                    • #70
                      conteaza cel mai mult ce bambus ai

                      nu mai incercati tot felul de aditivi ca dati banii degeaba

                      am 180 de mii si acum mau lasat 2 inj
                      Last edited by grasuxxxl; 31 December 2008, 07:30. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #71
                        sall grasu ,ce ai vrut sa spui cu '' conteaza cel mai mult ce bambus ai '' ca nu prea inteleg despre ce este vb.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by 77sky View Post
                          Bujiile, la diesel, se schimba toate odata (nu doar una), una cazuta inseamna si un efort suplimentar pentru celelalte...
                          cine spuna asta spune o mare prostie

                          Comment


                          • #73
                            Si care, ma rog, e marea prostie?
                            Am intalnit frecvent cazuri cand este schimbata o bujie, cedeaza inca una, si aceea este schimbata si toooot asa...
                            Incep sa se duca,,,la cele vesnice.
                            Asa procedeaza multe service-uri: cedeaza o bujie incandescenta (aici ne referim strict la diesel!), se schimba toate patru.
                            Mai ales ca nu costa prea mult, iar iarna se simte al naibii de tare la buzunar (mai fortezi si bateria si electromotorul, daca nu functioneaza toate in parametrii nominali).
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #74
                              800000 lei nu costa mult o bujie? si mai depinde si de nr de km ai masinii daca sint peste 100000 si eu recomand schimbarea tuturor bujiilor
                              Last edited by zlate58; 31 December 2008, 17:35.

                              Comment


                              • #75
                                Nu cunosc pretul pentru acel tip de bujie incandescenta cu care este echipat motorul de pe logan; am vazut si la vreo 40-50 ron.
                                Chiar si 80 ron e o cifra mica, in comparatie cu 1200 cat e pretul pentru un injector diesel...(pretul acela mi se pare exorbitant...)
                                F. rare sunt situatiile in care ii este facuta slujba de vesnica pomenire unei bujii mai jos de 70000 km (sa zicem).
                                Tinand asadar cont de numarul de km la care sunt schimbate, eu consider ca sunt niste preturi rezonabile

                                Eu am ramas, totusi, nedumerit cu "marea prostie"; care este ea?
                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google