Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Sunt mai vechi pe acest forum dar abia acum am mai intrat de circa 8 luni de intrerupere.
    Vad ca se plange lumea de problema injectoarelor la dci.
    Hai sa va zic ceva care cred ca nu o sa va vina sa credeti ca e adevarat:
    - Logan Preference 1.5 dCi 70 CP, ianuarie 2006
    - nr km rulati in regim TAXI, 210000
    - pot sa spun ca am cam schimbat capete de bara, bare de directie, bucse .... doar e taxi
    - NU AM AVUT NICI O PROBLEMA CU INJECTOARELE.
    Sincer nu stiu ce sa mai cred, in afara faptului ca orice tip de motorina ash fi pus Euro 4 si mai nou Euro 5 am alimentat doar de la PETROM iar cea luata de la camionagii am trecut-o printr-o panza de parasuta prin care nu trece apa si am mai aditivat-o cu DURa LUBE.
    Parerea mea este ca injectoarele se strica de la MOTORINA.

    Comment


    • #92
      Uite ca mai este o persoana de aici care filtreaza motorina cu panza de parasuta...(si eu fac la fel, asa e, nu trece apa de ea; am facut nu odata teste )
      Curiozitatea mea: cine a condus masina? de ce regim de turatii a avut parte?
      Si inca ceva...nu cumva este euro 3? adica de 65 cp? (daca spui ca e din 2006, ianuarie)
      Merci!
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #93
        Krash-x, ai perfecta dreptate. Motorina este cauza la 99 % de defectare a injectoarelor

        Comment


        • #94
          + 1% adicata , span ul din pompa de injectie , care nu are nici o treaba cu motorina
          si ... nu stiu daca sa-ti dau dreptate la "99% e de vina motorina"
          bineinteles , acum sunt tipuri peste tipuri , si sortimente peste sortimente de motorina, deci are si motorina proasta vina ei, dar cel mai mult si cel mai mult, zic eu ca , conteaza regimul de mers al masinii. chiar daca iei de la camionagii , cu ceva apa ... este filtru de motorina , mai este un filtru la rezervor .... deci, la injectoare ajunge motorina bunisoara, poate cu putina apa.... si o sa-ti dea 2 rateuri , se pune pe "burta" oleaca , dar merge mai departe...in schimb, cand mergi subturat, *si toate lumea stie ca, la subturatie cel mai mult se trage de injectoare * apare calamina, se leneveste motorul ... si altele cate si mai cate.deci ..mai sunt cativa factori de luat in considerare, motorina e unul din ei.
          daca ar fi sa o luam asa ...nu am mai pune motorina de nicaieri
          * la peco uri "nu conteaza care" e in floare manevra, cu apa/aditivi in motorina , ca sa traiasca si cei de acolo
          ** la camioane , e in floare.... de cand sunt camioane ...la fel ..trebuie sa traiasca si soferii...
          de unde mai punem !? mai da-ti idei
          noroc
          LE : Crash , ma bucur sa aud ca nu ai avut probleme cu pompa de injectie *da Doamne , nici sa nu ai ! aia iti omoara injectoarele 100% garantat
          si problema aia nu tine de motorina
          Last edited by DieselLGN; 28 January 2009, 11:48.
          sigpicSa traiasca urile , si

          Comment


          • #95
            Haide lamuriti-ma si pe mine. Cum spuneam intr-un alt topic am vazut pana acum doar injectoare euro 3 care sa fi picat. Sigur este diferenta intre cele euro 3 si cele euro 4. Daca le pui de pe o masina pe alta nu functioneaza normal. Iar pretul la injectoare e mai mare la cel euro 3 decat la euro 4...De ce? Iar la magazine eu nu am gasit euro 4 de vanzare...semn ca nu prea sunt cautate. Si de aceea intreb inca odata... Pica si injectoarele de pe masini cu euro 4? Sa scrie unul care a avut duse injectoarele de pe o masina euro 4.

            Comment


            • #96
              Pica si alea, stai linistit. Structura lor e diferita si sunt facute sa lucreze in alti parametrii si de aia nu se potrivesc.
              Am vazut destule cazuri cu injector(oare) stricat(e) pe masini cu 70 CP si chiar 85 CP, cel mai preponderent din cauza subturarii sau a motorinei proaste.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #97
                eu am euro 4 , si au cazut de la motorina proasta
                sigpicSa traiasca urile , si

                Comment


                • #98
                  Si spanul in pompa tot din cauza motorinei. Dupa cum stiti motorina joaca rol s de ungere. In cilindrul pompei este o prolucrare de ordinul micronilor. Ganditiva ce se intimpla daca ajunge apa sau motorina proasta acolo????

                  Comment


                  • #99
                    deci sistemul de injectie de la dci sufera in proportie de 100% din cauza motorinei.nu stiu dar nu am auzit la cei care au dci pe afara sa le pice sistemul de injectie.cumnatu a6 2,5 tdi a picat pompa de injectie.54 mil reparatie.cauza :calitatea proasta a motorinei .pompa a picat dupa 8 mii de km dupa ce a circulat la noi.in germania masina facut 130 mii(sigur avea mai mult cica ar fi si 200) fara belele.papuc 2003 diesel a picat pompa.am pus odata motorina de la o benzinarie oarecare (fortat de imprejurari) am mers 200 km cu masina afumand tot ce era in spate.cand am dat oleaca de motorina pe jos parca era acid facea niste spuma numa numa.
                    Last edited by margelatu; 28 January 2009, 14:33.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • Gata m-am lamurit. Am fost la niste meseriasi in diesel si au spus ca pica de toate felurile (euro 3,4) nu conteaza. Motorina proasta e de vina. Si ca noutate am auzit ca nu doar la logan e treaba asta. Ei au intalnit si passat cu injectoare duse. Ce e fabricat dupa 2005 si e common rail (injectie directa) pica daca e pusa motorina proasta. Asta e Romania.

                      Comment


                      • asta e singurul motiv pentru care nu merita sa iei motorinar in romania.incerci sa faci economie ca mananca putin si de fapt dai mai mult ca ti se strica motorul.de aceea nu mai vreau motorinar.sr i-mi cumpar si 30 de litri la suta dar nu mai vreau motorina.romanii incearca sa breveteze motorul diesel pe apa si motorina(aquatech).
                        Last edited by margelatu; 28 January 2009, 14:58.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • Originally posted by Adrian.C View Post
                          Gata m-am lamurit. Am fost la niste meseriasi in diesel si au spus ca pica de toate felurile (euro 3,4) nu conteaza. Motorina proasta e de vina. Si ca noutate am auzit ca nu doar la logan e treaba asta. Ei au intalnit si passat cu injectoare duse. Ce e fabricat dupa 2005 si e common rail (injectie directa) pica daca e pusa motorina proasta. Asta e Romania.
                          Exact.Sper sa nu ma repet. La noi in service au venit in doua randuri 2 Craftere de la aceiasi firma (firma era din DB). Simptome. Motorul nu pornea. Ca defect. toate injectoarele si pompa de injectie(common rail) . Cost reparatie 15.000 lei RON.Aveau pina-n 15000 Km. Cauza, motorina. Sunt altele care au peste 200000K, nicio problema. Asa ca ATENTIE mare. Motorina proasta nu iarta niciun motor, indiferent de marca.
                          Last edited by adicata2003; 28 January 2009, 15:19.

                          Comment


                          • am un 1.5 de 65 de cai din 2006 si are momente cand tremura la relanti dar de tras trage la fel stiti ceva de asta?

                            Comment


                            • De unde alimentezi ?

                              Comment


                              • salut

                                Am fost astazi la Torbmotor pe Bd Timisoara si le-am reconditionat pe toate 4.
                                Simptome: Masina pornea foarte greu.
                                Pret 4 mil bucata. Reconditionare consta in schimb piesei (valva am inteles) din interiorul injectorului cu una Delphi din cutie (made in France) si curatarea corpului injectoarelor cu un aparat cu ultrasunete. Test de injectoare pe stand special Delphi inainte si dupa schimbarea piesei pentru a se vedea diferenta. Diferenta era ca prima oara nu tineau presiunea nici macar 5 si dadeau pe retur. Dupa schimb tineau presiune la maxim de scala in aparatul de test. Ce e interesant este ca puteti sa vedeti tot ce schimba si cum lucreaza inainte si dupa.
                                Deocamdata nu pot sa imi verdict pt ca nu am mers cu ea mai mult de 5 km decamdata dar o sa va tin la curent....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google