Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by doru View Post
    Cand se duce un injector cum se manifesta masina??
    stai linistit colega, ca nu ti s-a dus nici un injector. Si chiar daca ai mers subturat cu ea, la 7000 de km e cam imposibil sa pice. Si cat de subturat puteai sa mergi? Numai la 1500 7000 de km? Poate la cateva zeci de mii mai inteleg, dar la 7000... Dar nu ne-ai spus cum merge masina in rest, pana la 130 la ora; merge bine, se chinuie, se tureaza bine... ? Poate ai nimerit vreo motorina mai proasta calitativ (apropo, am observat ca la rompetrol in pacurari motorina e cam proasta... Am pus intr-o zi si se cam chinuie masina cu ea...) sfatul meu e sa pui motorina de la omv/petrom si sa scoti masina la plimbare, da-i un pic de forja, adica minim 3000 de ture in viteza a 4-a, si apoi vezi cum se comporta.
    ai zis ca te duci la caremil la service... Ai mai fost? Ce ti-au spus?
    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

    Comment


    • #47
      Motorina pun numai de la PETROM pacurai o data sau de 2 ori maxim am pus de la rompetrol iar subturata nu prea cred ca merg schimb numai pe la 2000-2500rpm in oras
      ym! dorinu2005@yahoo.com
      BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

      Comment


      • #48
        Desi am mai spus-o o sa ma repet...Injectoarele sunt facute in spania si sunt foarte slabe...Pe suprafata lor se gaseste pilitura fina...La service o sa spuna ca ai folosit carburant neadecvat...E PE BUNE!!!

        Comment


        • #49
          La 80.000 km s-a stricat un injector la 1.5dci .Nu stiu cum sa gestionez situatia.
          Am gasit second hand cu 100 euro, 500 ron nou dar fara garantie, sau 1000 ron bucata in service dar nu cred ca schimaba numai unul ,deci in service ar costa 4000 ron fara manopera de montare. E mult si nu dispun de atatia bani. Injectoarele au fost curatate pe banc dar unul e stricat de tot. Cei care au aceeasi problema ca mine sa imi spuna cum au ezolvat-o.
          PS : A cumparat cineva piese de la baietii care vin duminica in targul vitan Bucuresti cu piese de la Pitesti ? Sunt curios de calitatea lor.

          Comment


          • #50
            Re all @aleze .... Nu-i indicat sa cumperi sh . Ori cel putin daca cumperi , schimba-le pe toate 4. Eu am patit asa , s-au stricat 2 , am gasit sh la un service cu 4.5 mil bucata. Le-am schimbat , a mers masina o jumatate de zi apoi iar a inceput sa porneasca greu, am desfacut injectoarele *numai conductele , sa vad alimentarea, si am observat ca mai am unul rau , l-am schimbat si pe al 3 lea ... *injectoarele erau sh de pe un clio parca, dupa ce l-am schimbat pe al 3 masina a mers 30/40 de minute, apoi iar pornea din ce in ce mai greu.Mi-a mai spus cineva ca cica ar fi regulatorul de presiune de vina...Si ala omoara injectoarele,ieri cand sa pornesc masina .....Nu a mai vrut *la mine e posibil ca totusi sa am probleme cu regulatorul, ca ii intaresc pompa aia manuala din dreapta deasupra farului , apoi la 3/4 chei automate porneste, dupa ca am pornit-o fuga la un service unde credeam ca o sa gasesc regulator nou... Nu aveau...In fine. Se uita tipul de acolo la injectoare si i-mi spune ca injectoarele is de vina * dau prea mult pe retur , atunci pe loc le-am scos pe alea de clio si le-am pus pe ale mele...Surpriza ....Masina porneste ... Cei drept nu la prima cheie.Am mers la service de una am luat injectoarele, i-am spus tipului ca imi fac probleme, le-a luat inapoi fara sa spuna nimic si mi-a returnat banii *mi-a spus apoi ca au mai fost si altii care le-au returnat.Acum .... Masina imi porneste greeeeu tare , omor electromotorul pana porneste masina, am noroc ca e bateria noua... Deci ...Ca o solutie alternativa si mai ieftina ... Am vazut eu un tutorial pe forumul asta de curatat injectoare...Cred ca o sa-l urmez si i-mi rezolv singur problema.Ori .... Daca imi poate raspunde cineva ... Daca pun aditiv in motorina , sau altceva de curatat injectoare ...Cam cat timp trebuie sa mearga masina sa aiba efect solutia ? Masina e acum in 2 injectoare functionale *cred ....Daca nu chiar 1 functional ...Ori sa le scot , le curat eu *dupa tutorial , apoi le pun pe masina cu solutie de curatare ...Ar fi bine ?
            aaa ca mi-am amintit ... @aleze ...Vezi codurile la injectoare , cand schimbi unul te uiti ca are un cod sus , sa fie la fel cu ale tale.Pentru ca ... Se poate sa-ti mearga , ori se poate sa i-ti mai cada inca vreo 1/2 ... Sfatul meu e ... Daca ai un service pe aproape , curata-l pe al tau... Apoi ca ultima solutie... Schimba-le pe toate , nu partial caci s-ar putea ca presiunea in ele sa fie diferita si nu vei rezolva nimic... *mia mai spus cineva ca inject cand sunt schimbate , trebuie reglate pe calculator , li se reseteaza codul si presiunea , ca toate sa lucreze la fel ... Acum ..Nush cum o fi , nu-s mecanic de meserie , dar 3 injectoare stricate am , si crede-ma ca am intrebat de rezolvari in multe locuri.... Sper ca sfatul meu sa te ajute , ori eu maine ma duc sa le curat pe ale mele , si postez dupa ce termin ...Cu rezultatele finale ....Bft
            sigpicSa traiasca urile , si

            Comment


            • #51
              Deobicei mergi cu masina subturata? Eu zic sa nu te complici cu aditivi, mai bine mergi cateva zeci de km cu masina mai turata (nu supra-turata) si vezi efectele. De asemenea ai putea incerca o testare in service, sa spuna cauza defectului.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #52
                Nu merg subturat andrei , schimb cam la 2000. Adevarul e ca nu prea a mers masina la turatii mari, maxim 3000 , dar nici 3000 nu a ajuns.Acum nu prea mai pot merge cu ea , pierde presiune pe undeva , ori de la injectoare , ori regulatorul .... Se opreste in mers , si pe loc la relanti merge cat merge si se opreste.Nu stiu exact ce ar putea fi , caci cum am spus si mai sus , dupa ce dau eu la pompa aia de cauciuc pana se intareste , masina porneste la a 2/3 cheie. S-ar putea ca regulatorul sa nu-mi tina presiunea , si trimite motorina pe retur inapoi in rezervor. Acum m-as bucura sa nu fie injectoarele si sa fie regulatorul care e 21 mil nou, asa .... 1 injector e 9 mil bucata .
                masina are 130000 km , injectoarele au fost schimbate cam la 30000 si regulatorul , pana in 100000 km masina a fost in garantie... Maine o sa o duc la tester sa vad ce rezolv , dar totusi , azi am sa incerc sa-i bag putin aditiv ....Si sper sa porneasca maine sa o duc la tester .. Ms de reply
                sigpicSa traiasca urile , si

                Comment


                • #53
                  Pai daca schimbi la 2000, e cam subturat motorul ... Incearca sa schimbi la 2400-2500...
                  1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                  Comment


                  • #54
                    Trebuie schimbat cel putin la 2200-2500 rpm.
                    Iar un injector e 1200 lei.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #55
                      Aha .. Ok am inteles , chestia e ...Chiar si la 2000 cand schimb motorul trage bine , nu tremura ..Nu nimic ..Trage. Si chiar si acum cand am problema asta cu injectoarele.... Cand o pornesc trage ...Si trage destul de tare ..Nu stiu cum s-a intamplat. Dar inainte de a umbla la injectoare era mai puturoasa, acum cand am pornit-o ...Am plecat cu scartzaiala fara sa-mi dau seama... Ii trebuie neaparat un tester ... Acolo imi spune tot ce o doare .. Ms de reply huzzy
                      --------------------
                      deci ... eu acum as putea sa o pornesc si sa o tin turata ceva timp .... sa zic 1 min aprox ... in vreo 4000 , cu ideea de a curata injectoarele ?! ar fi o solutie ?! sau ..sa ii pun o solutie de curatare in motorina , si apoi sa o turez putin mai tare ? am citit undeva ca trebuie sa mearga motorul cam 20 min , ca solutia sa aiba efect , dupa 20 min , oprit motorul , lasat vreo 5/10 min , apoi turatie mai mare .... m-ar ajuta ? ce credeti ?
                      btw. in iasi am gasit la o firma , pe comanda injectoare noi cu 873 ron andrei ... tot de logan , eu daca e sa schimb toate injectoarele , o sa caut , ori de clio , ori de megane .... am inteles ca se potrivesc, si au durata de viata mai mare ... *bineinteles daca is originale ...
                      Last edited by DieselLGN; 27 July 2008, 12:03.
                      sigpicSa traiasca urile , si

                      Comment


                      • #56
                        Am mai zis, nu recomand aditivii pentru curatare, iar s-o turezi pe loc, nu e bine deloc. Cel mai bine e sa mergi la drum lung, cu motorul la 3000-3500 rpm injur de 10-15 minute. Daca tot nu merge, trebuie sa se schimbe injectoarele. Daca ai gasit cu 870 lei/injector e bine, la dealer costa 1200 lei/injector.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #57
                          De 2 saptamani am o neplacere la pornirea unui diesel de 1,9 care abia la a 3-a cheie coopereaza...Am verificat bujiile,sunt ok...Filtrul de aer si cel de motorina sunt noi,bateria este ok,electromotorul functioneaza normal...Dupa a 3-a cheie motorul porneste cu usoare trepidatii iar esapamentul emana miros de motorina nearsa si fum. In compartimentul motorului totul pare in regula,conductele sunt etanse,nu exista scurgeri sau miros de motorina. Dupa pornire motorul se comporta normal. In timpul saptamanii parcurg maxim 6 km. Pe zi,iar in week-end 100 km. Avand grija sa o tin mai turata tocmai pentru curatarea injectoarelor. Folosesc combustibil de la Petrom si nu adaug alti aditivi. Deci,sa fie problema de la injectoare sau din pompa de injectie ?

                          Comment


                          • #58
                            Spui ca ai 1.9 diesel sau 1.5 Dci papuc diesel sau logan?

                            Comment


                            • #59
                              La motoarele de 19 is fregvente defectele de le pompa fie papuc sau solenza
                              daca continui sa o pornesti in continuare tot la a 3-a cheie se va duce si electromotorul in scurt timp
                              Asa ca ai grija REZOLVA PROBLEMA

                              Comment


                              • #60
                                Am o Dacia 1304 1,9D. Pompe de injectie nu am mai demontat si nici nu am timp...Asa ca voi ajunge la service,in scurt timp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google