Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut baieti ,am si eu probleme cu injectoarele la loganul meu ,este din 2007 si are acel senzor de apa pe filtru de motorina! Problema este ca mai cu mult timp inainte cand porneam masina (fiind motorul cald) si statea la relanti ....deci...din moment ce incepeam sa calc acceleratia ,intre 2000 si 3000 rpm intrerupea ,era ca un prag care il trrecea cu greu ,cand sarea de 3000 rpm ,imediat zbura motorul in blana ! Aasta fiind la RELANTI ,cand era in sarcina ,adica in viteza ,decat cu viteza 1 era acea intrerupere ,de la 2 mai departe nunai avea probleme !

    Toate bune si frumoase ,motorul l-am lasat asa ,mergea bine ,nu aveam martor aprins in bord si a mers mult timp ! Acum de cateva zile a inceput sa intrerupa si la viteZe superioare,2,3,4 si chiar 5 ,dar nu cand trage ,cand il las in frana de motor si apoi vreau sa apas iar pedala ,toata masina ,parca se zgaltaie ,parca nu arde motorina si merge urat in momentul ala!

    Aaa si mai ales cand e rece ,il las cateva minutr da mearga si daca vreau sa-l turez nici nu trece de 2500 rpm.....deci nu trece ,sta in 2500 ,palpaie motorul ,scoate fum negru si pedala o am la blana.....cand e cald trece de pragul ala (mai cu greu) si se duce la blana....motorina bag si de la peci ,am mai bagat si din alte surse "pentru mine sigure ,ca stiu cum o iau" si chiar o decantez.....deci motorina nu e o problema....

    Masina are 190.000 si a mai avut probleme in jur de 90.000 sau 100.000 ,cand sa schimbat un injector in servis si la scurt timp la celelalte 3 injectoare li s-au inlocuit doar diuzele de retur!!

    Sper sa cititi ce am scris ,ce ma sfatuiti sa fac....am pus-o pe tester ,pompa are parametrii normali,numai ca pe tester nu vede cum baga fiecare in parte.....ce sa fac... Omul de la servis a zis sa merg sportiv si sa bag motorina aditivata ca "poate poate" isi revin ,dar nu cred ,sportiv merg deja nu am ce sa-i fac!

    Cel mai rau imi e frica sa nu bage motorina in baie....mi s-a parut nivelul putin ridicat ,dar sa zic ca "mi s-a parut mie" ,orice sfat este de folos ,multumesc mult !

    Comment


    • Daca cineva intelege ceva din ce ai vrut sa spui, acela esti doar tu. Citeste, te rog, fa un rezumat si spune-ne si noua ce ai aflat.

      Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

      Comment


      • Originally posted by adicata2003 View Post
        Daca cineva intelege ceva din ce ai vrut sa spui, acela esti doar tu. Citeste, te rog, fa un rezumat si spune-ne si noua ce ai aflat.

        Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

        Am vrut sa spun ca in moment ce pornesc motorul ai il ambalez nu trece de 2500 rpm si intrerupe ,cand este cald ,trece cu greu peste pragul ala intre 2000 si 3000 rmp !

        Inainte nu facea probleme cand mergeam cu masina ,deci cand era in sarcină NU IBTRERUPEA! De o saptamana a inceput sa intrerupa si cand merg cu masina ,DAR nu intrerupe cand trage motorul ,intrerupe cand merg constant si mai intrerupe cand las masina sa reduca cu frana de motor si apoi vreau sa apas iarasi acceleratia!

        Sper ca intelegi ,mai pentru tine ,cu toate ca mai sus am detaliat mai bine problema !

        Comment


        • Verifica mufa de la regulatorul de debit de pe pompa. Poate fi oxidata.

          Comment


          • Care mufa ,ataseaza-mi o poza te rog cu acea mufa ! Eu am verificat si am dat cu spray de contacte pe mufele de la injectoare,de la ecu si inca vreo 2 de pe pompa de injectie ,nu stiu cum se numesc! Lasa-mi tw rog mult o poza dau explica-mi unde se sfla ,ca poate rezolv si injectoarele sunt bune!

            P.S mentionez ca motorul porneste foarte bine si la rece/cald !

            Comment


            • Poate fi de la cablaj sau mufa de la regulator. Regulatorul este piesa aia cilindrica montata pe pompa de inalta.

              Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

              Comment


              • Multumesc mult ,o sa ma duc la servis Dacia sa vad ce zic si meseriasii de acolo !

                Comment


                • Mult mai bine. Macar sa ai un diagnostic real.

                  Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

                  Comment


                  • Am rezolvat problema ! EGR-ul infundat si blocat de funingina , era "paralizat" ,iar teava aia in forma de J ,abea daca bagai degetul mic pe ea ,dupa curatare ,motorul merge foarte frumos ,sa numai spun ca trage de rupe ,eu personal nu am vazut loganul meu sa traga asa de bine in viata mea ! Injectorii nu au nici o problema ! Multumesc mult pentru sfaturi si mai dati cate o blana la masina ,ajuta mult !

                    Comment


                    • Corect. Iti dai seama acum de ce intrerupea. Iti dai seama cat aer mai intra in motor la turatie mai mare pe orificiul ramas. Bine ca s-a rezolvat. Totdeauna, un diagnostic corect te scapa de cheltuieli mari. De multe ori, banuieli grave sunt rezolvate foare simplu. Mult succes incontinuare
                      Last edited by 77sky; 1st July 2016, 17:48.

                      Comment


                      • Se da un Logan Van, 1.5 dCi DPF, 65kW, fabricatie 2011, 90.000 km la bord.

                        Achizitie de noua, intretinere exemplara.

                        Uneori masina refuza sa porneasca, fie ca afara sunt 20 grade sau -10 grade. Pur si simplu invarte in gol, apoi porneste ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Nu face asta zi de zi, desi in ultima vreme se intampla din ce in ce mai des.

                        Cineva pe un alt forum a spus ca ar putea fi vorba de pompa de transfer motorina din rezervor.

                        Nu sunt stocate erori in ECU la o diagnoza computerizata.

                        Nu scoate fum, consumul este firesc, motorul pare sa functioneze in parametrii normali.

                        As dori sa rezolv problema cu pornirea. Recomandati un service decent in Cluj-Napoca pentru o constatare ?

                        Comment


                        • Problema Injectoare

                          Buna seara colegi, am si eu o problema la un logan 1.5 dci euro 4, recent am fost nevoit sa schimb injectoarele si am comandat unele sh iar din 4 buc doar unul are codul din 16 caractere pe el, celelalte avand dezlipite acele stickere. Problema este ca nu stiu cum pot fave sa aflu codurile. Exista vreo solutie de a fi din nou generate/aflate?

                          Comment


                          • Buna ziua,

                            Trebuie sa schimb injectoarele la Logan 1,5 dci, euro 4, fabricatie 2007. Tot cautand dupa preturi am vazut ca sunt diferiti producatori in afara de Delphi: METZGER , Aci-avesa.
                            Si am mai gasit si firma asta https://www.bizoo.ro/firma/fccturbo/...bucati-1-5-dci Diferenta de pret este semnificativa fata de preturile de pe piata. Stiti despre ce e vorba ? Or fi facaturi ?

                            Multam de raspuns

                            Comment


                            • Salutare la toată lumea.
                              Am un Logan 1.5 dci, euro 4. Am avut probleme cu pornirea motorului si am ajuns la concluzia că trebuie schimbate supapele de retur de la injectoare.
                              Le-am inlocuit si am pornit masina, a pornit relativ ușor. După pornire, motorul ă inceput să meargă neregulat, zgomotos, scotea fum si nu se accelera cum trebuie. Totodată s-a aprins si becul roșu de apă, din bord.
                              M-am gândit să încerc să schimb si regulatorul de presiune cu cel vechi, pe care l-am fost schimbat din cauză că motorul avea o mică ezitare la ralanti.
                              Surpriza mea a fost că motorul ă inceput să meargă bine, se accelerează și nu mai scoate fum. Cu regulatorul mai nou ce l-am avut pe mașină, motorul ă funcționat bine până să schimb supapele de retur pe injectoare.
                              Intrebarea mea este, trebuiau calibrare injectoarele sau ceva de genul asta, fiindcă sau schimbat, sau regulatorul de presiune nu mai funcționează corect?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google