Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S o s frtilor daca aveti probleme cu injectoarele logan 1,5 dci euro 3,sa u 4 va sfatuiesc sa le demontati si ca precautie demontati si pompa de injectie si mrgeti la sinaia pe strada fagului sau frasinuli nu mai stiu exact dar este undeva cum urci catre cota 1400 va poate duce un taxi sa u va poate indruma orsicine si acolo va verifica pompa si va repara injectoarele perfect si va si da coduri pentru fiecare injector si garantie si au si preturi bune ,dar daca doriti sa le reparati lo coltul strazii o sa aveti un gust amar ca si mine stan patitu sa zic asa ,dar este alegerea voastra a fiecaruia unde doreste sa si repare auto,dar atentie unde le reparati daca nu va creaza coduri hexo si nu mai stiu cum le zice nu reparati acolo ca nu au tot ce le trebuie si nu le repara bine ,chear daca o sa va porneasca dupa ce le repara nu ua prametri care trebuie si nu e bine.asa ca tineti cont de ce va zic si nu o sa aveti regrete.silviusilviu

    Pe retur nu trebuie sa dea multa motorina desi nu ne putem da seama la ochiul liber putem sa testam la un servis sa u chear noi putem face aceasta operatiune sa zicem asa .1 avem nevoie de 4 furtunase subtiri transparente sa u nu pe care le introducem in returul fiecarui injector si la capatul celalalt pe fiecare antr un bidonas cu gradatie pentru a vedea cantitatea care vine pe retur ,cantitatea standard scoasa pe retur la 1 injector este de maxim 40 ml si se face in felul urmator ;se porneste motorul si se lasa la relanti 30 secunde dupa care se tureaza scurt la 4000 rotatii dupa care se mai lasa 30 secunde relanti iar turatie scurta la 4000 rotatii iar 30 secunde relanti iar turatie la 4000 rotatii si relanti 30 secunde deci ar fi 2 minute si jumatate de functionare la relanti cu aducerea turatiei la 4000 rotatii di 30 in 30 de secunde si daca cantitatea de motorina este mai mare de 40 ml pe injector este supapa de retur care nu vreau sa fac reclama la cei de la sinaia ca probabil este si in bucuresti rep.delphi dar pretul este altul cu siguranta [testat pe pelea mea]
    Last edited by silviusilviu; 30 March 2013, 21:34. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • stiu ca e reclama. ai 2 posturi, si la primul ai spus acelasi lucru. cum crezi ca e ? intrebasem si atunci... daca cer sa vorbesc cu patronul, vorbesc cu tine ? macar fa mai multe posturi sa nu se prinda lumea

      Comment


      • Problema cu injectoarele e foarte simpla: folositi filtre de proasta caliate, motorina de proasta calitate cumulate cu un sofat in regim de turatie subturatsau cu motorul rece pentru intervale scurte de timp (circuli 5 minute iar motorul nu apuca sa se incalzeasca).Se aduna calamina pe toate:pompa, turbo, injectoare.
        Faceti economie la motorina printr-=un sofat le regim subturat si asta e rezultatul. SUCCES!!!!

        Comment


        • In mare ai dreptate,dar nu calamina se dupune pe injectoare,etc,etc

          CALAMÍNĂ s.f. 1. Reziduu care rămâne după arderea carburantului în cilindrul motoarelor cu ardere internă. 2. Silicat hidratat natural de zinc, care devine fosforescent prin frecare; hemimorfit. [Pl. -ne. / < fr. calamine, cf. lat.t. calamina].
          sigpic
          "BRABUS" STYLE

          Comment


          • Unora le-a picat injectia chiar si daca au mers sportiv cu masina...Problema este la materialul prost folosit la unele subansamble
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Toata motorina este nasoala ,de obicei alimentez de la OMV si a trebuit sa alimentez dar nu am avut OMV in preajamasi am alimentat de la Rompetrol (pe Ghencea ) iar peste 3 zile a trebuit sa fac revizia de an ,ma duc la service se apuca nenea mecanicul de treaba scoate filtrul de motorina ii desurubeaza senzorul si varsa motorina din viltru intr-o sticla de plastic taiata si ce sa vezi...APA niste firicele transparente ca si cele de nisip care s-au depus la fundul sticlei concluzia trageti-o si voi!Mentionez ca am alimentat cu motorina sortimentul scump(nu mai stiu cat era litrul).Solutie:am sa iau motorina intrun bidon curat o las la sa se linisteasca 1 zi si o torn cu palnia in rezervor.Parerea mea!

              Comment


              • adica la rompetrol e nasoasla ? eu am bagat doar omv de top si colegul adicata2003 zicea de rompetrol ca ar fi bun. am alimentat si eu la rompetrol, si intr-adevar, motorul pare mai silentios. acum vii si spui ca e proata. pana la urma care e cea mai buna ?! ma refer la cele de top. am inteles ca e normal sa fie o mica cantitate de apa. din condens..etc. de aia sunt filtre cu senzor de apa...

                Comment


                • Am avut loganul 4 ani si ceva din care primii 2(aproximativ) am alimentat doar de la OMV/PetromV iar ultimii ani de la Rompetrol(de cele mai multe ori chiar de la statia din Ghencea alternand cu cea de pe Virtutii exceptie facand situatiile cand eram nevoit sa alimentez prin tara,etc) si nu am avut probleme cu apa sau alte depuneri nici dupa OMV/Petrom nici dupa Rompetrol.

                  Si mie mi s-a parut ca motorina de la Rompetrol ii da parca alt "sunet" motorului...

                  Cu Dusterul pana acum am servit in majoritatea cazurilor PetromV si de cateva ori Rompetrol dar inca aveam destula motorina in rezervor asa ca nu a fost concludent pentru a observa vreo diferenta

                  Recent am primit recomandari legate de motorina de la Lukoil...nu stiu exact de ce dar eu nu am bagat niciodata de la ei.

                  Probleme cu apa&altele cred ca sunt peste tot, difera in schimb cantitatea iar din partea noastra a consumatorilor intervine si ceea ce am putea sa numim noroc atat de statia de unde alimentam cat mai ales de motorul masinii respectiv cat de sensibil este la "scame", apa si alte porcarii din motorina sau benzina.
                  Last edited by god; 11 April 2013, 09:31.
                  ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
                  Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

                  Comment


                  • Salutare,

                    Problema cu injectoarele si pompa de injectie la logan apar in general nu dintr-o singura cauza, responsabil este si stilul de condus, si motorina care nu mai este ca in trecut la fel de "grasa" si nu mai asigura ungere la fel de eficienta a unor elemente din pompa si astfel se ajunge la pompa care face span si strica injectoarele, dar ce am spus mai sus s-a mai spus si in trecut sub o forma sau alta.

                    Ce vreau sa va spun nou vis a vis de ce ar trebui sa faceti cand injectoarele si pompa va lasa masisna in drum si unde multi gresesc este ca:

                    Daca optati pentru a repara pompa si injectoarele trebuie sa luati in calcul urmatoarele aspecte.

                    - veti avea doua alternative, sa le reparati dupa varianta oficiala delphi sau "la colt de strada" la service-ul lui Gica stie tot.
                    Varianta oficiala delphi este mai scumpa decat varianta celalata iar mai jos va voi enumera diferentele.

                    1.Orice mecanic cu un minim de cunostinte poate schimba o duza sau supapa de retur la un injector si sa il carpeasca si masina sa mearga mai bine sau mai rau.

                    2. Un reparator autorizat Delphi pe langa schimbarea respectivelor piese din injector va mai face un lucru care la colt de strada nu se face. Acel lucru se numeste generare de cod nou pentru injectorul reparat. Sa nu uitam ca piesele de schimb au o mai mare sansa sa fie originale delphi si nu chinezesti.
                    Generarea de cod - orice duza de injector are caracteristici unice de debit, iar cand un injector are duza si alte pise schimbate, caracteristicile lui de debit se modifica, iar bancul care genereaza codul nou de injector va lua din cate stiu undeva la 100 de masuratori de debit al noului injector, in sarcina, masuratori cu care se genereaza acel cod nou. La montarea pe masina codul acela se scrie si in calculatorul masinii, iar in momentul acela calc masinii stie sa regleze avansul masinii si alti parametrii ai injectiei.

                    Negenerarea noului cod pt injector poate duce la functionare anormala a motorului, fum , consum marit si in unele cazuri topirea pistoanelor.
                    Daca deschiderea si inchiderea injectoarelor nu e perfect sincronizata cu pozitia pistoanelor in camera de ardere, poate conduce la uzura prematura a pistoanelor sau topirea lor.

                    La reparatia injectoarelor este obligatorie verificarea pompei de injectie( reparatia ei daca e cazul) curatarea rezervorului si a conductelor si schimbarea filtrului de motorina.

                    Va recomand filtrele de origine sau filtrele delphi pentru motorina.

                    Decideti voi care din variante merita aleasa.

                    Comment


                    • Frate si eu am un DCI, la fel am auzit fel si fel de variante cum ca injectoarele si turbina ar fi praf. Al meu are 115.000 si nu am problem inca la injectoare sau turbine. Cunosc personae care au vandut logan DCI la 180 - 200 mii si nu au avut niciodata problem cu el. Mai e si de noroc, mai e si de cum il intretii.

                      Comment


                      • Urmeaza si la tine, stai linistit
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • eu am 80.000km si am schimbat deja un injector dar recunosc ca motorina am pus de unde am apucat...abia acum tin cont de unde pun..omv maxx motion sau lukoil ecto plus

                          Comment


                          • daca iti zicea cineva ca daca pui de la galeata o sa se strice il credeai ?

                            daca iti zic ca aia maxxxxx sau plussss e mai aditivata si cum zicea si Michidutz :"nu mai asigura ungere la fel de eficienta a unor elemente din pompa" ma crezi ?

                            ps: ai ales varianta 1 desigur. NU ?
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • Nu as zice neaparat ca pompa turbina sau injectorul sant praf la Logan, nu uitati va rog, ca Dacia este mult mai prezenta pe sosele decat orice alta marca de masina. Deci vor creste proportional cu numarul masinilor de pe strada si numarul problemelor tehnice avute rezultand intr-o expunere negativa a marcii.

                              Ar fi interesant de vazut cate din exemplarele vandute au avut probleme asa ne-am putea face o idee.

                              Cu stima

                              Comment


                              • Problema Injectoare/pompa De Inalta

                                Salut ! Am un logan 1.5 din 2006 cu 120.000 km si nu vrea sa mai porneasca.
                                Am fost la service si mi-a spus ca e de la pompa de inalta dar si ca am un injector picat si inca 3 la limita. Ce sfaturi imi dati ? De la service mi-a propus sa iau de la ei o pompa la mana a2a cu 82.000 km cu 900 lei, iar noua este 2.200 lei si am hotarat sa o iau noua iar cu injectoarele ce sa fac? Sa le schimb sau sa le reconditionez? Sau o fi alta problema de nu porneste? Bateria e noua si restu merg perfect. A mai avut cineva problema asta ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google