Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tocmai de asta zic ca nu e nimic sigur pana nu faci un test de retur la injectoare plus o diagnoza.

    Comment


    • Originally posted by lars View Post
      sal, un prieten ar vrea sa schimbe injectoarele de pe motorul sau E 3 cu unele E 4 ,crede cineva ca se poate asa ceva? multam
      La mine nu a mers manevra!!! Nu s-a putut scrie codurile injectoarelor in computerul "tractorului"!!!

      Comment


      • Originally posted by belferu View Post
        Daca vi se strica injectoarele, NICIODATA sa nu le tarati, adica sa schimbati supapele din interiorul lor. Este o metoda de scurta durata si este recomndata numai daca vinedeti masina a doua zi, maxim a 3 a. Eu le-am tarat de 3 ori dar pana nu leam schimbat, masina nu a mers!


        -----------------------------------------------------------
        eu le"am schimbat , 4 buc noi ..si au picat si acelea.. si nu stiu ce sa mai fac

        Comment


        • 1-Ce filtre de motorina folosesti?
          2-Ce combustibil?
          3-Ce supape(diuze) ai folosit,pentru ca exista o gramada de facaturi pe piata.
          4-Ai verificat daca pompa produce span?
          5-Ai curatat rezervorul?
          6-Dupa citi km au picat injectoarele,daca le-ai "tratat" de 3 ori ?
          Foarte multi au facut aceasta operatie si masinile merg fara probleme.
          Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

          Comment


          • Originally posted by kata dog View Post
            am inteles si va multumesc....dar dc dupa ce porneste merge impecabil??/dc nu bate nici un injector??

            am topicul mutat deci sa inteleg ca mai mult ca sigur sunt injectoarele cu toate ca nu au nimic????

            injectoarele nu ar trebui sa dea semne si in mers???/pompa la fel???
            Marele "mister",consta in turatie si in starea supapelor de retur.Daca ai pierdere ,suficient de mare,ca sa nu poata fi acoperita de pompa la 200 rot/min(turatia electromotor),motorul va porni foarte greu sau deloc(va porni mai usor tras,se mareste turatia),in schimb,va functiona normal in relanti si in sarcina.

            Comment


            • Mie mi-au cazut injectoarele si pompa de motorina dupa 120000 de km si am schimbat diuzele si pompa la Bucuresti la razvanypo (coleg cu noi pe forum).Sper sa ma mai tina masina macar vreo 50.000 de km dupa care cred ca am s-o trec pe benzina!Oricum recomand cu toata caldura pe Razvan si pe Vali!

              Comment


              • salutare tuturor. de cateva zile am achizitionat un logan 1.5 dci din 2007. cel de 65cp cred. bine inteles are probleme cu injectoarele. Stiu ce este de facut, unde trebui mers cat costa si asa mai departe. cu doua intrebari va deranjez 1. a incercat cineva sa monteze alt model de injectoare?(de alt model de auto. preferabil nemtesc) 2.turbina arata ca un pistol cu apa... ceva mai mare custom sau de alt model de auto a montat cineva? igr a anulat cineva?

                Comment


                • Eu nu înteleg de ce ti-ai luat logan daca stiai ca-i prost. La motorul asta daca-i dai ce trebuie nu o sa ai probleme cu el. Vezi tu, turbinele astea nu sunt bune, sunt chiar foarte bune. Cad mult mai repede la VW, decat la Renault. Am lucrat la un service vw-audi. Schimbam acolo minim 2 turbine pe saptamana. Acum lucrez la un service dacia renault nissan. cred ca in ultimii 2 ani au schimbat baietii max 4 turbine la logane. Chiar nu pica.

                  Comment


                  • Originally posted by geaglesmerles View Post
                    salutare tuturor. de cateva zile am achizitionat un logan 1.5 dci din 2007. cel de 65cp cred. bine inteles are probleme cu injectoarele. Stiu ce este de facut, unde trebui mers cat costa si asa mai departe. cu doua intrebari va deranjez 1. a incercat cineva sa monteze alt model de injectoare?(de alt model de auto. preferabil nemtesc) 2.turbina arata ca un pistol cu apa... ceva mai mare custom sau de alt model de auto a montat cineva? igr a anulat cineva?
                    Poti sa pui ce injectoare vrei tu, de preferat dinalea de VW ca alea nu pica niciodata si turbina tot dinaia ce nu pica niciodata si egr la fel si tot motorul si toata masina, si bineinteles sigla din spate 1.5 TDI ca aia-i baza (cu d si i rosu bineinteles) ca sa fie treaba treaba...
                    Sper ca nu sa supara nimeni si ca aluzia mea e tratata ca atare...

                    Colegu, repara injectoarele intr-un service profesional, gasesti pe forum destui, verifica pompa de inalta presiune sa nu bage span, shimba filtrul de motorina cu unul original si ai grija sa il schimbi la timp de fiecare data. Curata bine bine instalatia de alimentare si pune motorina buna si ai sa vezi ca merge mult si bine fara probleme. Eventual poti folosi si ulei de amestec in 2 timpi in motorina, cauta pe forum ca s-a discutat despre asta. Masina daca ii dai ce ii trebuie o sa te tina mult si bine.

                    Comment


                    • Originally posted by gigi-kent View Post
                      ai vazut?eu oricum am in permanenta un bon de motorina la mine de la peco.in caz de ceva le spun ca de acolo am bagat motorina.am pe cineva la petrom si mi-a zis ca ei pun apa in motorina si isi mai trag si ei cateva zeci de litrii.
                      Cata prostie !!!! Pune tu intr-o sticla motorina si apa si sa vezi ce se amesteca!!! Apa se decanteaza. Ala de la Peco a facut misto de tine!!!
                      sigpic

                      Comment


                      • cum majoritatea loganurilor dci au probleme cu turbina si injectoarele, si al meu are.am mai avut si alte masini diesel bmw si opel si indiferent de motorina folosita nu crapa nimic. m-am gandit initial ca injectoarele de logan sunt mai slabe de inger si m-am gandit sa gasesc o solutie. m-am documentat citind pe diferite site-uri si am inteles ca problema injectoarelor pleaca din pompa de motorina. pompa de motorina produce pilitura si astfel se infunda si blocheaza injectoarele. remedierea acestei probleme este relativ simpla si ieftina. se demonteaza pompa injectie, se elimina partea de joasa presiune din pompa , si se inlocuieste cu o pompa benzina electrica de 4bari ce se monteaza in rezervor. se curata instalatia, injectoarele, se schimba filtru si va merge perfect

                        Comment


                        • Originally posted by MihaiiahiM View Post
                          Cata prostie !!!! Pune tu intr-o sticla motorina si apa si sa vezi ce se amesteca!!! Apa se decanteaza. Ala de la Peco a facut misto de tine!!!
                          daca ar fi fost imposibil, cum zici tu, de ce ar mai fi facut filtre de motorina cu senzor de apa ?!

                          @geaglesmerles
                          ai facut tu asta ? sau ai auzit ca asa se face ?
                          Last edited by B997NDL; 27 January 2013, 17:04.

                          Comment


                          • se intrebau alti membrii ai forumului de ce am achizitionat un logan daca sunt nemultumit de problemele ce apar la aceasta masina. m-a costat sub 1500 euro si este din 2007. la banii astia nu itzi cumperi nici bmw din 95. odata remediate problemele de injectie si turbina este o masina buna, cu un consum mic, cu prteturi de intretinere mici. am si alte masini loganul il am de cateva zile si inca nu il folosesc.

                            inca nu am facut nimic, doar m-am documentat....cand ma apuc de treaba deschid un post nou unde voi veni cu poze si explicatii
                            Last edited by geaglesmerles; 27 January 2013, 17:12. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Eu unul sunt foarte curios daca o sa functioneze daca renunti la pompa de joasa si sa montezi o pompa electrica de motorina/benzina...
                              Cred ca te-ai documentat de aici http://www.youtube.com/watch?v=uhIfUxh0rHg si mai cred ca acest filmulet l-au vizionat foarte multi posesori de 1.5dci insa nu am vazut sau auzit pe nimeni de pe acest forum sa incerce asa ceva...la comentariile filmuletului sunt cateva persoane care spun ca au facut modificarea si merge...eu unul astept de un an sa vad un tutorial pe tema aceasta cu poze, explicatii, fapte reale...poate asa se vor rezolva toate problemele la injectoarele 1.5dci.

                              Comment


                              • eu cred ca e mai degraba "sfantul graal". toti vorbesc de asta, dar nimeni n-a vazut realizat. nu prea am incredere in combinatia asta.
                                daca se putea realiza, cred ca se gaseau destui mecanici pe la dacoserv care ar fi propus lucrarea in particular. mancau si ei o paine alba si ar fi avut mii de clienti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google