Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am patit eu sa am la 1.5 dci 85cp apa in combustibil.
    Iti da odata in nas masina si se aprinde martorul respectiv,

    Trebuie sa schimbi filtrul de motorina, fara sa cumperi un senzor nou.
    Senzorul se desfileteaza din partea de jos a filtrului si se infileteaza pe noul filtru.
    Dupa ce am pus noul filtru a mai dat odata in nas si s-a aprins iar martorul, dar asta pentru ca probabil inca mai era apa pe senzor ca ulterior n-a mai facut..pana am inlocuit iar filtrul ca ii venise vremea.
    Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

    Comment


    • La 5000km parcursi cu filtru nou desfa doar senzorul si lasa sa curga toata motorina din el...
      http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

      Comment


      • Originally posted by B997NDL View Post
        pana acum am scapat de asa ceva. pleaca din prima.
        ce-i drept, bag numai top diesel de la omv. tot pe ideea sa nu-mi faca figuri la frig.
        Ai inteles acum cum sta treaba? Ti-am spus si eu si colegul darksid3.
        sigpic

        Comment


        • asteapta...

          Comment


          • ce ? daca nu s-a intamplat dupa cca 60 k, nici nu cred ca mai e cazul.

            @mihai
            ce a spus dark nu exclude ca se poate pune apa in motorina. am vazut destule cazuri ca sa ma mai mir.

            Comment


            • apa in motorina o confirm si eu.,,,am luat pt cineva la tara sa aprinda focul intr-un bidon de 5 litri si aveam 1 cm de gheta pe fundul sticlei a doua zi...asa ca aia cu condensul las-o moarta caci ,cantitatea de apa este mult prea mare pt a fi doar de la condens;). manevre inca se mai fac,,cat se mai poate dar nu ca acum 3-5 ani!

              Comment


              • Originally posted by B997NDL View Post
                daca se putea realiza, cred ca se gaseau destui mecanici pe la dacoserv care ar fi propus lucrarea in particular. mancau si ei o paine alba si ar fi avut mii de clienti.
                oricum au. si nu are nimeni interes sa-ti mearga masina fara probleme in afara de tine. cu cat esti mai neinformat cu atat esti mai usor de parlit.

                Originally posted by B997NDL View Post
                am vazut de mult ca tu te bazezi mai mult pe ajutorul lui dumnezeu... )
                Normal, doar sunt crestin...
                Originally posted by B997NDL View Post
                ....
                eu o s-o fac dupa vreo 10 ani de teste.
                strict problema ta... sa dea ``D-zeu,, sa nu ai niciodata probleme cu ea...
                Doamne ajuta...
                Last edited by Fyrestarter; 29 January 2013, 10:30.

                Comment


                • Originally posted by B997NDL View Post
                  ce ? daca nu s-a intamplat dupa cca 60 k, nici nu cred ca mai e cazul.

                  @mihai
                  ce a spus dark nu exclude ca se poate pune apa in motorina. am vazut destule cazuri ca sa ma mai mir.
                  E grea fizica!!!

                  Daca apa sta pe fundul rezervorului (treaba cu densitatea), iar pompa trage de pe fundul rezervorului, in concluzie primul care alimenteaza, alimenteaza numai cu apa, CORECT!

                  Pompele au si ele filtre ca si masina, deci apa care ajunge in rezervorul de la peco, prin condens, ramane in filtrul pompei. CORECT!

                  Daca iti amintesti, pe vremuri si chiar si acum, pompele au un vas de sticla in lateral, vasul acela este de fapt un pahar decantor in care se vede daca se strange apa in el. (pompele vechi il aveau la vedere, cele mai noi il au in pompa)

                  Si parga vad un lucrator peco turnand cu galeata apa in rezervoare, ca doar nu este invizivil. HAI SA FIM SERIOSI.

                  ATENTIE MARE!!! Daca luati motorina de pe ici, pe colo, sigur o sa aveti probleme. In loc de motorina se mai poate baga (vinde) benzina amestecata cu ulei, iar unii baieti cu camioane asta fac. Am prieteni pe camioane.
                  sigpic

                  Comment


                  • bine. tu crezi ce vrei. ti-a spus si slim daddy mai sus ca se mai pune apa in motorina. in rezervor cu returul cald de la motor se mai face condens.
                    dar in bazinele de la benzinarii de ce s-ar face asa de mult ?! si cata umezeala
                    s[ fie in aer ca sa fie atata apa ?! suntem in Columbia ?

                    Comment


                    • Iarna, umiditatea din aer ajunge lejer la 90%, in clima din Romania...
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • de unde atat condens? se face putin dar nu litri de apa si nu peste capacitatea de retinere a filtrului, asta in cazul in care nu completezi cu apa din pompa. rezervorul e aproape etans. intra aer doar cata motorina se deslocuieste din volumul rezervorului. sa nu aveti impresia ca acolo sunt curenti de aer care sa aduca atata umezeala... daca se schimba filtrul la 10000, sau macar purjat, nu ar trebui sa fie probleme, indiferent de cata motorina este in rezervor. la benzinare e alta poveste. daca se merge aproape permanant pe rezerva e posibil ca pompa de benzina sa se arda, isi face racirea cu benzina. Doamne ajuta...

                        Comment


                        • Da, putin, foarte putin. Becul martor la bord se aprinde cand in filtru sunt aproximativ 100ml apa. Senzorul ala de apa merge pe conductivitate electrica intre doi electrozi prin intermediul apei.
                          Colegu` B997NDL ai avut probleme cu apa in motorina? Nu ne luam dupa ce spune unu` si altu` ca nu stim de unde au alimentat. Spune daca tu ai avut probleme.
                          sigpic

                          Comment


                          • inca nu sper nici sa nu am. macar motorina scumpa s-o ierte.

                            Comment


                            • Nici eu nu am avut pana acum si nici cei din familie unde sunt 3 dci-uri de 65 cai cu km intre 90000- 150000 si care au alimentat mereu numai de la petrom si motorina standard. Mentionez ca nici o masina din cele 3 nu a avut probleme cu pompa de injectie sau cu injectoarele.

                              conform http://www.meteoromania.ro/anm/?lang=ro_ro

                              ADJUD
                              29-01-2013 ora 18:00

                              Fenomen : aer cetos
                              Temperatură : -8.0 ºC
                              Vânt : 2.0 m/s, directia : S
                              Nebulozitate : cer acoperit
                              Presiune : 1006.4 mb, in scadere
                              Umezeală relativă : 100 %
                              Strat zapadă : 25 cm la ora 08

                              Daca au pus ei apa in aer, dapai in motorina!!!
                              Last edited by MihaiiahiM; 29 January 2013, 19:44. Reason: Automerged Doublepost
                              sigpic

                              Comment


                              • Aici

                                Motorina de la Petrom permite 200 mg/kg de apa pagina 2 din document.
                                820g motorina = 1litru deci la un plin de 50 de litrii= 4,1 grame apa=4,1 ml /plin. Considerand cazul cel mai dezavantajos.
                                Last edited by proteinman; 29 January 2013, 21:33.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google