Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu nu am nimic cu tine. Vad totusi ca esti cam suparat.
    Pot sa te intreb ce motorizare ai si daca ai avut probleme cu dci-ul tau? Si la cati km?
    sigpic
    Logan 1.5 dci 90 cp

    Comment


    • Nu as lua dci nici daca mi s-ar da gratis. Diesel doar de la BMW, am avut, in ultimi 3ani. Am 4 cazuri cunoscute, toti cu probleme. De asemenea, Delphi recomanda schimbarea injectoarelor la un anumit interval. Vezi ca sunt ceva cazuri pe forum cu motorizările schimbate cu benzinare, de bune ce sunt dci-urile, trebuie doar sa cauti. Fum fara foc nu iese niciodată.
      Iti dai seama ca as fi penibil sa generalizez la nivel de statistica, in virtutea faptului ca as avea dci, ca nu am avut probleme deci, in concluzie, asta s-ar aplica la toate.

      Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • In general sistemele common rail sunt mult mai sensibile la calitatea filtrelor si a motorinei si cum la noi oamenii stau prost cu banii si iau cele mai proaste filtre si motorina de pe unde apuca si de cea mai proasta calitate, rezultatul este previzibil.
        Cei care tin la calitate si folosesc filtre bune, schimbate la timp, motorina de calitate sau macar incearca sa fie asa, folosesc motorul intr-o gama corecta de turatie vor avea cele mai putine surprize.
        Eu personal am montat un filtru de origine luat dintr-o reprezentanta Renault si l-am schimbat dupa 3 zile, timp in care imi miorlaia pompa foarte tare, deci mai conteaza si factorul uman care sa recunoasca problemele si sa actioneze in consecinta.

        Comment


        • Originally posted by nmclogandci View Post
          timp in care imi miorlaia pompa foarte tare,
          cum adica "miorlaia" pompa? mai nuantat putin daca se poate...
          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

          Comment


          • Nu ai fost inapoi la renault sa le semnalezi ca miorlaie pompa cu noul filtru de motorina?

            Comment


            • Originally posted by popavlm View Post
              cum adica "miorlaia" pompa? mai nuantat putin daca se poate...
              asa zisa ''miorlaiala '' provine de la supapa de sens montata pe filtru de motorina, sistemul se dezamorseaza si cand pornesti se aude un zumzai timp de 1 minut ,acum depinde si cat este de buna supapa respectiva daca nu tine presiunea de loc cred ca face asa tot timpul ,supapa respectiva o au filtrele euro 3 ,acelas lucru l-am patit si eu dar am avut o supapa veche de la un filtru folosit .

              Comment


              • Test Injectoare

                Buna seara. Am facut testul cu borcanasele legate pe returul injectoarelor si intr-un timp de 1,5 min in recipiente am avut urmatoarele cantitati: in 3 borcanase-cate 12 ml si intr-un borcanas 12 ml. Nu tiu daca am procedat bine intrucat motorul era rece.Ar fi trebuit facut testul cu motorul cald? Stie cineva debitul pe retur(eventual un standard) pe care ar trebui sa-l dea un injector?
                Va multumesc

                Comment


                • Testul de retur se face ori cu mufele de la injectoare si regulator de presiune scoase, ori cu ajutorul testerului, ce ai facut tu in ralanti are rezultate mai mult decat aproximative.
                  INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                  Comment


                  • Probleme cu injectoarele ?

                    Buna seara,
                    Astazi am fost la service si mi s-a facut un test la injectoare cu patru furtunuri. Pe toate patru, pe retur a masurat meseriasul, se cam ducea in 5 cm.
                    El mi-a spus ca as fi la limita cu injectoarele si ca ar trebui sa le schimb.
                    Nu stiu ce sa cred. Ca simptom ar fi urmatorul: dupa o stationare mai indelungata, porneste mai greu dar la prima cheie totusi. Porneste imediat daca amorsez un pic pompa in care nu este motorina initial.
                    Imi puteti spune care ar fi problema ?
                    Faptul ca nu mai amorseaza pompa ar avea legatura cu injectoarele ?
                    Specific faptul ca dupa prima pornire (dupa ce am amorsat) ulterior porneste fara sa mai amorsez. Si pormneste foarte bine.

                    Comment


                    • Da poate avea legatura cu injectoarele.Daca acestea nu tin presiune in interior(au supapele uzate) automatul devine lung pana se face presiune de pulverizare !
                      Dar cred ca problema dezamorsarii este undeva la pompa de inalta.Injectoarele defecte se manifesta prin mers neregulat(in relanti sau sarcina),fum abundent,zgomot specific,etc..Daca sunt la limita de corectii mai duc mult si bine.Ce corectii face ECU la injectoare(a citit meseriasul pe clip)?

                      Comment


                      • Din ce se spune aici ar fi o problema la para de amorsare. Se poate rezolva prin montarea unei supape unisens de 8 inainte de para de amorsare. Neaparat aceata supapa trebuie pusa la cald altfel vor fi probleme cu aerul pe instalatie. Pentru siguranta poti monta si doua coliere.

                        Comment


                        • Probleme Injector&pornire !!! DCI

                          Salut ! am un logan 1.5 dci euro 3 2005
                          -Prin luna Decembire am fost cu masina la mecanic pt ca scotea fum negru si mi-a cazut ambreiajul . Masina pornea la cheie
                          -A facut ambreiajul ,s-a desfacut motoru , a stat masina 2-3 saptamani in service , inainte sa se apuce de ea l-a, intrebat daca are rost sa o repar si daca injectoarele sunt bune , el a zis ca sunt bune .
                          Cand ma duc sa iau masina a pornit din prima dar greu , i-am zis ca mi se pare ca a pornit greu si etc, raspunsul lui a urmatorul : sunt piesele noi la motor si mai dureaza pana se amorseaza etc .
                          -A 2 -a zi de dimineata a pornit din A 8 - A CHEIE CHINUITA , il sun si ii spun a zis ca nu e amorsata si sa ii dau la pompita de la motor . In ziua aceea am fost cu ea la service si i-a facut ceva la tur - si retur-ul de la motorina , erau niste bule de aer pe furtune .
                          Dupa aprox 4 zile numai porneste sub nicio forma , ii spun vine el imi arata cum sa o pornesc cu spary-ul .
                          -Pe 8 ianuarie iam dus masina la service si iam zis ca o iau cand ma suna ca e gata, ma sunat si a zis ca nu e vina lui si ca e un injector de vina si cand cade unul cad toate in conditiile in care eu cand i-am dus-o pornea la cheie IAR EU INAINTE sa se apuce de ea a zis CA INJECTOARELE SUNT BUNE !
                          -Nu am mers cu ea subturat niciodata
                          Se poate sa fie coincidenta iar a 2-a zis sa imi cada mie injectorul sau nu a fost el atent la montaj/demontaj . Maine ma duc la el sa discut pb asta !!!!

                          Comment


                          • pai poate "frizerul" ala a schimbat injectoarele sau mai stiu eu ce piese.nu lasati masina asa cate 2 saptamani si dupa aia va intrebati de ce nu merge.un service maio de doamne ajuta ar trebui sa faca totul in cateva zile.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • a fost tinuta atata pentru ca nu putea sa dea jos chiuioasa , s-au rupt capetele de la suruburi

                              Comment


                              • pai atunci la mecanicul ala sa nu mai mergi... incearca la cineva care se pricepe cu adevarat...
                                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google