Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu chiar nu va inteleg. De unde ati scoso voi p'aia cu "nu ai ce cauta sub 2000 cu motorul"
    Voi chiar nu aveti minte si intoxicati pe ceilalti cu prostii.

    E ceva ilogic. Daca te uiti in datale constructorlui si in graficul de cuplu o sa observi ca maximul de cuplu il ai la 1900 rot/min (la ala de 85 CP). Pai voi tocmai avantajul asta nu-l valorificati.
    Nu mai intoxicati pe ceilalti cu prostii pe ceare si voi le-ati preluat de la altii.
    Eu am 50.000 km, si motorul merge ca uns asa cum a mers si la 0 km. Si merg cu masina si la 1500 treapta a 5-a. Dar am ajuns cu el si la 4000 cand a fost nevoie.

    Nu are rost sa turazi motorul degeaba , daca nu e necesar. Ce rost are sa mergi cu 3000rot/min in oras. Oricum fiecare faceti ce vreti cu motoarele voastre. Dar nu mai postati prostii pe forum. Documentati-va apoi postati.
    Last edited by adicata2003; 13 January 2011, 10:25.

    Comment


    • La un mers cosntant, DA. Problema e ca unii confunda asta cu turatia de schimb a vitezei.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Nu cred ca e vreunul "tampit" sa schimbe la 1600 rot/min. Pai nici nu merge. Clar ca motorul va tinde sa se opreasca. Sub 1900 rot/min, cuplul este foarte mic, de aceea nu poata invinge cuplul rezistent pentru a accalera.

        Comment


        • E mare gradina...crede-ma.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • daca mergi cu a 5 la 1500rpm crezi ca faci bine?
            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

            Comment


            • 1. sunt posesori de masini, care schimba la 2200(diesel sau benzina) sa nu consume sau sa nu uzeze motorul, la diesel se duce turbina in primul rand, la benzina apare calamina, daca ei schimba intre 2000-2400(mai rar) stii unde cade.
              2. sa mergi cu 3,4,5 la 1500 nu e bine (la TDI alea fara CR, era), sa ne anunti cand ai probleme; si-a luat o cunostinta logan 65 CP, la 32000, avea urme de ulei pe la turbina.
              3. Nu merg cu 3000 in oras, aprox. 2000-2300, in functie de viteza, traseu.
              4. Am fost categoric si am zis 2000, bine ca poate fi 1900, dar nu sta nimeni sa se uite fix , plus ca de ex: in func de motorizare cuplu maxim este intre 1750-2000, nu intoxic pe nimeni, cine vrea sa asculte, bine, cine nu, la fel.
              5. Motorina Rompetrol (folosesc, e cea mai buna), sau MOL(daca aveti ceva cu anteriorii); fara Petrom, Lukoil n-am folosit

              Comment


              • Da si-ti spun si de ce.

                De exemplu la mine in treapta a 5-a la 1500 rot am in jur de 60km/h.

                Exact cat trebuie sa merg in localitate.

                Daca stiu ca pentru 10...15 km nu o sa maresc viteza, pentru ca nu-mi permite drumul, (localitate), deci nu accelerez, ci merg constant, cuplul mecerat rularii este doar acela pentru a mentine viteza. Cuplul motor dat la aceasta turatie in treapta a 5-a, este suficient. De ce sa merg cu treapta a 4-a la 2000 rot, cand pot rula foarte frumos in treapta a 5-a, si astfel va scade si consumul. Si mai e o chestie, daca este nevoie sa accelerez brusc, clar retrogradez intr-a parta, pentru ca in treapta a 5-a la acea turatie, rezerva de putere este mica si cuplul dat de motor nu poate invinge cuplul rezistiv pentru a accelera masina.

                Mutorul nu sufera cu nimic, dincontra ii face bine sa rulezi la turatii mici. Dar sa nu credeti ca eu rulez subturat. Repet ajung si la 4000 rot/min. Sau cand perg in afara sau autostrada merg constant la 3000...3500 rot .min. In functie de drum.


                Iinjectoarele la sistemul commom rail in mod sigur nu au de suferit.
                Asa ca nu turati motorarle fara sens. Adaptati-va tipurilor si conditiilor de drum.

                Comment


                • dar turbina ce zice??
                  fara suparare

                  La tdi fara cr, cuplu maxim era pe la 1400-1700, nu caut acum, deci turbina mergea in parametri, la dci la 1500, ea se invarte "la relanti"; asta era diferenta, sau aici era buba, nu la injectoare
                  Last edited by vllad; 13 January 2011, 11:29.

                  Comment


                  • Iar spui niste prosti fara sa te documentezi.

                    sa mergi cu 3,4,5 la 1500 nu e bine (la TDI alea fara CR, era), sa ne anunti cand ai probleme; si-a luat o cunostinta logan 65 CP, la 32000, avea urme de ulei pe la turbina.

                    Am lucrat la un dealer VW ca inginer diagnoza. Cunosc foarte bine TDI-urile mai ales pe acelea Pompe Deuse. Acum lucrez la un dealer Renault, tot pe acelasi post. Crede-ma cunosc foarte bine aceste sisteme.

                    Absolut toate motoarele cu turbosuflante, au pierdere de ulei in admisie. Iei o masina cu 0 km. Rulezi cu ea 100 km, apoi demontezi unul din furtunele de la intercooler. O sa vezi ca este prezent uleiul acolo. De subturare cea mai afectata este turbina, dar nu la dci de pe logan. Aceasta este cu by-pass. Tocmai la tdi unde este prezenta turbina cu geometrie variabile. Acolo sunt probleme. Oricum, nu stiu daca sti cum functioneaza turbina cu geometrie variabia. LA aceea tocmai sistemul de geometrie se blocheaza, nu paletii. Axul impreuna cu paletii nu sufera deloc . Nu stiu daca sti cam la ce turatie ajunge axul turbinei. Daca stiai, nu spuneai mirat ca la 32000 a gasit ulei. Este normal acel ulei in admisie. Si la a ta gasesti la fel. Datorita turatiei ridcate la care lucreaza (......rot/min) sper ca sti,), presiunea de 1..4 bari de ulei scapa pe langa ax si lagare. Este admis o anumita canitatate. O pierdere mare nu este admisa, si asta se va vedea prin fum albastru .

                    Originally posted by vllad View Post
                    dar turbina ce zice??
                    fara suparare

                    La tdi fara cr, cuplu maxim era pe la 1400-1700, nu caut acum, deci turbina mergea in parametri, la dci la 1500, ea se invarte "la relanti"; asta era diferenta, sau aici era buba, nu la injectoare


                    Ce inseamna "se invarte la relanti"

                    Ai idee la ce regimuri lucreaza?
                    Last edited by adicata2003; 13 January 2011, 11:39. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • adicata2003 uita te pe forumuri si vezi cata lume zice de subturare la dci...si pe urma va mirati ca cad injectoare turbine..pai cum sa nu cada cand mergi la 1500 in a 5...crezi ca daca mergi la 2200 iti consuma cu 5l in plus la 100km?
                      http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                      Comment


                      • FLR, acelsi om. Nespecialist ce arunca niste vorbe aiurea. Sustine tehnic si te cred astfel nu.

                        Comment


                        • sa inteleg ca tu ai inventat sistemul delphi?sau tu repari turbine?sau injectoare?ne de vorbesti asa de sus?
                          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                          Comment


                          • Nu va vorbesc deloc de sus, doar vreau sa atntionez asupra acestui lucru. Va rog eu, documentativa temeinic, apoi postati. Unii iau de bun ce scrie aici. Nu am nimic cu nimeni, vreau doar sa ajut.

                            Eu stau toata ziua cu chestiile asta adica motoare si iar motoare. Vorbesc in cunostiinta de cauza.

                            Comment


                            • sa inteleg ca daca merg cu dci ul la 1500 rpm in localitate cu 60km\ora o sa ma tina injecoarele sau turbina 250.000km?
                              http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                              Comment


                              • Se vede ca nu ai inteles nimic. Daca studiezi putin despre aceste sisteme, o sa afli singur.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google