Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oricum DURA LUBE a ajutat mult, prima data se ineca motorul, zguduia toata masina cand se ineca, aveam impresia ca se opreste, acum la momentul actual mai face cam 15% fata de cum facea inainte
    imi afecta si consumul, chiar daca parcurgeam cate 500...2000km lin pe autostrazile de afara, in vara repet tratamentul, golesc tot, curat conductele si rezervorul si mai adaug un DURA.
    lipsa text

    Comment


    • eu de rompetrol nu ma plang, chiar sunt client fidel, schimba benzinaria , sau dute la opc, sigur au rezervoare vechi.

      Comment


      • Originally posted by Mishu View Post
        Salut !
        Baieti am nevoie mare de ajutorul vostru
        Este vreo problema daca pun injectoare de Euro 4....pe motor Euro 3 ?
        Din ce am inteles ca mecanica sunt la fel...dar s-ar putea sa fie probleme cu calculatorul...nu prea ma pricep

        Multumesc anticipat
        Salut, nu prea este indicat din mai multe motive: duza(pulverizatorul) la euro 4 are cinci gauri de evacuare a motorinei pe cand la euro 3 are doar patru gauri. Asta inseamna ca pe termen mai lung risit sa infunzi egr'ul si te trezesti ca incepe sa iti scoata mult fum negru si nu stii de ce, de asemena este foarte probabil ca masina sa nu iti mai traga ca inainte.Mai bine lasi euro 4 la euro 4, asa este cel mai indicat.
        Last edited by ady24; 8 February 2011, 21:06.

        Comment


        • Originally posted by Bleizer View Post
          din nou am probleme, am pus si DURA LUBE si DURA DRACI si DURA DURA DRACI
          pe moment dispare problema injectoarelor, dar in timp revine si este numai din cauza motorinei, avand in vedere ca stiu sa calc un diesel, apa domina in toate benzinariile, am pus intrun bidon de 10L motorina de la Rompetrol si a 2-a zi era stratul de gheata de 1 cm, apa.
          Cam exagerezi nu ti se pare?Eu tot de la rompetrol alimentez,dar nu exista apa.

          Comment


          • nu exagerez deloc, NU UITA! am prieteni care lucreaza in benzinarii si stiu toate treburile de la ei, deci, stiu 100%, este adevarat!, aici e diferenta de benzinarii ci nu de localitati, nu am avut aparatul foto la mine sa fi vazut cum statea gheata de 1cm pe fundul bidonului de 10L
            si totdeauna cand ma duc la ei spun...azi nu alimenta.
            lipsa text

            Comment


            • Originally posted by Mishu View Post
              Salut !
              Baieti am nevoie mare de ajutorul vostru
              Este vreo problema daca pun injectoare de Euro 4....pe motor Euro 3 ?
              Din ce am inteles ca mecanica sunt la fel...dar s-ar putea sa fie probleme cu calculatorul...nu prea ma pricep

              Multumesc anticipat
              Pot sa iti spun ce-am patit eu cu o astfel de rezolvare cind am avut (din nou) probleme cu injectoarele!! Am pus injectoarele de Euro 4 pe masina, ...a pornit totul parea OK dar cind am trecut la partea cu "scrisul" codurilor ....nevoie!!! N-a mers!! Si am inteles ca in functie de generatia calculatorului de pe masina la unele merge ...la unele NU!! La mine NU a mers asa ca a trebuit sa gasesc alta rezolvare!! Posibil sa patesti si tu ca mine!! Nu stiu ce sa sfat sa iti dau. Pentru ca in momentul in care ai astfel de problema cu injectoarele, solutia pentru a o rezolva sunt banii!! Altfel spus, citi bani ai la dispozitie pentru a rezolva problema?? In functie de asta sunt diverse variante!! Eu am ajuns la concluzia ca varianta cea mai buna e sa ma scap de masina. Deocamdata nu pot!! Dar.......speranta moare ultima!!

              Comment


              • nu e de la generatia calculatorului e din softul calculatorului. difera numarul si configurarae codului de pe injector. intre E3 si E4 exista mult mai multe diferante
                NU e problema de scriere in general calculatorul i-si face bine treaba si cred ca ai mare nevoie de coduri scrise. intrebare masina merge?porneste?fum? returul e bun?
                daca vrei sa pastrezi injectoarele ia si pompa de E4 si pune soft de E4 poate ai noroc.

                Comment


                • am incercat cu euro 4 nici macar n-a vrut sa porneasca
                  asa ca s-au schimbat euro 3 sunt pe drum

                  Comment


                  • ce va mai place sa va jucati cu injectoarele
                    is harti de injectie diferite euro3/euro4
                    ca mecanica ...diuza difera.
                    punei euro 4 pe euro3 si schimba si harta de injectie pt euro4 si nu ar trebui sa fie probleme.
                    plua ca trebuie scrise in calculator codurile injectoarelor.
                    sigpicSa traiasca urile , si

                    Comment


                    • rah@t in motorina e peste tot. cel putin, in iasi, pe la toate pompele. problema e sa cauti unde e cel mai putin. testul asta il poate face fiecare, in oras la el. alimentezi cativa litri intr-un recipient si lasi la decantat.
                      aici lukoil si petrom sunt de calitate ceva mai slabuta.
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • euro 4 s-au dus
                        se schimba cu euro 3 ;)

                        Comment


                        • am gasit un filmulet pe net despre pompa de motorina la dci ... sar putea sa va intereseze

                          http://www.loganclub.ro/forum/hd_64_...-t24147p3.html

                          Comment


                          • salutari, am un 1.5 cu 75000 km care trepideaza motorul la relanti,...sa fie de la injectoare?

                            Comment


                            • Tot ce este posibil ,apropo nu ai nici un martor de bord aprins???
                              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                              Comment


                              • nu am aprins nimic la bord,...are momente in care tremura destul de tare, momente cand merge mai bine....iar ieri m-am suparat un pic pe ea si la o plimbare am schimbat numai la 4000 ture....si si-a dat drumul, merge rotund dar nu stiu pana cand...
                                mentionez ca nu merg subturat, in general schimb pe la 2400-2800 ture iar motorina am bagat de la omv, mol, petrom si acum rompetrol dar am bagat acum 3 ani si cateva sute de litri de vapor care abia trecea prin sita

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google