Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme mari la logan 1,5 dci

    salut, am un logan din 2006 diesel pe care l-am luat la 55000 km iar 75000 km mia topit primul piston si mia cazut turbosuflanta ,lam reparat iar la 90 si ceva mia topit al doilea piston intre timp mia cazut duzele de retur de la injectoare iar acum la 115000 sa dus din nou turbosuflanta . are cineva idee cineva care este cauza de se duce d... mereu?

    Comment


    • Greu de spus cauza. Depinde ce combustibil folosesti, si de multi alti factoari. Ti cum mergi cu masina?

      Comment


      • Pistoanele probabil de la injectoarele care arunca aiurea, iar turbina de la presiunea slaba de ungere.
        ECUFix
        Please don't visit my homepage!

        Comment


        • da asa este cum spune silviu 1,5 dci A FOST ,,ESTE ,, SI VA RAMANE cat timp foloseste componente delphi. trist dar adevarat.
          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

          Comment


          • Originally posted by silviu75_2007 View Post
            salut, am un logan din 2006 diesel pe care l-am luat la 55000 km iar 75000 km mia topit primul piston si mia cazut turbosuflanta ,lam reparat iar la 90 si ceva mia topit al doilea piston intre timp mia cazut duzele de retur de la injectoare iar acum la 115000 sa dus din nou turbosuflanta . are cineva idee cineva care este cauza de se duce d... mereu?
            Este cel mai prost motor din LUME la ora actuala. Unde se fabrica componentele pentru acest motor banuiesc ca nici nu au aflat cei aia "Studiul materialelor". Ei fabrica componentele de baza din olc de foarte proasta calitate; ar trebui sa foloseasca carburi de inalta calitate si duritate la fabricarea turbosuflantei si a injectoarelor. Axul turbinei se invarte pe 2 bucsi de alama (banuiesc) si la capate are semeringuri sa nu piarda ulei; aceste materiale se duc draq intr-un interval scurt de timp. Injectoarele sunt supuse la presiuni de 1400 de bari pai cat naiba sa reziste tabla din care sunt facute??
            Ele sunt gandite si produse in scop pur comercial. Facem o masina ieftina care se strica des.. Daca faci o socoteala vei constata ca mai mult pagubesti decat sa economisesti. Si de aici trag o singura concluzie; lucrul ieftin, este mai scump decat un lucru scump.

            Comment


            • Va spun eu care e marea problema a acestor motoare. Marea problema este ca aceste motoare functioneaza pe motorina. A vazut cu ochii mei loganuri cu 200.000 Km si nicio problema la sistemul de injectie. Doar ca proprietarii acestor masini stiu ca aceste motoare functioneaza cu motorina.

              Comment


              • e cel mai prost motor din lume, pana ajungi sa vezi si alte masini si alte motoare, dupa care o sa spui e cel mai prost motor din lume, impreuna cu motoarele ford, hyundai, kia, suzuki si toate common rail-urile care folosesc delphi. si nu-i chiar asa. nu bagati motorina proasta, nu dati blana pana motorul nu e cald, nu accelerati brusc sub 2000 rpm. turbine se duc in egala masura la orice diesel, daca il conduci ca pe un benzinar, eventual mai bagi si un ulei "din ala bun, las' ca stiu eu".

                pe acelasi principiu a mers si batranul meu, care si-a bagat in skoda 1.9 ulei havoline cu alte specificatii decat cele indicate, ca "stia el ca ala-i mai bun".
                rezultatul: marmelada in motor, turbina aproape kaput





                (copiati link-urile in browser. vad ca nu le afiseaza cum vreau eu)
                Last edited by zeegermans; 15 January 2011, 18:19.
                internal combustionizer

                Comment


                • Intr'adevar , cred ca motoarele de 1.5 sunt cele mai slabe de pe piata auto romaneasca. Ati vazut cum se comporta turbina la motoarele de 1.9 cele care folosesc sistemul de injectie busch ? Asta este trebuie sa ne obisnuim ca altele deocamdata nu sunt.Speram ca pe viitor cei de la dacia vor scoate si motoarele de 2.5 tdci pentru logan, sa vedeti atunci forta, dar si consum mai mare

                  Comment


                  • motorul 1,5 dci este ok injectia este proasta cel 110 cai nu mai foloseste delphi si este ok
                    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                    Comment


                    • Eu nu stiu cum numai in Romania sunt asa proaste dci-urile astea,al meu are 101000 si nu am avut nici cea mai mica problema.Mai am prieteni care au dci-uri ,atat logan cat si renault si sunt foarte multumiti.Probabil la noi e motorina proasta,kiar daca mie mi se pare buna(ALTO 55) si se merge subturat pentru a se face economie.Incerc sa gasesc o explicatie pentru ca mi se pare ciudat,cand am luat loganul in iulie 2007 toti au zis ca pe la 50000 cad injectoare pompa etc si uite ca la 100000 merge mai bine ca la 20000 si mananca fugareala toata ziua pe autostrada 150-160 km/h si viteze skimbate intre 2800 si 3200 rpm.

                      Comment


                      • Originally posted by zeegermans View Post
                        e cel mai prost motor din lume, pana ajungi sa vezi si alte masini si alte motoare, dupa care o sa spui e cel mai prost motor din lume, impreuna cu motoarele ford, hyundai, kia, suzuki si toate common rail-urile care folosesc delphi. si nu-i chiar asa. nu bagati motorina proasta, nu dati blana pana motorul nu e cald, nu accelerati brusc sub 2000 rpm. turbine se duc in egala masura la orice diesel, daca il conduci ca pe un benzinar, eventual mai bagi si un ulei "din ala bun, las' ca stiu eu".

                        pe acelasi principiu a mers si batranul meu, care si-a bagat in skoda 1.9 ulei havoline cu alte specificatii decat cele indicate, ca "stia el ca ala-i mai bun".
                        rezultatul: marmelada in motor, turbina aproape kaput





                        (copiati link-urile in browser. vad ca nu le afiseaza cum vreau eu)
















                        Auzi, de ce nu amintesti si de mercedes. Mercedes foloseste la la unele motoare diesel (chiar d'alea mari) injectie Delphi.

                        Comment


                        • Asa este, si mercedesur'ile cele din clasa "c" cu motoarele de capacitate 2.0 si 2.2 folosesc sistemul de injectie delphi.Insa acele injectoare sunt mai lungi deoarece au chiuloasa mult mai mare ca la motoarele de 1.5dci . Alea nu prea se strica, daca e sa cada se duce unul la vreo 200.000 de km, daca nu si mai bine.

                          Comment


                          • Pai revenim la vechea problema , cu combustibilul????????????

                            Comment


                            • Pai si asta ar fi o cauza , dar principalele si cele mai importante cauze care duc la defectarea injectoarelor sunt:in primul rand pilitura produsa de pompa de injectie, in al doilea rand filtru de motorina, au aparut pe piata tot felul de filtre care in contact cu motorina, dupa un anumit timp hartia din interior se macina, si toata substanta aceea vascoasa care se formeaza intra in instalatie si se duce tot,inclusiv injectoarele, in al trei'lea rand mersul subturat, si asta conteaza enorm la un diesel, cel putin la mototarele astea de 1.5 dci, mergeti cat mai sportiv si veti vedea ca si motorul o sa se comporte altfel, si in al patru'lea rand e mizeria, apa si calitatea combustibilului. Daca respectati cu strictete regula 2 si 3 ve'ti vedea ca o sa lungiti cu siguranta durata de viata a injectoarelor. Celelalte doua reguli sunt mai greu de respectat, prima fiind calitatea materialului din care este facuta pompa, nu ai ce sa ii faci, si la ultima regula deja a devenit o obisnuinta calitatea mtorinei de la statiile peco.

                              Comment


                              • Noile motoare 1.2 TDI de la Volkswagen (3 pistoane), are injectie Delphi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google