Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • salutare tuturor care ati postat aici...si vin si eu alatuiri de voi ca si eu amavut probleme cu injectoarele...ce probleme amavut?este vina mea si a unor firme pe care o blestem cam tot timpul cind imi aduc aminte de ei.... mi-au zis ca ei in schimbu sumei de 600 de ron imi vor schimba distributia si imi dau garantie 60 de mii... am mers am lasat masina la ei iar dupa masa cind am plecat dupa masina era gata deja in curte parcata frumos intru platesc aduc masina acasa ziua aia atit cu masina... dimineata cobor sa plec in oras dau la automat casi la o dacie 1300 de 35 de ani... atunci am auzit ca e o buba cu masina ...cu greu a pornit pina la urma dar mam si indreptat spre servisul care la facut am intrat si am zis ca e ceva cu masina ca nu mai vrea sa porneasca ei au zis ca sunt injectoarele
    nici nu au vazut cu ce am venit sau sa asculte macar motoru...vorbe scoase din burta... atunci mam luat si mam dus la dacia service unde baieti imediat au opservat ca distributia mia fost pus cu 4 dinti anapoda fata de cum trebuia sa fie dar degeaba miau puso la 0 deja a fost prea tarziu 3 injectoare sau dus pe p..a si al 4-lea era defect... mam dus si am depus plangere la protectia consumatorului care au fost de treaba si mau ajutat cat de cat.. dar nu foarte mult,am putut recupera doar bani demanopera care a fost doar 200 ron ca cica pisele le folosesc si de aia nu mia dat in totalitate bani inapoi orcum miau facut o paguba de 32 mil. deci foarte mare grija cu schimbu de distributie...
    sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

    Comment


    • Pacat sa aud asta Nu ai fi singurul care a patit asta din cauza nepunerii la punct a distributiei. Aparent pare usor, dar cand te apuci de lucru.......

      Comment


      • Oricum nu prea vad legatura intre distributie si defectarea injectoarelor. Cel mai bine mergi la un tester si verifica daca sunt identice codurile de pe injectoare cu cele memorate in calculatorul de motor. Trebuie sa corespunda si pozitia. Tare mi-e ca ti-a inlocuit injectoarele cu unele proaste. Repet daca pui gresit distributia, nu se defecteaza sistemul de injectie, in cel mai rau caz ating supapele de capul pistonului, si se stramb supapele. Sistelul de injectie nu este afectat deloc. Verifica asta. Daca ti-ai inlocuit deja injectoarele, verifica-le pe cele vechi. Bafta.

        Comment


        • Si eu sunt de aceeasi parere cu adicata2003.
          Punerea la punct a distributiei nu afecteaza injectoarele.
          Totusi nu inteleg, 4 dinti e ceva decalaj, nu pot sa cred ca masina mergea normal cand ai plecat de la ei.
          ECUFix
          Please don't visit my homepage!

          Comment


          • Pe toti taximetristi i'am auzit ca au probleme cu injectoarele dupa ce li s'a umblat la distributie, nu stiu daca exista vreo legatura. Dupa cum spune si colegul nostru adicata2003, mai degraba ti se strimba supapele...... este de studiat problema asta.

            Comment


            • Cu 4 dinti diferenta, cu siguranta nu mai pornea. Nu din cauza injectiei, ci datorita decalajului supapelor. Si la 4 dinti (sunt cred ca peste 25 grade- ceeace este mult pentru axa cu came) decalata cu siguranta ating supapele de capul pistoanelor.
              Last edited by adicata2003; 20 January 2011, 22:48.

              Comment


              • distributia nu are legatura cu defectarea injectoarelor eu cred ,nu cred sunt 100% convins ca o data cu schimbarea distributiei tia fost inlocuite si injectoarele eeeeeeee de aia nu a mai pus la punct distributia baieti erau ocupati cu altceva si la urma urmei ei si au vazut interesul daca a avut dtt2000 sau clip a scris si codurile in uch ca sa nu ramana urme 5 min de munca maxim.asta este suntem un popor de rahat de aceia ne da la oparte ""europeni ""...
                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                Comment


                • Originally posted by dodolorand View Post
                  salutare tuturor care ati postat aici...si vin si eu alatuiri de voi ca si eu amavut probleme cu injectoarele...ce probleme amavut?este vina mea si a unor firme pe care o blestem cam tot timpul cind imi aduc aminte de ei.... mi-au zis ca ei in schimbu sumei de 600 de ron imi vor schimba distributia si imi dau garantie 60 de mii... am mers am lasat masina la ei iar dupa masa cind am plecat dupa masina era gata deja in curte parcata frumos intru platesc aduc masina acasa ziua aia atit cu masina... dimineata cobor sa plec in oras dau la automat casi la o dacie 1300 de 35 de ani... atunci am auzit ca e o buba cu masina ...cu greu a pornit pina la urma dar mam si indreptat spre servisul care la facut am intrat si am zis ca e ceva cu masina ca nu mai vrea sa porneasca ei au zis ca sunt injectoarele
                  nici nu au vazut cu ce am venit sau sa asculte macar motoru...vorbe scoase din burta... atunci mam luat si mam dus la dacia service unde baieti imediat au opservat ca distributia mia fost pus cu 4 dinti anapoda fata de cum trebuia sa fie dar degeaba miau puso la 0 deja a fost prea tarziu 3 injectoare sau dus pe p..a si al 4-lea era defect... mam dus si am depus plangere la protectia consumatorului care au fost de treaba si mau ajutat cat de cat.. dar nu foarte mult,am putut recupera doar bani demanopera care a fost doar 200 ron ca cica pisele le folosesc si de aia nu mia dat in totalitate bani inapoi orcum miau facut o paguba de 32 mil. deci foarte mare grija cu schimbu de distributie...
                  off topic stimabile nu te cunosc,dar si cel mai needucat roman scria mai romaneste ca tine,mai ai si statut de organizator,agramat,fara cratime si virgule

                  Originally posted by adicata2003 View Post
                  Si nu ai avut pana acum probleme cu motorul, din aceasta cauza?
                  nici un fel de problema,apa calda,dupa spalare si inainte de pornire suflat cu aer toate mufele,toti senzorii,apoi pornit fara probleme...stima
                  Last edited by AGENTUL NYT; 21 January 2011, 10:13. Reason: Automerged Doublepost
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • Originally posted by AGENTUL NYT View Post
                    off topic stimabile nu te cunosc,dar si cel mai needucat roman scria mai romaneste ca tine,mai ai si statut de organizator,agramat,fara cratime si virgule



                    nici un fel de problema,apa calda,dupa spalare si inainte de pornire suflat cu aer toate mufele,toti senzorii,apoi pornit fara probleme...stima
                    Mecanicii de la noi (panglicarii de la circ) daca le lasi masina este greseala vietii tale (pot schimba turbina ;pompa;injectoare) si rezultatul e cel care il vezi. Orice faci la motor e bine sa faci tu; nu-ti trebuie studii superioare sa umblii la 1.5dci. Mai ales la distributie (de aia exista net); tot ce vrei sa afli in legatura cu motorul gasesti pe net. Spor la "search" si nu mai dai bani aiurea!!

                    Comment


                    • Originally posted by un fleac View Post
                      Mecanicii de la noi (panglicarii de la circ) daca le lasi masina este greseala vietii tale (pot schimba turbina ;pompa;injectoare) si rezultatul e cel care il vezi. Orice faci la motor e bine sa faci tu; nu-ti trebuie studii superioare sa umblii la 1.5dci. Mai ales la distributie (de aia exista net); tot ce vrei sa afli in legatura cu motorul gasesti pe net. Spor la "search" si nu mai dai bani aiurea!!
                      pai nu toata lumea se pricepe sau are tupeul tau,al meu,al lui x sau y,eu de noua ma ocup de intretinerea ei,cu multele mele cunostinte,dar si de multe ori cu ajutorul net-ului
                      sigpic
                      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                      Comment


                      • [QUOTE=AGENTUL NYT;838948]off topic stimabile nu te cunosc,dar si cel mai needucat roman scria mai romaneste ca tine,mai ai si statut de organizator,agramat,fara cratime si virgule



                        nici un fel de problema,apa calda,dupa spalare si inainte de pornire suflat cu aer toate mufele,toti senzorii,apoi pornit fara probleme...stima[/QU

                        ce legatura are scrisu cu organizatoru de intilniri ???
                        si de unde sti ca sunt roman?
                        sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

                        Comment


                        • [QUOTE=dodolorand;839367]
                          Originally posted by AGENTUL NYT View Post
                          ce legatura are scrisu cu organizatoru de intilniri ???
                          si de unde sti ca sunt roman?
                          off - ar cam trebui sa aibe,tu esti fruncea lor
                          - nu sunt,rasist,dar uite ce zice regulamentul,daca tot avem regulament(extras din regulament): - 2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
                          - scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
                          - spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
                          - nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
                          - un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
                          - orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
                          - numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
                          - scrierea cu diacritice este optionala;
                          - scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
                          În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
                          Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • Salut !
                            Baieti am nevoie mare de ajutorul vostru
                            Este vreo problema daca pun injectoare de Euro 4....pe motor Euro 3 ?
                            Din ce am inteles ca mecanica sunt la fel...dar s-ar putea sa fie probleme cu calculatorul...nu prea ma pricep

                            Multumesc anticipat

                            Comment


                            • din nou am probleme, am pus si DURA LUBE si DURA DRACI si DURA DURA DRACI
                              pe moment dispare problema injectoarelor, dar in timp revine si este numai din cauza motorinei, avand in vedere ca stiu sa calc un diesel, apa domina in toate benzinariile, am pus intrun bidon de 10L motorina de la Rompetrol si a 2-a zi era stratul de gheata de 1 cm, apa.
                              lipsa text

                              Comment


                              • macar de acolo iei cea mai putina apa in comparatie cu alte benzinarii
                                Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google