Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Flipper View Post
    Nu mia credeti fratilor ca motorina e de vina, ce audi, VW, BMW nu merg cu aceasi motorina si nu prea am auzit de cazuri cu injectoarele picate, devina este numia sistemul de injectie delphi. Cisternele pleca sigilate de la rafinarii cel puti nin cazul rompetrol si trebuie sa ajunga sigilate la statii, nu isi asuma nimeni riscu lsa completeze cu apa in motorina, totusi daca gasit 2-3 picaturi de apa la un plin acestea sunt retinute de filtru si nu e nici o problema, aceste picaturi de apa provin din condensul produs in rezervoarele statiei sau in rezervorul vostru tocmai deasta se recomanda ca pe timp rece rezervorul sa fie mentinut pe cat posibil plin. Dici daca sutneti naivi credeti incontinuare povestea inventata de cei de la dacia ca motorina e de vina.
    Cine te-a mintit ca la "Adi" , "Bemveu" , "Mert" , "Volvou" si alte masini cu sistem Common Rail nu pica injectoarele ?
    MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

    Comment


    • Originally posted by vadim_braia View Post
      Cine te-a mintit ca la "Adi" , "Bemveu" , "Mert" , "Volvou" si alte masini cu sistem Common Rail nu pica injectoarele ?
      Mai pica si la ei nu zic nu, dar la astea pica la o masina din 100 pe cand la DCI pica la 50 din 100. EU sti upe unu cu ckoda cu motor de VW care pune si motorina de la vapor si are vreo 180.000km si nu ia picat nimic ia la logan pica si cu motorina din peco, cum va explicati?
      Mai sti upe cineva cu un audi A8 din 2009 si ia picat un injector care daca nu ma insel la schimbat pe garantie. Dar una e sa iti pice un injector si una e sa iti pice toate, cand pica toate e clar ca toate sunt proaste cand pica unu mia poti accepta poate ala a avut un viciu de fabricatie. Deci DELPHI=SHIT. Daca sunteti toma necredinciosul si nu aveti ce faceti cu banii luativa fratilor incontinuare DCI si mai tarziu o sa va blestemati zilele.

      Comment


      • Pssst prietenul tau pe Skoda nu are COMMON RAIL , are mai mult ca sigur sistem de injectie POMPE DUZE care nu are cam nicio legatura cu common rail .
        La masinile enumerat de mine mai sus pica injectoarele dupa 100 000 km iti spun din cazuri concrete , ca si la Logan nu pica ca sunt ele proaste ci pica din cauza pompei de injectie care da cu pilitura si le infunda . Sa vezi motoare de VW , BMW , Volvo si alte marci premium cu pistoane gaurite .
        MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

        Comment


        • Vllad...pune de la Rompetrol motorina intr-o sticla de 10L si ai sa vezi ca a 2-a zi apa se strange la fundul sticlei, incearca! la Petrom la fel se intampla, exact ce am scris in postul #434
          lipsa text

          Comment


          • Dar v'ati pus intrebarea de unde provine apa ? Ei bine nu mai stiu exact in care topic am postat , dar va mai spun odata. La fiecare umpletere a tancului cu(virgula) combustibil, la unlele staii peco ,mai baga si apa,in jur de 20 ,30 de procente. Povestea mi'a spus'o un taximetrist care alimenta de la acea statie.
            Va mai mirati de ce ruginesc duzele sau supapele de retur.

            Comment


            • Bleizer , am facut asta in primavara, cu 3 bidoane de 20l de alto55, pe care trebuia sa le cumpar, dar nu aveam loc inrezervor, si apoi au stat in beci la racoare vreo 2-3 saptamani; nu a rezultat pic de gunoi sau apa.

              Depinde de benzinarie
              Last edited by vllad; 28 October 2010, 14:45.

              Comment


              • sa fie si cum zici tu... depinde de benzinarii.
                lipsa text

                Comment


                • @Blaizer: ai gasit vreo benzinarie mai ok sau toate sunt la fel din ce-ai testat ?
                  ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
                  Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

                  Comment


                  • Originally posted by ady24 View Post
                    Dar v'ati pus intrebarea de unde provine apa ? Ei bine nu mai stiu exact in care topic am postat , dar va mai spun odata. La fiecare umpletere a tancului cu(virgula) combustibil, la unlele staii peco ,mai baga si apa,in jur de 20 ,30 de procente. Povestea mi'a spus'o un taximetrist care alimenta de la acea statie.
                    Va mai mirati de ce ruginesc duzele sau supapele de retur.
                    mai nenica cum sa bage in procent de 20-30% apa; voi va dati seama ce vorbiti??in primul rand apa nu se amesteca cu niciun produs petrolier!! stiati asta?? singura manevra care o fac cei de la rafinarie-benzinarie-soferi pe cisterne etc.... este sa vanda combustibil inferior la un pret superior; adica il incadreaza in alta categorie de produs; sau sa amestece gazul lampant ori combustibilul de tip M, (care este mult mai ieftin) cu ce bagi tu in rezervor. dar cu apa niciodata. apa care o gasesc unii in carburant provine din tancul petrolier cu probleme(scurgeri fisuri etc si atunci cand ploua ia apa).
                    sau mai pe intelesul unora grei de cap de exemplu sa bagi intr-un pachet gol de kent tigari carpati si sa-l vinzi ca pe unul de kent. daca carpatiul costa 4 lei si kentul 11lei ai castigat 7 lei. cam asa procedeaza cei de la peco. cumperi benzina co98 dar de fapt ea este co75. si diferenta de pret o baga in buzunar)

                    Comment


                    • Baga gazolina in benzina, sau "produc" motorina din ulei de transformator cu gazolina.
                      ECUFix
                      Please don't visit my homepage!

                      Comment


                      • Salut, pana la urma nici eu nu am scapat de buba injectoarelor, am masina din feb 2006 102.000 km si in ultima saptamana pornea mai puturos putin, adik mai invartea o data in plus la automat. pana deodata a inceput sa porneasca greu, bineinteles bujiile erau si alea terminate, a 2 zi cu motorul rece nu a mai pornit neam.... eram singur am bagat-o in marsalier si i-am dat la automat si a pornit :| nasol. am fost la service: injectoare, bujii, pompa... terminate. sa o vand nu mai luam cine stie ce pe ea, masina fiind cheala, bani de alta lafel, nu aveam, asa ca m-am decis sa o repar, asa ca i-am schimbat (noi) duzele la injectoare (4), rulmente pompa motorina, curatare rezervor si instalatie..... Ala injectoarul 4 a fost cu probleme am inteles ca nu iese la toate Loganurile (nu se cunoaste cauza) asa ca s-a rupt si a trebuit data jos chiuloasa... dusa la eroziune..... pusa la loc, garnitura chiuloasa noua... apa racire completata... bujii noi.... A eu am alimentat numai din peco PETROM, si am pus numai filtru de uzina, chestia nasoala a fost k ultima oara adik acum 2 mii km am decis sa ii pun un filtru motorina MANN :| si ramanand sa il schimb la 5 mii km... sigur asta i-a pus capac:|. Toata suma in mare m-a costat 30 mil :| in service cu garantzie doar pe manopera. Acuma am decis sa ii bag numai motorina EFIX si filtru uzina. Asta va recomand si voua, totul poate pleca de la un simplu filtru.... SA NU MA MAI INTND PREA MULT LA POVESTI DORESC SA VA CER PAREREA: CATI KM CREDETI VOI K MA VOR TINE NOILE DUSE INJECTOARE IMPREUNA CU REZERVOR CONDUCTE CURATATE, RULMENTE POMPA SCHIMBAT, BUJII NOI, FILTRE UZINA, MOTORINA NUMAI ROMPETROL EFIX?
                        sigpic

                        Comment


                        • Despre filtrele Man am auzit numai de bine.
                          In ceea ce priveste reparatia poate sa te tina 10, 100 sau 200 mii km.
                          La Logan vad ca e mai mult o loterie injectia asta Delphi.
                          ECUFix
                          Please don't visit my homepage!

                          Comment


                          • cineva aici?
                            am nevoie de o parere

                            Comment


                            • am si eu schimbate supapele de retur de la 59000 km acum am 153000 km,problema a anceput de la schimbarea filtrului de motorina nu ma-i stiu de care dar stiu ca nu a fost de fabrica si a inceput sa porneasca greu,mentionez cu masina fac taxi iar 80% din km sunt facuti in oras.Nu am mers cu motorul sub 2500 ture acum se pare ca am din nou probleme cu el,porneste greu dimineata dar daca il amorsez porneste la cheie 1.5 dci 86 alimentez din petrom,mol,omv,lukoil si rompetrol dar ma-i mult din petrom. PARERI

                              Comment


                              • filtre doar de origine sau delphi, mahle, motorina rompetrol si nu ai ce cauta sub 2000 cu motorul(doar in frana de motor), schimbat peste 2500 PUNCT
                                eu schimb filtru de motorina la 20000-22000(doar de origine), fiind dci 65, revizia o fac la 10-11k, si acum am 101800km, fara nimic schimbat la motor, si fara nici o problema.
                                Last edited by vllad; 13 January 2011, 10:01.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google