Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cel mai simplu poti masura bujiile ,probabil si la o diagnoza apare problema cu bujiile, apoi daca bujiile sunt ok , fa test de injectoare...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Salutare !
      Cum se pot masura bujiile la DCI !

      Comment


      • @valentin2005 , ai aici http://www.tutorialelogan.ro/2011/07...la-diesel.html tutorial cum se masoara

        Comment


        • Cu multimetru, sau mai simplu cu un fir, se atinge plusul de la baterie si capul bujiei, daca face scanteie este buna, daca nu este arsa.
          sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

          Comment


          • Se masoara rezistenta intre conector si masa bujiei, adica filet. Trebuie sa fie mica.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • vad dimineata daca porneste sau nu si apoi o sa incerc si bujiile cu firul la baterie.oricum am inteles ca s-ar putea sa fie supapa de retur a injectorului de vina si uite asa s-ar cam duce 450 ron ................

              Comment


              • Poate sa fie de la buji,eu asa am patit,imi pornea la a doua cheie.

                Comment


                • Originally posted by sorinmangu View Post
                  a venit frigul si nu mai porneste masina . am un diesel sa fie de la bujii sau de la injectoare? dupa ce porneste si merg cu ea porneste si la 2-3 ore fara probleme.solutii??
                  Ai doua posibilitati: bujiile sau vre-un injector care da prea mult pe retur. Cel mai sigur mergi si faci testul de retur la injectoare cu "borcanasele" , aici o sa vezi exact in ce parametrii functioneaza fiecare injector in parte. De asemena ar fi indicat sa pui si testerul sa vezi ce erori mai apar.

                  Comment


                  • Originally posted by sorinmangu View Post
                    vad dimineata daca porneste sau nu si apoi o sa incerc si bujiile cu firul la baterie.oricum am inteles ca s-ar putea sa fie supapa de retur a injectorului de vina si uite asa s-ar cam duce 450 ron ................
                    in cazul fericit in care e doar un injector cu probleme
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • va tin la curent............

                      Comment


                      • Inainte, da-i la para si vezi de porneste sau nu. lasa injectoarele in pace deocamdata...

                        Comment


                        • Originally posted by darksid3 View Post
                          Urmeaza si la tine, stai linistit
                          Eu nu inteleg care este interesul celor care vorbesc prostii despre injectoarele de la logan dci.
                          Sa va explic:
                          Am avut pe firma 3 dci din septembrie 2006 si una benzina din mai 2005.
                          Cand le-am vandut, ce sa vezi toata lumea se minuna ca inca nu am schimbat injectoarele si nu vroia sa cumpere dci ptr ca urmeaza sa cada injecroarele.
                          La dci aveam intre 160-190 mii km iar la benzina 205k.
                          Va vine sa credeti ca nu am avut niciodata problem cu ele?
                          Dar pentru asta, service la timp (de origine doar cat au fost in garantie),
                          intretinuta bine, cand era nevoie de schimbat ceva o faceam fara sa comentez ca nu-mi permiteam sa raman prin tara cu ea.
                          Acum reversul: un prieten cu masina personala fara service la timp, km putini dar intretinere prost facuta din cauza banilor.

                          La vanzare cind a venit unul care avea un service in provincie sa cumpere un dci a pornit motorul siii... nici macar nu a mers cu ea si a luat-o.

                          Concluzia: Oare de ce este trendul asta?

                          cine stie cu ce se mananca, cumpara. Cine nu stie crede zvonuri si cumpara benzina " ca nu are ce sa se strice la ea".
                          sigpic
                          Logan 1.5 dci 90 cp

                          Comment


                          • Amice, pana sa te ratoiesti, mai bine studiaza thread-ul cu probleme si vezi ce pica cel mai des la Dci-uri si mai ales, la cate. Acum, ca tu nu ai avut probleme, sau X sau Y, este o simpla cifra intr-o medie. Sunt service-urile de injectii, pline cu Loganuri diesel, mai ales pe motorizarile de 70 de cai.
                            Ma plateste concurenta (Mercedes, Audi, Vw), d-aia bag si eu strambe pe aici, poate-poate ma ia careva in seama si-si cumpara V8 de 6l in loc de Dci 1.5.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Amice, nu ma ratoiesc la tine ci la un current de opinie care se formeaza din vorbe fara acoperire ca apoi cand vrei sa schimbi masina sa nu mai aiba nici o valoare. Si aici iii include si pe dealer iti dai seama? pe cei care vand asa ceva. E incredibil sa auzi de la un dealer ca loganul dci are probleme cu injectoarele.
                              sigpic
                              Logan 1.5 dci 90 cp

                              Comment


                              • Pe ce lume trăiești? Dci-urile chiar au probleme pe partea de injecție

                                Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google