cel mai simplu poti masura bujiile ,probabil si la o diagnoza apare problema cu bujiile, apoi daca bujiile sunt ok , fa test de injectoare...
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
@valentin2005 , ai aici http://www.tutorialelogan.ro/2011/07...la-diesel.html tutorial cum se masoara
Comment
-
Ai doua posibilitati: bujiile sau vre-un injector care da prea mult pe retur. Cel mai sigur mergi si faci testul de retur la injectoare cu "borcanasele" , aici o sa vezi exact in ce parametrii functioneaza fiecare injector in parte. De asemena ar fi indicat sa pui si testerul sa vezi ce erori mai apar.Originally posted by sorinmangu View Posta venit frigul si nu mai porneste masina . am un diesel sa fie de la bujii sau de la injectoare? dupa ce porneste si merg cu ea porneste si la 2-3 ore fara probleme.solutii??
Comment
-
in cazul fericit in care e doar un injector cu problemeOriginally posted by sorinmangu View Postvad dimineata daca porneste sau nu si apoi o sa incerc si bujiile cu firul la baterie.oricum am inteles ca s-ar putea sa fie supapa de retur a injectorului de vina si uite asa s-ar cam duce 450 ron ................
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Eu nu inteleg care este interesul celor care vorbesc prostii despre injectoarele de la logan dci.Originally posted by darksid3 View PostUrmeaza si la tine, stai linistit
Sa va explic:
Am avut pe firma 3 dci din septembrie 2006 si una benzina din mai 2005.
Cand le-am vandut, ce sa vezi toata lumea se minuna ca inca nu am schimbat injectoarele si nu vroia sa cumpere dci ptr ca urmeaza sa cada injecroarele.
La dci aveam intre 160-190 mii km iar la benzina 205k.
Va vine sa credeti ca nu am avut niciodata problem cu ele?
Dar pentru asta, service la timp (de origine doar cat au fost in garantie),
intretinuta bine, cand era nevoie de schimbat ceva o faceam fara sa comentez ca nu-mi permiteam sa raman prin tara cu ea.
Acum reversul: un prieten cu masina personala fara service la timp, km putini dar intretinere prost facuta din cauza banilor.
La vanzare cind a venit unul care avea un service in provincie sa cumpere un dci a pornit motorul siii... nici macar nu a mers cu ea si a luat-o.
Concluzia: Oare de ce este trendul asta?
cine stie cu ce se mananca, cumpara. Cine nu stie crede zvonuri si cumpara benzina " ca nu are ce sa se strice la ea".sigpic
Logan 1.5 dci 90 cp
Comment
-
Amice, pana sa te ratoiesti, mai bine studiaza thread-ul cu probleme si vezi ce pica cel mai des la Dci-uri si mai ales, la cate. Acum, ca tu nu ai avut probleme, sau X sau Y, este o simpla cifra intr-o medie. Sunt service-urile de injectii, pline cu Loganuri diesel, mai ales pe motorizarile de 70 de cai.
Ma plateste concurenta (Mercedes, Audi, Vw), d-aia bag si eu strambe pe aici, poate-poate ma ia careva in seama si-si cumpara V8 de 6l in loc de Dci 1.5.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Amice, nu ma ratoiesc la tine ci la un current de opinie care se formeaza din vorbe fara acoperire ca apoi cand vrei sa schimbi masina sa nu mai aiba nici o valoare. Si aici iii include si pe dealer iti dai seama? pe cei care vand asa ceva. E incredibil sa auzi de la un dealer ca loganul dci are probleme cu injectoarele.sigpic
Logan 1.5 dci 90 cp
Comment


















Comment