Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bine spus "sfantul graal"... sau este posibil sa ramana fara paine, in lipsa de clienti la schimbat de injectoare, pompe, curatat rezervoare si instalatii...cine mai stie...eu unul pana nu vad nu cred...

    Comment


    • Eu am vazut in schimb si cred. Functioneaza dar nu cum ai vazut pe youtube.. In primavara o sa fac si eu modificarea chiar daca nu am probleme. Nu am de gand sa astept pana ma lasa pompa... Doamne ajuta...

      Comment


      • am vazut de mult ca tu te bazezi mai mult pe ajutorul lui dumnezeu, dar nu cred ca se baga pe pompa de inalte... ) fa tu si spune-ne si noua.
        eu o s-o fac dupa vreo 10 ani de teste.

        Comment


        • Originally posted by B997NDL View Post
          daca ar fi fost imposibil, cum zici tu, de ce ar mai fi facut filtre de motorina cu senzor de apa ?!

          @geaglesmerles
          ai facut tu asta ? sau ai auzit ca asa se face ?
          Filtrul de motorina retine, printre altele, apa care ajunge in rezervor datorita condensului. Daca te uiti cu atentie la un filtru de motorina o sa vezi ca sonda electrica care aprinde martorul este pe fundul filtrului. Cat timp masina stationeaza cu motorul oprit, apa se decanteaza acolo (asa se explica ca becul se aprinde la pornire, iar apoi se stinge), iar dupa ce pornesti si merge putin motorul, jetul de motorina care ajunge in filtru balboteaza apa si motorina de acolo (le amesteca) si de-aia se stinge becul.
          La pompele de la peco motorina este trasa din fundul rezervorului, iar daca pui apa in el, la primul client dupa ce pui apa in motorina (daca e asa, dar e o prostie cu pusul apa in rezervor) vine numai apa si blocheaza pompa (si pompa are filtre care se umplu cu apa si blocheaza pompa, intra pe avarie). Sunt multe chestii, dar repet, in 99% din cazuri apa ajunge in rezervor sub forma de condens.
          sigpic

          Comment


          • pe vremea lui ceasca era plin de apa in motorina. cei destul de batrani stiu despre ce vorbesc si pot sa-ti confirme. nu e deloc prostie. condens cu ce ? se incalzeste motorina din rezervor ?!

            Comment


            • De termodinamica ai auzit? Cand afara se schimba temperatura, motorina din rezervor are un delay la aceste schimbari. Daca rezervorul e si la jumatate umplut, din cauza diferențelor de temperatura, apare condensul si asa te trezesti cu apa in rezervor. Fizica de clasa a 6-a.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Eu zic ca am explicat destul de clar! Acum de..., fiecare intelege ce vrea, sau nu... .
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by darksid3 View Post
                  De termodinamica ai auzit? Cand afara se schimba temperatura, motorina din rezervor are un delay la aceste schimbari. Daca rezervorul e si la jumatate umplut, din cauza diferențelor de temperatura, apare condensul si asa te trezesti cu apa in rezervor. Fizica de clasa a 6-a.
                  sigur ca e si cum spui tu, dar eu stiu cata apa era in motorina de dinainte de '89. daca o lasai intr-un borcan (pt ca nu existau peturi de plastic transparent ) vedeai intr-adevar apa. cred ca Iancu mic poate confirma, ca avem cam aceeasi varsta. acum nu cred ca se mai practica... sper.

                  Comment


                  • Pai vorbim acum de EPOCA DE AUR? Ce masini diesel erau atunci pe langa aro, tv si cateva mercedesuri cobra? Hai sa vorbim de ce este acum, nu de acum 25 ani. Si atunci aparea apa in motorina tot datorita condensului. Pe vremea aia nu cred ca stateai cu rezervorul full. Asa ca..., pe vremea aia si salamul era cu soia, painea pe cartele..., mai sunt si acum asa? Au trecut vremurile alea.
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by Fyrestarter View Post
                      Eu am vazut in schimb si cred. Functioneaza dar nu cum ai vazut pe youtube.. In primavara o sa fac si eu modificarea chiar daca nu am probleme. Nu am de gand sa astept pana ma lasa pompa... Doamne ajuta...
                      Tocmai, eu nu am vazut si de asta nu cred...astept cu nerabdare sa vad un tutorial despre asa ceva...in comentariile la filmulet spune cineva ca merge si fara a modifica pompa la strung sau sa astupi acele orificii...eu unul as vrea sa imi fac modificarea si as folosi o pompa electrica de motorina de transfer externa (ford mondeo 2.0tddi, sau de rover etc.) pe care as monta-o in compartimentul motor...daca as fi dispus de scule, garaj si cunostinte despre schimbul distributiei incercam de mult aceasta modificare, asa astept un temerar sa ne demonstreze ca se poate si ca nu o sa mai fie probleme cu injectoarele...

                      P.S. Colegii nostri care sunt mecanici (adicata2003, meggeo82, ady24, etc.)ce parere au?

                      Comment


                      • Originally posted by B997NDL View Post
                        sigur ca e si cum spui tu, dar eu stiu cata apa era in motorina de dinainte de '89. daca o lasai intr-un borcan (pt ca nu existau peturi de plastic transparent ) vedeai intr-adevar apa. cred ca Iancu mic poate confirma, ca avem cam aceeasi varsta. acum nu cred ca se mai practica... sper.
                        Ca este, ca nu mai este, depinde de multi factori. Problema e ca apa in rezervor poti sa ai, indiferent ca e motorina sau benzina, datorita condensului ce poate sa apara. Iarna, se recomanda sa ai, pe cat posibil, rezerorul cat mai plin, tocmai din acest motiv.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Originally posted by MihaiiahiM View Post
                          Pai vorbim acum de EPOCA DE AUR? Ce masini diesel erau atunci pe langa aro, tv si cateva mercedesuri cobra? Hai sa vorbim de ce este acum, nu de acum 25 ani. Si atunci aparea apa in motorina tot datorita condensului. Pe vremea aia nu cred ca stateai cu rezervorul full. Asa ca..., pe vremea aia si salamul era cu soia, painea pe cartele..., mai sunt si acum asa? Au trecut vremurile alea.
                          acum toate salamurile au soia. citeste etichetele.
                          si romanii sunt tot romani. nu banuiesc firmele, ci angajatii.

                          @dark
                          cum se manifesta apa in motorina la un dci ?
                          sincer, a mea nu prea vede rezervor plin, si e posibil sa am apa si sa nu stiu.
                          de simtit, n-am simtit nimic.

                          Comment


                          • Se aprinde becul martor la bord.
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by B997NDL View Post

                              @dark
                              cum se manifesta apa in motorina la un dci ?
                              sincer, a mea nu prea vede rezervor plin, si e posibil sa am apa si sa nu stiu.
                              de simtit, n-am simtit nimic.
                              Situatia cea mai dramatica - avand in vedere ca apa nu e mixibila cu motorina, ea sta pe fundul rezervorului pentru ca are densitate mai mare - sa-ti inghete la un ger si sa nu mai pornesti masina decat daca o bagi intr-un garaj incalzit. In general, trebuie sa se aprinda un martor care indica prezenta apei in filtru. Pe termen lung, pot sa apara probleme la injectoare, datorita coroziunii, mai rar, sa sesizezi pierderi de putere, cand motorul se afla in sarcina.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • pana acum am scapat de asa ceva. pleaca din prima.
                                ce-i drept, bag numai top diesel de la omv. tot pe ideea sa nu-mi faca figuri la frig.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google