Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da asa este este toate statiile de alimentare cu combustibil din Romania sunt dezastru, de aceea de la ele alimenteaza doar cei cu Dacia Logan ,posesorii celorlalte marci de autoturisme merg peste granita si alimenteaza,asa se explca faptul ca injectoarele lor se defecteaza mult mai rar!

    Comment


    • Ce comentariu fara sens si plin de neadevaruri. Comentariu nedocumentat deloc.

      Comment


      • Pana si alora de la Top Gear le-au cazut injectoarele la un bmw intr-un episod in care s-au dus ei la curse.Cred ca stiti episodul.Ba injectoarele ba pompa picau.Ei au concluzionat ca e din cauza motorine.Cica ar fi prea uscata si nu face cum trebuie ungerea componentelor din sistemul de injectie.Referitor la masinile care au intrat in tara si cum au dat de motorina noastra au murit,sa stiti ca e foarte adevarat ce se spune.Poate nu la primii 5 kilometrii dar cu siguranta nu dupa mult timp.A venit unul saracu cu un renault megan in romaniaca si dupa un timp au inceput sa se aprinda senzorii in bord ca la pocker electronic.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • Nu doresc sa intru in polemica cu voi,dar nu vreti in ruptul capului sa intelegeti ca Dacia Logan este un autoturism ieftin si prost .Hai sa va explic ceva ,eu lucrez intr-o societate mai mare ,iar din numarul celor care si-au cumparat autoturisme NOI in decursul a sase ani sunt paisprezece persoane.Opt si-au cumparat Logan (D.C.I.) iar sase din ei si-au cumparat unul SKoda Octavia ,doi Volswagen Golf,unul Fiat,unul Vollswagen jetta si unul Renault megane II.E acum vine coincidenta d......i ca noua celor opt tuturora ni s-au defectat injectoarele iar celelalte strine parca de ale d...u nu se strica !Nu mai spun ca unul cu Volswagenul golf are cam 380000 Km. si functioneaza perfect .Acum spuneti si voi ce sa mai inteleg.Nu mai comentez nimic de cei care au adus de afara toate FOSILELE dar si alea parca au d...i pe ele de nu li se strica injectoarele!

          Comment


          • E adevarat ca motoarele dci sunt cam naspa.Eu personal de asta nu mi-am luat dci.Unul singur stiu care a facut peste 200 mii cu dci fara probleme.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • Priveste pozele. Fara nicio problema.
              Attached Files

              Comment


              • astia cu km multi si FARA probleme, sunt cazuri izolate. am avut logan dci, am tot vizitat service-uri pt. diferite probleme si am tot dat de f. multi oameni cu loganuri dci cu injectie pilaf si mecanici satui pana peste cap de loganuri diesel. asta e adevarul. dieselul de pe logan nu este facut pt combustibilul de la noi. nici eu nu credeam initial. chiar sustineam ca n-am probleme pana m-a pocnit si pe mine. pompa incepuse sa se manance si sa faca span.

                daca motorina de la noi e de calitate inferioara, de ce au pus atunci materiale proaste pe dci-uri, in loc sa le adapteze la motorina noastra? e simplu ca cei de la vocea clientului sa se spele pe maini si sa zica 'nu-i de la noi, e de la motorina'.

                din punctul meu de vedere, ar fi meritat un proces intentat catre dacia pe tema dci-urilor si sistemelor delphi.
                Last edited by zeegermans; 8 June 2011, 23:41.
                internal combustionizer

                Comment


                • de cateva zile am o problema dimineata:la prima cheie porneste mai lung (parca s-ar dezamorsa peste noapte) si in restul zilei oricate porniri as mai da fie motorul si rece porneste normal (instantaneu). Care ar putea fi problema?
                  Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                  Comment


                  • Mergi la reprezentanta pune masina pe tester ,te costa 40-50 lei si vei afla daca are ceva.

                    Originally posted by adicata2003 View Post
                    Priveste pozele. Fara nicio problema.
                    I-ai contactat pe cei de la Guinness book records?
                    Last edited by D.Vali; 9 June 2011, 11:45. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Vrei sa iti pun si eu o poza cu van-ul care il am pt firma si are 200 000 km ?

                      Daca sti cum sa mergi cu un diesel nu pica , pica alea care vad 2000 rpm ocazional cand incurca soferul a 5 a cu a 3 a
                      Last edited by 77sky; 9 June 2011, 13:39.
                      MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                      Comment


                      • Originally posted by popavlm View Post
                        de cateva zile am o problema dimineata:la prima cheie porneste mai lung (parca s-ar dezamorsa peste noapte) si in restul zilei oricate porniri as mai da fie motorul si rece porneste normal (instantaneu). Care ar putea fi problema?
                        Foarte probabil sa traga aer pe instalatie.Verifica furutnele de la filtru plus para de amorsare. Daca e totul etans, ceea ce nu cred,punei o supapa unisens inainte de para de amorsare.

                        Comment


                        • am dieselul in garantie inca 2 ani ,iar de vreo 5000km pun motorina de la un camionagiu cu proveniente petrom.eu o trec prin 2 dresuri, azi la revizie , sa uitat mecanicul si la valva egr, si mia zis s-o tin tot asa., este euro 4 loganul din 2008.respect

                          Comment


                          • dimineata am sa o amorsez de la para si o sa vad cum porneste. daca porneste usor inseamna ca imi trebuie o supapa de sens. ms de raspuns ady24
                            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                            Comment


                            • salut colegii, speram sa nu ajung sa postez in aceasta sectiune..si uite-ma..
                              am fost la service miercuri ca sa imi faca un test la injectoare, pentru ca intre 3000-3600 rpm fac injectoarele ca naiba si nici nu trage...La service mi-au facut acest test si injectoarele 2 si 4 sunt pe duca(scot multa motorina pe retur), a inceput sa porneasca putin mai greu si nu mai trage cum tragea..Am gasit sa le fac cu 400 ron pe amandoua intr-un service si imi da garantie 2 luni la ele, dar am auzit ca daca le fac pe aceste 2, e posibil sa cedeze si celelalte...ce sa fac?sa le fac pe toate 4?
                              Taria unui barbat nu consta in a iubi mai multe femeiā€¦.ci in a ramane fidel unei singure femei

                              Comment


                              • Dute si repara cele doua injectoare si lasa ce vorbeste unu si altu ,un injector functioneaza individual adica el isi face treaba acolo la pistonul respectiv ,nu are de ce sa se strice si celelalte injectoare ca nu este epidemie sa ia boala ,fiecare cand ii vine randu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google