Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Piesele care se inlocuiesc in garantie creeaza o pierdere pentru producator. Dar cele mai multe piese se defecteaza dupa perioada de garantie si clientul este nevoit sa le cumpere de la acelasi producator, asa ca pierderile cauzate de inlocuirea pe garantie sunt compensate in acest fel.
    http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

    Comment


    • Saptamana asta mi-am vandut unul dintre Loganuri(ambele sunt DCI), doar eu l-am "alergat" ca sa zic asa, avea 79.000km si vreau sa va spun ca nu am avut nici o problema mecanica la el. Sincer am bagat in el atat motorina de la un vecin cu tir, cat si de la Lukoil ca de acolo alimentam cam 1 pe saptamana. Nu stiu cat de relevanta este lsursa de unde bagi motorina atata timp cat nu este imbibata de apa sau de alte lucruri. Tin sa mentionez ca mergeam cu masina zi de zi, in special seara vreo 5 km, iar odata la 2 saptamani mergeam cam 30 km in care o calcam...120-140km/h

      Comment


      • Am vazut DCI-uri si cu peste 200.000 km fara probleme la injectie, chiatr unul cu 360.000km.
        Problema la DCI-uri pleaca de la:
        1. Exploatare (mers subturat la consum mic) caz in care se strica turbina si injectoarele.
        2. Mentinerea rezervorului gol sau aproape gol.Oare cati baga motorina de 30...50 RON cand li se aprinde becul?. Asta inseamna condens (apa in motorina-inamicul numarul 1 al sistemelor de injectie).
        3. Filtre de motorina din categoria ieftin mancati-as, care fie nu decanteaza fie nu filtreaza bine, sa nu mai zic ca intra aer si curge motorina pe la cuple.
        4. Motorina euro 5 probabil cauza principala. Pompa se unge cu motorina care devine din ce in ce mai fara calitati de lubrifiere. DACIA a tot obtinut derogari de la normele de poluare fabricand masini E3, E4 mult dupa ce alti trecusera la E5. Abia de anul acesta au trecut la E5, si ghiciti are au fost primele piese schimbate? Pompa si injectoarele (tot Delphi pe motoarele de 75 si 90 CP si Siemens-Continental pe cel de 105CP).

        Comment


        • Salut sper sa nu para delpasata intrebarea mea, merg puse injectoare de euro 4 pe motor euro 3?

          Comment


          • Nu merge, de=uzele la injectoarele euro 4 are 6 gauri de evacuare a motorinei, pe cand cele de euro 3 au doar 5. Deci risti sa topesti motorul, plus ca calculatorul de injectie nu le recunoaste si masina cu siguranta nu iti va porni.

            Comment


            • ok multumesc frumos. De cand s-a racit afara imi face figuri am descoperit ca e de la injectoare....am 120.000 km si n-am schimbat nimic pana acum...acum se pare ca este cazul)

              Comment


              • In general cam dupa 100.000 km incep sa apara problemele., insa inainte de a te apuca de injectoare te'as sfatuii sa vezi daca pompa nu iti baga pilitura. In primul rand trebuie sa elimini cauza ca altfel le faci si te lasa cand tie lumea mai draga.

                Comment


                • Asta am si de gand nu vreau sa merg o luna sa-mi pice iar...totusi costa ceva.

                  Comment


                  • Pentru cei care inca nu au schimbat toate injectoarele vin cu o veste buna:Incepand cu 2 mai se pot schimba, cu titlu gratuit, injectoarele defecte doar pentru codurile motor : BKP,BMR,BMN,BMA,BUZ,BVE,BWV .Conditia e ca masina sa aiba vechime de fabricatie cuprinsa intre 2 si 7 ani,iar defectul s...


                    vw si-a asumat problemele cu privire la injectoare problematice la motoarele diesel si le schimba gratuit pe cele defecte, chiar daca masina este veche de pana la 7 ani.
                    pe cand o actiune din asta la dacia?
                    internal combustionizer

                    Comment


                    • Este actiune pentru motoarele PD, nu commonrail, problema acolo este electrica nu mecanica, injectoarele sunt piezoelectrice si au defect de punere la masa prin deteriorarea izolatiei deci e cu totul alta problema recunoscuta ca defect de fabricatie.

                      Comment


                      • Daca vw si-ar asuma si cutiile de viteza pentru caddy furgon ce bine ar fii, nu ar mai fii atatea caddy trase pe dreapta ca au cutiile sparte, ma refer la cele cu motor 2.0sdi an de fabricatie 2007, 2008.
                        Si mie mi-au crapat de curand injectoarele la logan 1.5dci 70cp, problema a fost din vina mea. Am avut un filtru de motorina contrafacut, care dupa aproape 10000km facuti cu el a cedat filtrul din interiorul lui, si mi-a omorat toate injectoarele.
                        Mi-am luat alte duze e4, si le-am reconditionat. Acum merge perfect, doar ca de acum inainte o sa pun doar filtru original si o sa il si schimb din 10 in 10000km.

                        Comment


                        • In ce sens a cedat? Adica ai mers bine merci cu el si brusc - probleme?
                          L-ai desfacut cumva?
                          Sau - mai bine zis - hartia filtrului nu filtra corect?
                          Care este acel filtru, producatorul lui?
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • viorel da mai multe detalii despre filtru ...ms!

                            Comment


                            • La intalnirea de la Mioveni am simtit ca motorul nu mai tragea cum era normal, avea momente cand urca foarte greu in turatie peste 3000 rot/min. Daca merg foarte rar cu loganul mi-a fost greu sa spun ca e o problema, primul lucru la care m-am gandit a fost ca e motorina proasta. Acum vreo doua luni am facut o plimbare mai lunga, Pit Craiova, Caransebes, Deva si inapoi. Am oprit prima data la Cazane, si cand am vrut sa pornesc a pornit mai greu, apoi a mers normal fara probleme. La vreo 2 saptamani am avut un botez, si am tot fatait masina si dupa vreo 10 drumuri prin oras a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu, si din cand in cand nu se mai accelera mai mult de 2500rot/min, iar cand am ajuns la local am lasat-o un pic la relanti si s-a oprit singura. NU a mai pornit decat dupa 20 de sec de dat la automat continu, si in timp ce un prieten imi amorsa pompa. Mergeam decat vreo 2 km apoi iara aveam probleme. M-am gandit ca e apa in motorina, si cum trebuia sa fac si revizia de 50000 am schimbat filtru aer, ulei, uleiul, si cand am desfacut senzorul de apa a inceput sa imi cada din filtru niste foitze mici ca foitele de ceapa (foarte multe bucatzele, ca si cum cineva s-ar fi jucat cu o foarfeca si ar fii umplut filtru cu hartie). Am pus un alt filtru original, da nu a mai pornit decat cu spray-ul, si am dus-o la dacia pe tester. Aici au zis ca sunt injectoarele duse, au verificat pompa, presiunea, mi-au spus ca nu am span in motorina, au scos toata motorina din rezervor, curatat traseu (nu au gasit nimic cu probleme), in afara de filtrul ala care sa deteriorat si de la care au spus ca s-au dus injectoarele.
                              Am cumparat decat duze la 260RON bucata si 70 ron manopera la reconditionat de injector.
                              Acum masina porneste ca noua, chiar la 3 grade nepornita de o saptamana.
                              Filtru nu avea nici o marca pe el sau nu se mai cunostea, pur si simplu carcasa metalica a filtrului pe exterior ruginise aproape in intregime. Mi-am facut-o cu mana mea, acum iau doar originale si o sa schimb si filtrul din 10 in 10 mii.

                              Comment


                              • Cam cat costa piesele repararea pompei de injectie?

                                pentru repararea pompei
                                Last edited by giowanny; 15 October 2011, 12:43. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google