Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 60 de mii merge de rupe

    Comment


    • 170 mii fara probleme la sistemul de injectie (fara probleme in general) DCI 65 cai EURO 3, adevarul este ca stand si citind ma cam ia cu tremurici cand vad ce zice lumea pe aici.

      Comment


      • Originally posted by alisandrion View Post
        Eu cred ca sistemul asta delphi, cu care este dotat 1,5 dci, american se spune...adica ce experienta au in domeniu, astia din sua, in diesel fata de bosch, siemens sau alte fime...sunt un mare rateu!!!!

        Incearca, totusi, sa scrii inteligibil...
        Asta e parerea ta!!!


        De loganul din poza ce mai zici?????
        Attached Files

        Comment


        • Originally posted by gigi-kent View Post
          ce stiti despre problemele avute de motorul diesel cu injectoarele.pe fiecare zi aud tot mai multi oameni ca se vaita ca au cazut injectoarele si culmea la masini cu 40000 km.se curata,se inlocuiesc sau se schimba diuza?
          salut!
          am logan diesel din martie 2006. prima data i-am facut injectoarele la 88000 km in 2009 (se schimba diuzele de retur). a doua oara mi-au cazut la 110000 km in 2011,august, iar acum am 120600km,2012, si imi cad iar. deci nici jumatate de an nu au. Am bagat motorina si de la camioane dar dupa ce am lasat la decantat si cateva saptamani. nu m-a lamurit nici un meserias din ce cauza se tot bulesc diuzele astea. numai dau cu presupusul.
          salutare
          Last edited by 77sky; 11 January 2012, 15:37. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Cazuzele sunt multiple , sa le enumeram :
            1. calitatea prosta a motorinei - e foarte,foarte uscata, de aceea se recomanda ca la 10 litri de motorina alimentati de la statie(exclus canistra sau bidonul ) sa amestecati cu 40 mg de ulei de 2 timpi.
            2. filtrul de motorina de calitate proasta - cele originale sunt putin mai scumpe si filtreaza pana la 0.2 microni.
            3.pompa de injectie-trebuie verificat periodic daca nu cumva a inceput sa produca span, acesta ajuns in instalatie strica injectoarele, de fapt strica supapa de retur din interiorul lor.
            4. Piese care nu sunt de origine Delphi - de aceea este recomandat sa folositi numai piese originale, cu holograma delphi pe ele plus anul de fabricatie.
            In primul rand ar trebuii sa elimini cazua, care cred ca la tine este vorba de spanu produs de pompa. La 1.5 dci de obicei dupa 100.000 km incep problemele cu spanul.

            Comment


            • Originally posted by maryus58 View Post
              salut!
              am logan diesel din martie 2006. prima data i-am facut injectoarele la 88000 km in 2009 (se schimba diuzele de retur). a doua oara mi-au cazut la 110000 km in 2011,august, iar acum am 120600km,2012, si imi cad iar. deci nici jumatate de an nu au. Am bagat motorina si de la camioane dar dupa ce am lasat la decantat si cateva saptamani. nu m-a lamurit nici un meserias din ce cauza se tot bulesc diuzele astea. numai dau cu presupusul.
              salutare
              Singura cauza este motorina. Eu am facut un mic sondaj la masinile ce vin cu probleme la pompa/injectoare. (Doar la masinile ce au alimentat de la pompe)
              Cam 90% OMV petrom
              0% Rompetrol
              10% altele

              Comment


              • salut am si eu probleme cu pornirea nu porneste dimineata in timpul zilei na-m treaba.Am dus-o pe tester si m-ia gasit pompa de injectie blocata mi-a deblocat-o dar tot nu porneste pana nu dau la pompa de amorsare "para" si apoi porneste i-am schimbat si para sa vedem de acu incolo CE AR PUTEA FI MA AJUTA CINEVA Va multumesc

                Comment


                • De curiozitate intreb, ce motorina folosesti?

                  Comment


                  • Nu are ce sa prezinte!! Sunt varza motoarele, astea nu se mai fabrica ca pe vremuri; gata sa dus baba cu colaci; pur comercial; le fac sa te tina 4-5 ani maxim!! Mai tine-ti minte ce motoare se faceau prin anii 80-90?!?! cadea tabla de pe masina si motorul nu avea nimic; acu se pare ca sa inversat situatia !!Nu apucam sa vedem rugina pe tabla ca hop trebuie sa schimbi motorul!! S-au gandit bine jidanii ca deh la tabla o mai mermeleam noi; ba cu chit ba cu o peticeala ieseam ieftin rau; dar la motor nu mai merge; a picat piesa gata trebuie schimbata; asta e situatia!!Singura solutie viabila...inapoi la benzina ii bagi gpl si la aia nu are ce sa se mai infunde (gazul tot gaz ramane)!!

                    Comment


                    • Inca o parere negandita si nestudiata inainte de a o posta. Uite-te la poza de la postarea 768 (motorul ala mergea perfect chiar daca avea 420000 km! Singurul defect al acestui motor este ca merge doar cu motorina!!

                      Comment


                      • Asta este problema la unii dintre noi, nu gandesc precum spui; sumele la care ajung unii sa le bage in glumele astea care se numesc motoare; ne cam iau mintile!!Adevarul este ca sunt niste motoare extraordinare, noi nu stim sa le exploatam!! Ce vrei suntem niste prosti care stricam motoare 1.5dci. La mine asta e nr. 4 ca masina; si din toate in ea am bagat cei mai multi bani, doar in motor 1400 de euro. Am avut un Fiat Uno din 87 cadea tabla de pe el dar mergea; Oltcitul la fel.. bine mai facea figuri la pornire iarna (se ineca si pana nu schimbam bujiile nu pornea neam) dar cea mai buna a fost VW Polo 2001 nimic nu am schimbat la ea 3 ani cat am tinut-o; am mers odata Bucuresti-Bacau tot drumul 140km/ora si la 4700rot/min ca avea motor de 1000cm si meregea de manca asfaltul; deci tot drumul aproximativ 4 ore am tinut-o in 4700 de rot/min. Ia tine-o tu pe asta de 1.5 dci la 4700 de rot. vei ce se intampla si sa ne scrii si noua.
                        Last edited by 77sky; 12 January 2012, 22:47.

                        Comment


                        • 1.5 dci nu cred ca este un motor facut sa mearga la 4700 rpm, nu-i pe benzina totusi.
                          Eu unul nu am bagat nici 1 leu in motor de la 1 octombrie 2007 de cand am luat-o pana pe 27 decembrie 2011 cand am avut nefericitul accident si per total pe masina am cheltuit foarte putini bani pentru ca nu mi s-a stricat nimic major(dupa 5 ani a murit bateria, normal de altfel, de la gropi la 60.000 km am schimbat un cap de bara si-o bieleta, 1 set de becuri pentru faruri, 1 proiector-din vina mea).
                          In rest, motorina, revizii, asigurari si-atat.
                          Am luat-o la 20.000km si-a "murit" din cauza accidentului la ~74.500 km; ce este drept vad ca la multi problemele au aparut dupa 80.000km dar la fel de bine vad si useri cu injectoare/pompa picate de la foarte putini km.
                          ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
                          Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

                          Comment


                          • adicata... vad ca te pricepi la diesel, ne poti explica si noua ce rol are un filtru de motorina,si de ce pe ambalajul filtrelor de motorina este un cod iar pe filtru alt cod,am impresia ca noi cumparam numai ambalajul de origine,iar filtrul cum ne o fi norocul,asa ceva este in reprexentanta eu am cumparat filtru euro4 fara senzor.am impresia ca tu pe acolo lucrezi trebuie sa stii.

                            Comment


                            • La toate marcile de masini precum stiti piesele sunt codificate tocmai pentru a fi usor de identificat. Datorita schimbarii producatorului, sau a diferitelor considerente de logistica a programului de piese, in timp o anumita piesa isi poate schimba codul. Piesa ramane aceiasi, doar codul de identificare se schimba. toate piesele livrate in cutii originale, si are pe piesa marcat un cod de piese (cod original fiecarui producator de autovehicul in parte), cu siguranta este piesa originala.

                              Comment


                              • Multumesc ptr.explicatie,cu un filtru nou la 6000km a picat injectoarele,iar pe cel anterior l am schimbat dupa 30 000km fara nici o problema,am taiat carcasa metalica a filtrului,cel cu 6000km sa vad daca are span,elementul filtrant era dezlipit de capacul metalic al filtrului,iar garnitura de cauciuc nu era la locul ei,deci motorina venea in pompa nefiltrata,problema asta a fost a doua oara,la prima tot la 6000km,eu ce sa cred motorina proasta,sa u filtre proaste ca de motorina stiu ca este cam uscata si folosesc ulei 2t.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google