Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se pune ulei in proportie 1:200.La 10l motorina-50ml ulei,la 20l-100ml,la 30l-150ml, si asa mai departe.
    ubi concordia ibi victoria

    Comment


    • Vezi ce colaboratori metabond sint in Bucuresti si-ti va face o comanda.Intra pe site-ul Metabond.

      Comment


      • da, aceasta este cantitatea recomandata ptr injectia loganului: 50 ml ulei 2T ptr 10 L motorina(full sintetic in cazul in care nu se vrea combinarea lui cu Megasel, deoarece uleiul full sintetic 2T arde complet, in consecinta nu lasa funingine care poate dauna in timp catalizatorului).
        Am mai scris asta si inainte, dar se pare ca nu se prea tine cont de postarile anterioare. Pe cat posibil asa ar fi de preferat, sa se citeasca de la cap la coada tot topicul si apoi sa se intervina cu pareri noi si intrebari noi. Asta ca si o parere, nu neaparat ca si o observatie.
        1g in + adrenalina,1l - la benzina!

        Comment


        • Oameni buni zilele astea am mai auzit o traznaie la un nebun si-a pus un magnet in rezervor!

          Comment


          • )
            se pune mai degraba un filtru intre pompa si injectoare pt ca pompa produce span..ce treaba are magnetul in rezervor?
            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

            Comment


            • Originally posted by gmv97 View Post
              Am auzit ca daca se foloseste o data Metabond ...trebuie folosit tot timpul si in cazul in care nu se mai utilizeaza apar probleme la motor ...acum nu stiu cat de sigura e sursa avand in vedere ca am gasit chestia asta pe un forum
              Posteaza te rog linkul cu discutia respectiva, vreau sa vad ce argumente aduce in sustinerea acestei afirmatii. Nu are nici o logica, cum poate un lucru care iti face bine cat timp il folosesti, sa faca rau din momentul in care nu il mai folosesti?!
              1g in + adrenalina,1l - la benzina!

              Comment


              • Originally posted by FLR View Post
                )
                se pune mai degraba un filtru intre pompa si injectoare pt ca pompa produce span..ce treaba are magnetul in rezervor?
                Ca sa vezi si tu ce poate sa mai scorneasca mintea omului!

                Comment


                • poate stie el ceva...
                  Last edited by meggeo82; 22 June 2011, 23:48.

                  Comment


                  • Cica ar aduna o parte din pilitura !

                    Comment


                    • pilitura ramane in filtrul de motorina nu cred ca se duce in rezervor
                      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                      Comment


                      • Astazi am fost la reprezentanta Dacia din Sibiu si am stat de vb cu oamenii de acolo. I-am mai intrebat una alta despre problemele cu injectoarele si pompa la 1.5dci. Interesante explicatii! Ceea am auzit mai nou sa spun asa, este faptul ca doar la 1.5dci euro 3 (anul de fabricatie 2004,2005 si posibil 2006) ar fi fost aceste probleme, in mare parte fiind cauzate de proasta calitate a motorinei(care contine f multa apa), iar filtrele nu au fost pregatite (sa spun asa) ptr astfel de conditii, iar aceasta problema a fost remediata ulterior prin fabricarea unor filtre mai adaptate acestor conditii. Problemele ce au aparut la 1.5 dci euro4, euro5(inclusiv euro3 dupa adaptarea filtrelor) s-au datorat nefolosiri filtrelor de motorina originale.
                        Intrebarea mea ptr voi este, daca vreunul dintre voi, care detine Logan 1.5 dci euro4, euro5 a avut probleme pe partea de injectie(injectoare sau pompa injectie), si daca ati avut, ati folosit la revizii filtre de motorina de origine sau licenta?!
                        1g in + adrenalina,1l - la benzina!

                        Comment


                        • eu am dci de 85 e4 motorina in special mol,petrom,omv,filtru de motorina original mereu..revizii la 11-12.000km o singura data am avut probleme ca am alimentat de la lukoil..am purjat filtru si merge brici..dar la injectie nu am avut probleme.sper sa nu am :d
                          folosesc ulei 2t cam 150 200 ml la plin.
                          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                          Comment


                          • Am mai auzit si din alta parte ca motorina de la Luk Oil e plina de apa si altele. Din ceea ce am observat eu, motorina de la OMV sau PetromV ar fi cea mai ok si eventual cea de la MOL. Insa indiferent de la care dintre cele mai sus mentionate as alimenta, folosesc si uleiul 2T cu Megasel, ptr un + de siguranta (mai bine tratam motorina, decat sa tratam injecatoare sau pompe de injectie)
                            1g in + adrenalina,1l - la benzina!

                            Comment


                            • Originally posted by FLR View Post
                              )
                              se pune mai degraba un filtru intre pompa si injectoare pt ca pompa produce span..ce treaba are magnetul in rezervor?
                              Si cum filtrezi tu motorina la 1300 de bari? Oricum, chiar daca prinzi cumva pilitura in rezervor, e dupa ce a trecut prin injectoare. Iar ompa oricum nu mai face presiune asa ca e la fel de inutil.
                              Last edited by einstein1984; 23 June 2011, 15:19.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • pai decat sa ti pui magnet in rezervor si sa adune spanul care odata a trecut prin injectoare,nu mai logic e sa pui un filtru intre pompa si injectoare?http://www.youtube.com/watch?v=vLN7lvFgVrM
                                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google