Troncanit Pe Fata La Denivelari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    frate la mine e aceeasi problema cu troncanitu si nimeni nu i da de de cap.astazi mi a polizat mecanicu un pic piulita mentionata de tine si s a simtit o ameliorare.totusi nu inteleg de ce este necesara treaba asta.oare bucsele astea nu sunt la fel cu cele originale?tine ne la curent

    Comment


    • #17
      pai eu azi am schimbat la un logan la un logan care troncanea bieletele antiruliu, bucsele bara antiruliu si un amortizor care era terminat(curgea ulei din el) si acu nu se mai aude absolut nimic, bineinteles ca am scurtat si antretoazele cu 1mm.

      Comment


      • #18
        si deci pana la urma de la ce era la tine troncanitul?nu mai inteleg ai schimbat multe.si eu sunt tot din iasi , indruma ma ce sa fac, ce sa schimb sau lasa mi id ul tau sa vb pe mess.

        Comment


        • #19
          deci, la masina cu care am deschis topicul am schimbat tot ce era pe fata(bielete antiruliu, bratele inferioare, pipe directie, bucse bara antiruliu, amortizoare) si am scurtat antretoazele cu 1 mm si acu merge bine dar tot se mai aude ceva, inca mai cercetez, s-ar putea sa fie bieleta antirasturnare. la alta masina care tot la fel troncanea in fata am schimbat ieri un amortizor care era spart, bieleta antiruliu si bucsa bara antiruliu, si nu se mai aude absolut nimic.

          Comment


          • #20
            ai incercat sa schimbi si rulmentul din capul amortizorului ? si acela troncane .. eu am 70000 km si nu am schimbat decat o bieleta
            bafta

            Comment


            • #21
              rulmentul acela costa cam 85 ron original. eu l-am schimbat si nu s-a intamplat nik. parerea mea este ca nu merita schimbat, dar daca 170 ron nu este o problema poti sa-l schimbi

              Comment


              • #22
                deci tu pentru troncanitul tau ai schimbat toata fata masinii sau cum ?eu as vrea sa merg direct la sursa, as vrea sa mentionez ca masina e un van cu 60000km si singura problema ar fi doar bieletele de directie care cica ar trebui schimbate.e posibil ca pe denivelari sa troncane de la bielete?incearca te rog sa vb de o singura masina de a ta.ms

                Comment


                • #23
                  toate masinile despre care am vb sunt ale mele. de la bieleta directie nu trancane, am un logan cu o bieleta directie in care are apa, adica e varza si tot nu trancane

                  cam toate loganurile incep sa troncane de la bieletele antiruliu care costa 25 ron bucata si bucse bara antiruliu - 25 ron bucata originala bucsele itit recomand sa iti iei bucse originale. daca ai bani sa iei si bielete antiruliu originale ia-ti, dar costa cam 110 ron bucata, daca iei bieleantiruliu la 25 ron iti recomand sa folosesti acelasi surub. si poti verifica si amortizoarele sa nu fie sparte(curse) ca iti stica toate bucsele daca nu lucreaza amortizoarele.
                  Last edited by a.danut; 25 February 2009, 21:05. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    ma dau pe spate masinile astea autohtone.ori sunt proaste ele ori mecanicii, m am saturat de asa zisii experti.spune mi te rog unde iti rezolvi problemele de mecanica in iasi poate merg si eu caci troncaneala ma da afara din masina si nu vreau sa demontez toata masina pt o bieleta, daca poti bineanteles.sper ca nu la dealerul nostru local.multumesc

                    Comment


                    • #25
                      la prima masina cu care am inceput topicul m-am dus la Doly pt ca acolo lucreaza cineva care a fost mecanic la Caremil si se pricepe, am urmarit tot ce face el si acum orice problema de inlocuit piese (amortizoare, bielete bucse, placute etc.) le fac eu pentr ca nu imi convine sa le dau mecanicilor bani doar sa-si spuna parerea. la prima masina am inlocuit pe rand tot ce se putea inlocui la recomandarea mecanicului, i-am dat o groaza de bani si tot nu s-a rezolvat. asa ca acum daca am vreo problema o rezolv eu. bineinteles la motor nu ma bag decat la schimbat uleiul si filtrele.

                      deci ca idee eu am 7 loganuri toate diesel si la 7 masini daca as plati un mecanic iti dai seama cat m-ar costa sa-mi schimbe toate chestiile. la caremil fac doar reviziile.
                      Last edited by a.danut; 25 February 2009, 22:32. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        Ai verificat sa nu ai vreo roata patrata?
                        Glumesc, nu te supara.

                        Comment


                        • #27
                          daca ai o roata "patrata" s-ar simti in volan si ar tremura masina la viteza. am patit si chestia asta pt ca masinile merg mult pe drumuri de tara.

                          Comment


                          • #28
                            Si la mine se aude vag la denivelari un troncanit pe fata, ma gandesc ca poate fi de la distanta dintre capatul de amortizor(sau cum io zice) si caroserie, dupa cum se observa in urmatoarele poze:
                            Totusi acel disc din cauciuc+metal este distantat, iar la denivelari atinge de caroserie, astfel mi sa cam luat vopseaua, bine ca nu asta e problema, dar cred ca nu este normal sa am acea distanta acolo, de aproape 4-5 mm. Ce as putea sa fac? sa mai strang acel surub din capatul amortizorului pana se lipeste de caroserie "partea din cauciuc"?
                            Attached Files
                            Last edited by florian; 6 March 2009, 19:50.

                            Comment


                            • #29
                              E normal sa fie distanta.
                              Odata am avut si eu niste troncaneli pe sub capota. Dupa cateva ore de investigatii, incluzand si articulatiile, am ajuns la carcasa ECU, care s-a dovedit a fi slabita dintr-un surub, implicit sursa zgomotelor. Se pare ca uneori, zgomotele chiar ca vin de unde nu te astepti...

                              Comment


                              • #30
                                nu e normal cum arata. iti recomand sa dai jos amortizoarele fata si sa incerci sa mai strangi antretoazele(piulitele care sunt sub acel disc)si apoi sa strangi piulita de deasupra cu cheie de 21 si sa tii contra cu un imbus de 6, eventul imbusul sa-l bagi intr-o teava ca sa ai mai multa forta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google