Troncanit Pe Fata La Denivelari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am dat de cateva ori cu scutul de pamant ))
    Masina are aproape 32.000 km si nu a avut parte de tratament dur...insa de ieri a aparut acel zgomot. Imi este greu sa cred ca asa brusc a aparut o problema in articulatii, bucsi, amortizoare si altele. In principiu cunosc zgomotul facut cand apar probleme la articulatii, directie, etc...zgomotul asta e ca un zdranganit.
    In fine nimic nu e imposibil...o sa vad pe parcurs.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #47
      la mine se auzea la capota cand treceam peste denivelari si cand am verificat fata aveam un pivot inferor care avea joc iar cealalta parte tot pivot inferior dar cu joc foarte mic, i-am schimbat pe amandoi si a disparut acea troncaneala, cand am fost la service m-am uitat si eu sub masina la pivoti inferiori

      Comment


      • #48
        @darksid3: Personal raman la ceva plasticuri, cleme, suporti. Dupa cum spuneam, pivotii mor greu (si trag tot dupa ei) si nu se duc pivotii asa dupa 100 km. Vezi ce ai pe sub capota si care se poate misca mai tare sau face joc la torsiunea masinii. Sau poate ai ceva plasticuri desprinse la pasajele rotilor fata, care pot agata (din experienta Daciei 1300, care nu mergea bine daca nu trancanea ceva...).
        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

        Comment


        • #49
          Dark - sa nu ai vreun surub fixare scut retezat ....sau scutul stramb ...sau plastice sparte ...
          Asa e JRE - pivotii sunt foarte rezistenti

          Comment


          • #50
            Am sa verific...in drum spre casa am ascultat mai atent...se pare ca la o anumita frecventa de vibratii intra in rezonanta si atunci se aude...nu musai la denivelari. E vorba de vibratii mai mult decat de zgomote scoase la diferitele "accidentari" ale carosabilului.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #51
              Verifica si suportii motor si mai ales bieleta inferioara (anti-rasturnare).
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #52
                Gata, am descoperit buba. Era de la capacul filtrului...exact cum a zis tutupiciu, acele inele de cauciuc fac sa joace capacul si rezulta zdranganitul. Din pacate nu am avut nimic cu care sa desfac suruburile si sa pun niste saibe, dar am pus ceva provizoriu ca sa distantez treaba si am dat o tura cu masina...nu se mai aude nimic. Cand fac rost de o cheie mai buna, (suruburile sunt stranse f tare) rezolv.
                Multumesc pentru pareri si idei.

                LE: Am facut rost de o tubulara de 8 si am pus saibe la suruburile respective. Sta capacul de filtru teapan. Nu mai scoate nici un sunet. Job done!
                Last edited by darksid3; 18 May 2009, 19:25.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #53
                  Bravo Dark !

                  Comment


                  • #54
                    Respect, tutupiciu. Tin cont pe viitor cand am sa aud zgomote.
                    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                    Comment


                    • #55
                      Salut ! JRE - din pacate sunt multi proprietari de Logan care nici macar nu percep acest zgomot - as fi curios cati din forumisti, daca fac aceasta verificare, vor descoperi ca au aceeasi problema - Dark e atent cu masina sa si sesizeaza rapid orice modificare;
                      De, mai stai si cu urechile ciulite uneori

                      Comment


                      • #56
                        Asa-i, tutupiciu, mai ales ca unele belele apar dupa un drum mai aspru, fiind deja pregatite de drumurile "line" ale patriei noastre. Si eu ma uit mult la masina si le cam fac viata amara la service, fiind si in garantie (extinsa chiar). Pe saptamana viitoare le pregatesc ceva intens, dar nu pot spune aici, fiindca e offtopic...
                        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                        Comment


                        • #57
                          JRE - sa nu ierti nimic la service
                          Asa am procedat si eu cu a mea avand tot garantie extinsa

                          Comment


                          • #58
                            Va salut!

                            Si eu am o problema asemanatoare cu un logan varianta a 2-a. masina are doar 7.000km, 10 luni de zile.
                            Acel troncanit apare doar in momentul cand sunt in viraj si dau de o denivelare. de obicei la roata opusa fata de cum e virajul.
                            Nu-mi mai aduc aminte daca a acel troncanit exista cand am achizitionat-o.

                            O fi grav? mai suporta amanare pana la revizia de 1 an? Presupun ca beneficiez de garantie ...

                            Comment


                            • #59
                              Verifica in primul rand sa nu ai scutul motor slabit
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #60
                                scutul nu ar trebui sa troncaneasca si la drum drept ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google